Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Adrian_3dfx » czw sie 21, 2008 15:56

ten caly boost pin od 1.6td pasuje do 1.9 td??


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » czw sie 21, 2008 16:31

Adrian_3dfx, pasuje przeciez jest na forum masa postów na ten temat :panna:



Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Adrian_3dfx » pt sie 22, 2008 14:44

adi87 pisze:przeciez jest na forum masa postów na ten temat
no moze i jest ale znajdzie sie taki adi87 i nie trzeba tracic czasu na szukanie tylko na grzebanie w silniku;p dziex adi87
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 14:45 przez Adrian_3dfx, łącznie zmieniany 1 raz.


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt sie 22, 2008 21:22

ten caly boost pin od 1.6td pasuje do 1.9 td??
Pasuje, wkładasz od 1.6TD boost pina, ale sprężynkę zostawiasz od 1.9TD, wystarczy sam pin od 1.6TD :)



GRUBY8333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw maja 03, 2007 14:17
Lokalizacja: wlkp...
Kontakt:

Post autor: GRUBY8333 » ndz sie 24, 2008 14:43

kolego 5+ za opis regulacji !!!



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » ndz sie 24, 2008 22:08

Znajdzie się taki Adrian_3dfx któremu się nie chce poszukać... EOT.



Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Adrian_3dfx » pn sie 25, 2008 09:15

:helm:


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » wt sie 26, 2008 14:52

wczoraj wreszcie zrobiłem LDA róznica jest zaj... :satan: tylko musze troche dawke zmniejszyc bo jest max

:pub: Porada extra



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » pt sie 29, 2008 02:14

panowie mam pytanie , zakupilem silnik myslalem od poczatku ze to Jr wskazywalo na to pompa wtryskowa i turbawa oraz sugerowalem sie tym ze golf byl w wersji gtd(chodz to chyba nie ma duzo do znaczenia) jakie bylo moje zdziwienie ze silnik to Jp,dodatkowo brakowalo jeszcze chlodniczki oleju ,oczywiscie wiem ze Jp nie ma natrysku na denko tloka i tu chyba najwiekszy problem tego silnika,mialem sciagac glowice wymienic uszczelke na metalowa od 1,9 td (czy przy Jp istnieje dalej taka mozliwosc?),kolejna zmiana mialo byc podniesienie cisnienia na turbinei i zwiekszenie dawki, co o tym sadzicie przy tym silniku zaznaczam jeszcze raz Jp
dodam jeszcze ze moj aktualny silnik ktory siedzi w jettcie to Jp z przebiegiem ponad grubo juz 700 tys bez zadnego remontu dlatego tez myslalem nad zmiana silnika
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 02:15 przez Semian, łącznie zmieniany 1 raz.


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt sie 29, 2008 10:03

Semianek, zapraszam do mojego tematu --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

:grin: :grin: :grin:



Q-Tuning
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:57
Lokalizacja: Dukla

Post autor: Q-Tuning » pn paź 27, 2008 19:01

Nie wiem czy mała reklama nie będzie tu niemile widziana ale tu są do nabycia owe piny :)
http://www.allegro.pl/sklep/11307548_q_tuning

Pozdrawiam



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » sob lis 15, 2008 14:32

man 1,9 td zmieniłem pin ale nie wiem od czego jest podobny do 1,6 ale wcięcia są centralnie na środku zwiększyłem dawkę podkręciłem letko turbo bo nie mam zegara ale znaczącą różnicę czućpowyżej 2,5 tyś obr co zrobić żeby zaczął się zbierać od mniejszych obrotów



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » sob lis 15, 2008 16:28

kkolekk pisze:man 1,9 td zmieniłem pin ale nie wiem od czego jest podobny do 1,6 ale wcięcia są centralnie na środku zwiększyłem dawkę podkręciłem letko turbo bo nie mam zegara ale znaczącą różnicę czućpowyżej 2,5 tyś obr co zrobić żeby zaczął się zbierać od mniejszych obrotów
najlepiej kup sobie mbc dzięki niemu powinien ci się wkręcać od niższych obrotów,ewentualnie jak nie chcesz inwestowac w mbc możesz podnieść ciśnienie na turbinie
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 16:29 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.


jaru

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lis 15, 2008 18:53

kkolekk pisze:co zrobić żeby zaczął się zbierać od mniejszych obrotów
VNT :bigok: ale to raczej mało opłacalne



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości