Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adrian_3dfx
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
- Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
- Kontakt:
- Adrian_3dfx
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
- Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
- Kontakt:
no moze i jest ale znajdzie sie taki adi87 i nie trzeba tracic czasu na szukanie tylko na grzebanie w silniku;p dziex adi87adi87 pisze:przeciez jest na forum masa postów na ten temat
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 14:45 przez Adrian_3dfx, łącznie zmieniany 1 raz.
mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617
2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617
2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos
- Adrian_3dfx
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
- Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
- Kontakt:
- Semian
- Gadatliwa bestia
- Posty: 887
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontakt:
panowie mam pytanie , zakupilem silnik myslalem od poczatku ze to Jr wskazywalo na to pompa wtryskowa i turbawa oraz sugerowalem sie tym ze golf byl w wersji gtd(chodz to chyba nie ma duzo do znaczenia) jakie bylo moje zdziwienie ze silnik to Jp,dodatkowo brakowalo jeszcze chlodniczki oleju ,oczywiscie wiem ze Jp nie ma natrysku na denko tloka i tu chyba najwiekszy problem tego silnika,mialem sciagac glowice wymienic uszczelke na metalowa od 1,9 td (czy przy Jp istnieje dalej taka mozliwosc?),kolejna zmiana mialo byc podniesienie cisnienia na turbinei i zwiekszenie dawki, co o tym sadzicie przy tym silniku zaznaczam jeszcze raz Jp
dodam jeszcze ze moj aktualny silnik ktory siedzi w jettcie to Jp z przebiegiem ponad grubo juz 700 tys bez zadnego remontu dlatego tez myslalem nad zmiana silnika
dodam jeszcze ze moj aktualny silnik ktory siedzi w jettcie to Jp z przebiegiem ponad grubo juz 700 tys bez zadnego remontu dlatego tez myslalem nad zmiana silnika
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 02:15 przez Semian, łącznie zmieniany 1 raz.
projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
Nie wiem czy mała reklama nie będzie tu niemile widziana ale tu są do nabycia owe piny
http://www.allegro.pl/sklep/11307548_q_tuning
Pozdrawiam
http://www.allegro.pl/sklep/11307548_q_tuning
Pozdrawiam
- mr_jaru
- Użytkownik
- Posty: 352
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
- Lokalizacja: Zamość/Wrocław
- Kontakt:
najlepiej kup sobie mbc dzięki niemu powinien ci się wkręcać od niższych obrotów,ewentualnie jak nie chcesz inwestowac w mbc możesz podnieść ciśnienie na turbiniekkolekk pisze:man 1,9 td zmieniłem pin ale nie wiem od czego jest podobny do 1,6 ale wcięcia są centralnie na środku zwiększyłem dawkę podkręciłem letko turbo bo nie mam zegara ale znaczącą różnicę czućpowyżej 2,5 tyś obr co zrobić żeby zaczął się zbierać od mniejszych obrotów
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 16:29 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.
jaru
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości