gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Post autor: rzemyk34 » pt cze 27, 2008 23:52

po roku ale ruszę temat :helm: A przekładał ktoś górę z pompy z LDA(grzyba) do pompy od 1v? Pozdr



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob cze 28, 2008 00:37

rzemyk34 pisze:po roku ale ruszę temat :helm: A przekładał ktoś górę z pompy z LDA(grzyba) do pompy od 1v? Pozdr

kutfa gosciu poszukaj na forum. 100 razy to bylo opisane.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Post autor: rzemyk34 » sob cze 28, 2008 21:43

souler, sorry, że śmiecę w temacie ale naprawdę zielony jestem a chciałbym się czegoś nauczyć. Przełożyłem górę pompy. I tu pytanie - czy to normalne że muszę go tak długo odpowietrzać po przełożeniu? Zaczynam się martwić...


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 29, 2008 12:35

rzemyk34, popuśc przewód wtryskiwacza przy wtryskiwaczu i próbuj palić :)) jak pojawi sie tam paliwo (wyleje z przewodu) przykręć go i wtedy spróbuj zapalić :D



Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Post autor: rzemyk34 » ndz cze 29, 2008 14:46

Zagadał. Muszę tylko jeszcze wyregulować pompę. Ciśnienie myślę, że max 1bar no i odpowiednio dawkę do tego. Będę miał trochę motania z tym bo nie mam obrotomierza



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 29, 2008 14:49

rzemyk34 pisze:Będę miał trochę motania z tym bo nie mam obrotomierza

absolutnie niepotrzebny gadżet, choc przydaje sie do pomiaru momentu na hamowni. jak znasz swoje auto, to jezdzisz na wyczucie tak jak ja.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Post autor: rzemyk34 » śr lip 02, 2008 12:17

cze! Mam pytanie! Czy jest sens zakładać intercooler do 1v? Tam jest mała turbinka i nie wiem czy poradzi sobie z przepompowanie powietrza na takiej długości rur. Bo intercooler chcę włożyć przed chłodnicę. Pozdrawiam i czekam na opinie



levisik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 13:20
Lokalizacja: Koszalin / Warszawa

Post autor: levisik » pt maja 15, 2009 12:10

Czesc. Pozwolicie, ze odkopie nieco ten temat ?
Rozebralem dzisiaj moja rezerwowa pompe z grzybkiem i mam wlasnie to cos z 3 sprezynkami. Co czytam o Gov modzie, to kazdy wklada gdzie indziej i inna ilosc podkladek.

Czy ktos w koncu po swoich doswiadczeniach moze sie podzielic, w ktore miejsce, ile i jakiej grubosci podkladek nalezy wlozyc, zeby silnik nie mial tego durnego ograniczenia powyzej 3500... a zeby nie bylo problemu z niespadajacymi i wolnymi obrotami ?

Probowalem tez znalezc mod, o ktorym pisal Ventil, tzn o przyspieszaniu zaplonu na wysokich obrotach przy duzej dawce ropy, ale tez niestety nici.

Dodam, ze juz wykonalem kilka modyfikacji w mojej maszynce:
-turbina KKK k14 @ 1.3 bara (bylo 1.7 ale wtedy robilo sie za goraco, a bez FMIC'u to nie ma sensu)
-Pompa - mod LDA, nieco wieksza dawka paliwa
-Wywalony katalizator
-sportowa zawiecha.

Do szczescia brakuje mi wlasnie Gov mod'a i FMIC'a. Nie chce rozkrecac i skrecac pompy po 20 razy, wiec za podpowiedzi z gory serdecznie dziekuje...

Bartek.



arwam

Post autor: arwam » pt maja 15, 2009 15:30

levisik,

podkładki dajemy pod najdłuższą spręzynę a grubość łaczna zależy od każdego egzemplarza i trzeba eksperymentalnie ustalić.
u mnie jest założone 6 podkladek i nie mam żadnego problemu.
a jeśli chcesz bardziej przyspieszac kat wtrysku na wysokich obrotach to trrzeba odkręcić pokrywkę przestawiacza z przodu i skrócić tłoczek, można wykonać to na silniku ale trzeba potem porządnie to wyczyścić.
nie kombinować z grubością podkładek bo potem będą problemy z mocą i dużym spalaniem.
nikt nie poda ci gotowej recepty bo ona nie istnieje.
trzeba też coś od siebie dać albo pompę oddać komuś kto ma o tym pojęcie.
min \TROCHIM lub ja :grin: albo inni użytkownicy



levisik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 13:20
Lokalizacja: Koszalin / Warszawa

Post autor: levisik » sob maja 16, 2009 12:30

Nie za bardzo skumalem z tym spilowaniem stozka tymbardziej, ze ja przyspieszacz mam z tylu pomy. Z przodu mam tylko dzwignie do mechanicznego wylaczania silnika...



Awatar użytkownika
KemotZabrze
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn paź 26, 2009 17:00
Lokalizacja: Zabrze

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: KemotZabrze » wt sie 31, 2010 23:22

Odkopuje temat, ale mam problem, bo zrobiłem gov moda wg. porady. Tylko mam mały problem, najpierw długo sie go odpowietrzało, a teraz ciężko zapalić, a jak złapie te 900 obrotów to utrzymuje tyle tylko chwile, a potem obroty rosną, aż do końca obrotomierza. Co źle zrobione? Podkładkę dałem 2,7mm, mam pompę z 3 sprężynkami



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr wrz 01, 2010 08:22

z tego co pamietam to ta najmniejsza spreżynke sie wywala i jest lepiej



Awatar użytkownika
KemotZabrze
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn paź 26, 2009 17:00
Lokalizacja: Zabrze

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: KemotZabrze » śr wrz 01, 2010 09:47

mam nadzieje, że coś to da, bo jednak auto musi byc sprawne. Czy grubosc podkładek pod tą najdłuższą sprężyne ma jakiś wpływ na wolne obroty?



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Bartek_R » śr wrz 01, 2010 21:15

nie wyżucaj tej sprężynki sprawdz pierwsze czy dobrze założyłeś dżwignię gazu na ten wieloklin i czy pompę masz dokręconą do silnika wszystkimi 4-ema śrubami i czy przy składaniu pompy śrubę od dawki paliwa wkręciłeś tak jak była wcześniej bo przypuszczam że nie udało ci się poskładać wszystkiego bez jej wykręcania


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości