Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt kwie 29, 2008 22:20

To zależy, mój brat w 1,6TD ma gruszke ale też nie ma pina, no i też nie ma bolca który jest sterowany przez PIN!! zobacz czy masz bolec który powinien wystawać na dole otworu na pin,[od strony napędu pompy.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt kwie 29, 2008 23:14

Bartek84 pisze:Lol jak moze nie byc pina????????
Przeciez to on reguluje dawke paliwa
Były fabrycznie pompy z pinem i bez.

[ Dodano: Wto Kwi 29, 2008 11:15 pm ]
Dj Darecki pisze:
Michnik pisze:u mnie nędza .turbo kkk 03 śruba wykręcona na max ,nakrętka na 3 gwinty,pin na razie tylko kątówka ,na dniach przyjdzie nowy gotowy pin...aha turbina tylko 0.6 pompuje !czemu tak mało???,,auto dość fajnie sie zbiera bezdymnie
Może być że WG słabo załącza. Miałem jedno kkk03 i padło wtedy dorwałem drugie i się zdziwiłem że w starym 03 lekko się wciska WG a drugim ciężko i pewnie w tym co lżej się wciska nie ustawimy większego ciśnienia niż w tym drugim :)

PozdrO
Ale o co chodzi? Ja nie narzekam na moje KKK K03. Bardzo ładnie pompuje i wszystko śmiga jak należy.



pioczel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 21:59
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: pioczel » śr kwie 30, 2008 07:30

no juz nie wiem z tym moim kkk03.wczoraj dostałem pina te od pauli1160,włożyłem maxymalnym wycięciem no i zaczął fest dymic przy dodaniu gazu,obróciłem go i jest ok,a turbo i tak o,6...kat też juz wycięty..ta wajcha chodzi dośc opornie od wg ,az jest takie psyknięcie powietrza....SOULER sie oferował że zobaczy ...chyba wczoraj Cie widziałem na kasprowicza jechałem moim białym golfrem



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr kwie 30, 2008 10:27

pioczel pisze:no juz nie wiem z tym moim kkk03.wczoraj dostałem pina te od pauli1160,włożyłem maxymalnym wycięciem no i zaczął fest dymic przy dodaniu gazu,obróciłem go i jest ok,a turbo i tak o,6...kat też juz wycięty..ta wajcha chodzi dośc opornie od wg ,az jest takie psyknięcie powietrza....SOULER sie oferował że zobaczy ...chyba wczoraj Cie widziałem na kasprowicza jechałem moim białym golfrem
PO włożeniu pina ciśnienie powinno wzrośnąć nieznacznie(jakieś 0.1Bar).
Moje KKK K03 pompuje 1Bar i ma jeszcze zapas więc z twoim coś jest nie tak.



brolnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 19:57
Lokalizacja: bolesławiec

Post autor: brolnik » śr kwie 30, 2008 15:47

sprawdziłem niestety nie ma u nie żadnego bolca. czy istnieje możliwość wymiany samej góry pompy? czy mucze wymienić cała pompe?



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr kwie 30, 2008 21:59

istnieje taka możliwość a nawet potrzeba ;)

przekręcisz bez problemu z innej pompy jak chcesz to bym coś takiego znalazł - taka mała reklama :P


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » czw maja 01, 2008 11:33

:goof: no slychac u mnie Turbo ale pompuje tyle samo co rok temu 1.3 ; ) a podlewac juz nie bede bo spalanie na miescie duze. a w golfie mam kkk03 i podobnie idzie po samym pinie. chyba sie wiecej wycisnie z goferka:D


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

brolnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 19:57
Lokalizacja: bolesławiec

Post autor: brolnik » pt maja 02, 2008 10:36

witaj Trochim. ile byś cenił za całą góre oczywiście z pinem od 1,6 :-)))))
bylem u pompiarza i powiedział mi ze musze wymienić cała pompe, chciał moja pompe i 200 i da mi nowa z pinem.

pozdro



Awatar użytkownika
wojtekgtd
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:06
Lokalizacja: CT/GCH
Kontakt:

Post autor: wojtekgtd » wt maja 13, 2008 21:21

Dodam trzy grosze od siebie chociaż pewnie już wszystko zostało tu powiedziane:
założyłem pina u siebie i oczywiście rzuciłem się jak szczerbaty na suchary i ustawiłem największe wcięcie. To był błąd bo co prawda dostał kopa ale zalewało pompę i dymił strasznie już od ok. 2 tys. obrotów. Przekręciłem na najmniejsze wcięcie i co się okazało? Zero dymienia, pompy nie zalewa a zbiera sie lepiej niż na dużym wcięciu. Pewnie jak zacznę modzić dalej z turbo itd. to i tak przekręcę na trochę większe wcięcie ale na początek jest ok.



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt maja 13, 2008 23:35

wojtekgtd pisze:Dodam trzy grosze od siebie chociaż pewnie już wszystko zostało tu powiedziane:
założyłem pina u siebie i oczywiście rzuciłem się jak szczerbaty na suchary i ustawiłem największe wcięcie. To był błąd bo co prawda dostał kopa ale zalewało pompę i dymił strasznie już od ok. 2 tys. obrotów. Przekręciłem na najmniejsze wcięcie i co się okazało? Zero dymienia, pompy nie zalewa a zbiera sie lepiej niż na dużym wcięciu. Pewnie jak zacznę modzić dalej z turbo itd. to i tak przekręcę na trochę większe wcięcie ale na początek jest ok.
U mnie wręcz przeciwnie było. Może miałes podniesioną dawkę już wczesniej i dlatego kopcił?



Awatar użytkownika
wojtekgtd
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:06
Lokalizacja: CT/GCH
Kontakt:

Post autor: wojtekgtd » wt maja 13, 2008 23:49

Michnik pisze:
wojtekgtd pisze:Dodam trzy grosze od siebie chociaż pewnie już wszystko zostało tu powiedziane:
założyłem pina u siebie i oczywiście rzuciłem się jak szczerbaty na suchary i ustawiłem największe wcięcie. To był błąd bo co prawda dostał kopa ale zalewało pompę i dymił strasznie już od ok. 2 tys. obrotów. Przekręciłem na najmniejsze wcięcie i co się okazało? Zero dymienia, pompy nie zalewa a zbiera sie lepiej niż na dużym wcięciu. Pewnie jak zacznę modzić dalej z turbo itd. to i tak przekręcę na trochę większe wcięcie ale na początek jest ok.
U mnie wręcz przeciwnie było. Może miałes podniesioną dawkę już wczesniej i dlatego kopcił?
Ciężko powiedzieć. Ja nic wcześniej nie modziłem a co było jeszcze wcześniej to się nie dowiem. Na razie jestem zadowolony z tego co jest a potem będę myślał nad dalszymi zmianami. Albo zmianą auta :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 14, 2008 07:30

Michnik pisze:U mnie wręcz przeciwnie było. Może miałes podniesioną dawkę już wczesniej i dlatego kopcił?
uwazasz, ze u wojtekgtd, auto zachowalo sie nie tak jak trzeba po wymianie pina? :chytry:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr maja 14, 2008 10:40

zaprzal pisze:
Michnik pisze:U mnie wręcz przeciwnie było. Może miałes podniesioną dawkę już wczesniej i dlatego kopcił?
uwazasz, ze u wojtekgtd, auto zachowalo sie nie tak jak trzeba po wymianie pina? :chytry:
Hmmm...czy ja wiem...
Na moim przykładzie po wymianie pina i ustawieniu go max wycięciem auto puszcza niedużego bączka zaczym się turbina nie wkręci na wyższe ciśnienie. A dodam, że już wcześńiej miałem podniesioną dawkę. Więc z tego wnioskuję, że być może WojtekGTD też miał już wcześniej kręcone coś z dawką paliwa. Choć w sumie nie wiem jak jest po przełożeniu pina na fabrycznych ustawieniach...



ropet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sty 10, 2007 00:22
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: ropet » śr maja 14, 2008 10:41

Mi po założeniu tego pina na małym wcięcie i zaczął mi kopcić przyśpieszam na ciemno szaro. A turbina mi ciśnie do max 0,75 z tego co pamiętam to mam tą najsłabszą . Myślicie że bezpiecznie będzie podkręcić turbinę do 0,9?? o ile da się :/ . Ciekawe czy przestanie dymić ? :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości