Zestawienie osiagów modowanych silników 1.6 TD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » pn lut 04, 2008 12:11

1. nie sprawdzałem
2. 180 km/h
3. nie sprawdzałem
4. 5,2 - 5,6
5. narazie brak :crazy:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn lut 04, 2008 13:21

1.9,3 około :chytry:
2.180km/h :satan:
3.nie sprawdziłem :bajer:
4. nie sprawdziłem :bajer:
5.pompa 10mm, LDA , gov mod , ciśnienie 1,3 , FMIC (icek z audi 1,9) (ciśnienie na max 1,7 bara - więcej się bałem ), narazie wszystko ustawiam i myśle że będzie lepiej.
Niedługo edytuję :grin:
wydech przelot 55mm , sprzxęgło wzmocnione sachs 210 mm,
na dniach montaż MBC i podniesienie ciśnienia w dolnych obrtach :hmm:
Ostatnio zmieniony pt wrz 19, 2008 00:46 przez twardy, łącznie zmieniany 3 razy.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
remi87
Golf GTD
Golf GTD
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 05, 2007 16:39
Lokalizacja: Opolskie/ Ostrożnica
Kontakt:

Post autor: remi87 » pt lut 15, 2008 14:54

1. 10,5s (mierzone stoperem)
2. jak narazie 190km/h
3. nie sprawdzalem
4. 5-8L na 100km
5. zwiekszona dawka, LDA, zwiekszone cisnienie k14,

za nie dlugo governor mod :grin:


Black smoke doesn't mean that its broken

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » sob wrz 13, 2008 12:21

1. ok 7,5
2. 190 (licznikowe)
3. nie mierzone
4. ok 6L
5. pompa 10mm, obrócone LDA, 1,3bara, gov mod, przelotowy wydech.


Obrazek

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr wrz 17, 2008 23:43

paja, witam w temacie, gdzieś na forum znalazłem info że bujasz się z 117 konikami pod maską :) ładnie ci ta pompa dodała koników...

Ja na razie zatrzymałem się na pompie 9mm i 1.3 bara, schodzę do 9.5sek, chyba zrobię pełny przelot, bo moje T3 strasznie późno zaczyna tłoczyć...



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » czw wrz 18, 2008 02:29

Lukas-182, dziękuję, obecnie auto stoi u mechanika w stanie ruiny, a co to wydechu to jak najbardziej polecam. U mnie wywalenie końcowego tłumika odrobinę pomogło, a wywalenie środkowego to już była wyrażnie odczuwalna róźnica. I jeszcze raz podkreślę, nie jest bardzo głośno. A co do przyspieszenie to ja mam małe kółka i pewnie mam spore przekłamanie na liczniku 195/45/14 :) ale konie końmi, rzecz nie podważalna :)
Ostatnio zmieniony czw wrz 18, 2008 02:31 przez paja, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » czw wrz 18, 2008 09:11

paja pisze:dziękuję, obecnie auto stoi u mechanika w stanie ruiny
jak aruina. kwestia 3 godzin i jest prefrekt zrobione ;)


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw wrz 18, 2008 12:45

paja pisze:obecnie auto stoi u mechanika w stanie ruiny
Co się stało ?? Chyba nie przez modzenie ??

Moja Jettka też za niedługo będzie u mechaniora, z tym wyjątkiem, że mam prywatnego mechanika w postaci mojego ojca, więc robocizna za free :) Robię zawieszenie (sprężyny, amorki, podstawy amorków, odboje do wymiany) no i może jak wystarczy kasy to wymiana wtrysków na SBki, więc i może kilka koników także u mnie przybędzie :)

Można wiedzieć paja, ile cie kosztowało przerobienie pompy na 10mm ??



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » czw wrz 18, 2008 13:02

Lukas-182, ogólnie to pojechał do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą, bo delikatnie ją wydmuchało. Wczoraj jak przyjechałem po auto, założyliśmy wtryski, odpaliliśmy i po chwili fontanna. Wywala wodę, nikt nie wie czemu, ale nie jest to zbyt dobry objaw.

Przerobienie pompy mnie w sumie niewiele kosztowało, bo udało mi się kupić za śmieszne pieniądze, czyli 300zł pompę już przerobioną przez trochima. Z tego co wiem to przeróbka kosztuje ok 600zł


Obrazek

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw wrz 18, 2008 14:46

paja pisze:Wczoraj jak przyjechałem po auto, założyliśmy wtryski, odpaliliśmy i po chwili fontanna. Wywala wodę, nikt nie wie czemu, ale nie jest to zbyt dobry objaw.
Jaką uszczelkę zakładałeś, metalową od AAZta ?? A skąd dawał fontanna, bo jak z pod głowicy to może blok przegrzany...
paja pisze:Z tego co wiem to przeróbka kosztuje ok 600zł
O kurcze troszkę to kosztuje, i ta cena to u trochima ??

A jak już masz taka pompę 10mm to wystarczy ja włożyć w miejsce starej 9mm i będzie hulać, czy coś jeszcze trzeba zmieniać...



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » czw wrz 18, 2008 16:35

Lukas-182 pisze:Jaką uszczelkę zakładałeś, metalową od AAZta ?? A skąd dawał fontanna, bo jak z pod głowicy to może blok przegrzany...
blok nie przegrzany, wszystko ok, fontanna jest ze zbiorniczka wyrównawczego.
Lukas-182 pisze: O kurcze troszkę to kosztuje, i ta cena to u trochima ??

A jak już masz taka pompę 10mm to wystarczy ja włożyć w miejsce starej 9mm i będzie hulać, czy coś jeszcze trzeba zmieniać...
tak u trochima i z tego co wiem to chyba nikt więcej tego nie robi, a dla normalnych pompiarzy takie coś jest nie wykonalne, zresztą tak jak i inne niektóre modyfikacje pompy. A taką przerobioną zakłada sie normalnie jak seryjna


Obrazek

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw wrz 18, 2008 19:22

paja pisze:dla normalnych pompiarzy takie coś jest nie wykonalne
dokładnie :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw wrz 18, 2008 20:06

twardy pisze:
paja napisał/a:
dla normalnych pompiarzy takie coś jest nie wykonalne
dokładnie :grin:
Kurcze, to co my za fachowców w Polsce mamy ?? :grin: Ale to dobrze dla Trochmia, chociaż ma monopol na to...



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » czw wrz 18, 2008 20:34

Lukas-182, chłopak po prostu wie o co kaman i co z czym sie je :)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości