Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » śr sty 16, 2008 11:34

dzidzia24, a ja podazam twoim sladem :D pierw zaczynam od Turbo i zobaczymy czy pompa bedzie wydajna :bigok:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

krakol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt mar 09, 2007 20:45
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: krakol » ndz sty 20, 2008 22:55

witam

jezeli ktos by byl zainteresowany kupnem boost pin to mam takowego

dalsze info na priva

przepraszam za zasmiecanie ale musze sie tego pian pozbyc bo szmalu brakuje a golfa juz nie ma



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » śr sty 30, 2008 16:33

Sory że może nie w temacie ale nie do końca,no i pewnie tutaj uzyskam szybszą i bardziej fachową poradę :bajer:
Od mego ostatniego postu autko non stop walało się po mechanikach i już wątpiłem w ten silnik(niech niektózi nie czują się samotni że tylko oni mają cały czas pod górkę)nie mam już nerwów no i kasa się kończy.Stare końcówki lały niesamowicie więc poszły wek,kupiłem obudowy od 1,6td i końcówki 274 wuzetem,mechanik ustawił je na 165bara i wyrególował mi ponownie kąt wtrysku(przyżądem).Potem pierwsza jazda próbna na mowych wtryskach i tu zonk.Auto pracowało jak 30-stka(głośny metaliczny dżwięk) po za tym osiągi średnie.Zaglądnełem pod maskę a tam w h....j ropy.Ciekło między przykręceniem końcówek do wtrysków.
Mechanior ponownie wyjął wtryski i je mocniej skręcił,(wziął na przyżąd i okazało się że leją ale znacznie mniej niż poprzednie)po za tym opużnił kąt wtrysku(na ucho :helm: )Ponowna jazda próbna.Silnik pracuje nadal jak v6 :crazy: po za tym głośny metaliczny dźwięk ginący po 2tyś obrotów.I teraz moje pytanie:Czy ten metaliczny dźwięk no i ta jakby nierówna praca silnika to wina wtrysków?????czy szukać przyczyn gdzie indziej???
No ale jest jeden + :food:.Po zmianie kąta wtrysku (na ucho) autko zapier...la jak dzikie,nie wiem czy kiedyś tak przyspieszało na 3-biegu jak teraz na 5-tce :grin: (szkoda że przez krótki czas bo sprzęgło :panna: )Po za tym wszystko jest na seryjnej turbinie (chyba T2) no i przy nie za dużej dawce paliwka :okej: .Wszystko ok. oprócz jego kultury pracy no i tego metalicznego dżwięku.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sty 30, 2008 17:17

Jesli słychać metaliczny dzwiek to albo zly kąt wtrysku, albo złe końcówki wtryskiwaczy, ale jesli pisales ze furak zapierdala to raczej koncowki.
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 19:57 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr sty 30, 2008 23:58

dzidzia24, ja nie wiem co ty z tym autem robisz. cisnienie wtrysku powinno byc 155 dla aaz, no chyba, ze dla twojej maszyny ktos zalecil inne. metaliczny dzwiek - kat wtrysku. nic tutaj ustawianie na sluch nie pomoze - czujnik zegarowy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw sty 31, 2008 00:50

hmm trudno na odległos dzwiek diagnozowac ale ja bym moze szukał gdzie w panewkach,popychaczach


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw sty 31, 2008 06:54

souler pisze:dzidzia24, ja nie wiem co ty z tym autem robisz. cisnienie wtrysku powinno byc 155 dla aaz, no chyba, ze dla twojej maszyny ktos zalecil inne. metaliczny dzwiek - kat wtrysku. nic tutaj ustawianie na sluch nie pomoze - czujnik zegarowy.
Kąt wtrysku raczej odpada bo gdy ustawiał zegarem (może on sam nie wie jaka powinna być wartość :crazy: )auto nie dość że pracowało deko głośniej to na dodatek słabiej szło niż teraz,więc kąt raczej ok(odpala dobrze)Przy odpaleniu zimnego silnika strasznie dymi z tyłu na siwo(jak się nagrzeje to przestaje) no i pracuje jakby nie chodził na wszystkich cylindrach(strasznie nierówno+ten metaliczny dżwięk)Nieda się jechać poniżej 2tyś obr bo szarpie silnikiem,po przekroczeniu tych obrotów wszystko ok.
PS:Wiem że powinno być 155bar ale mechanior powiedział że 165 nie zaszkodzi no i może być trochę lepiej :kac: .Czy przez takie ustawienie mogły polecieć końcówki???
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 06:57 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sty 31, 2008 11:01

koncowki nie, ale nie wiadomo jak pompa sobie radzi z takim cisnieniem

metaliczny stuk moze pochodzic z glowicy lub dolu silnika. sprobuj posluchac skad dokladnie dochodzi. tez mam takie cos, ze szarpie na zimnym, a na cieplym juz nie, ale u mnie jest walniety silnik. rano wywala wielka chmure bialego i niebieskiego dymu.
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 11:05 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

arwam

Post autor: arwam » czw sty 31, 2008 11:24

dzidzia24 pisze:Sory że może nie w temacie ale nie do końca,no i pewnie tutaj uzyskam szybszą i bardziej fachową poradę :bajer:
Od mego ostatniego postu autko non stop walało się po mechanikach i już wątpiłem w ten silnik(niech niektózi nie czują się samotni że tylko oni mają cały czas pod górkę)nie mam już nerwów no i kasa się kończy.Stare końcówki lały niesamowicie więc poszły wek,kupiłem obudowy od 1,6td i końcówki 274 wuzetem,mechanik ustawił je na 165bara i wyrególował mi ponownie kąt wtrysku(przyżądem).Potem pierwsza jazda próbna na mowych wtryskach i tu zonk.Auto pracowało jak 30-stka(głośny metaliczny dżwięk) po za tym osiągi średnie.Zaglądnełem pod maskę a tam w h....j ropy.Ciekło między przykręceniem końcówek do wtrysków.
Mechanior ponownie wyjął wtryski i je mocniej skręcił,(wziął na przyżąd i okazało się że leją ale znacznie mniej niż poprzednie)po za tym opużnił kąt wtrysku(na ucho :helm: )Ponowna jazda próbna.Silnik pracuje nadal jak v6 :crazy: po za tym głośny metaliczny dźwięk ginący po 2tyś obrotów.I teraz moje pytanie:Czy ten metaliczny dźwięk no i ta jakby nierówna praca silnika to wina wtrysków?????czy szukać przyczyn gdzie indziej???
No ale jest jeden + :food:.Po zmianie kąta wtrysku (na ucho) autko zapier...la jak dzikie,nie wiem czy kiedyś tak przyspieszało na 3-biegu jak teraz na 5-tce :grin: (szkoda że przez krótki czas bo sprzęgło :panna: ) Po za tym wszystko jest na seryjnej turbinie (chyba T2) no i przy nie za dużej dawce paliwka :okej: .Wszystko ok. oprócz jego kultury pracy no i tego metalicznego dżwięku.

Spróbuj tak jak Apsik założyć końcówki 261
bo 274 się nie wyrabiają na pompie 9mm po modach ( zmianie fali) a już na
pewno nie na 10mm.
Jemu też padały jak muchy od packi.
a masz może jeszcze KCA 27-S77?
A co do odpalania to prawdopodobnie świece ci trafia od niewyrabiających się wtrysków.( jak u mnie)
Ja po zmodzeniu pompy zmieniłem na KCA 27-S77 i po sprawie.
Ale u ciebie na 10mm też się mogą nie wyrabiać
na dwu sprężynowych to też się nie wyrabiał na 10mm?
chciałbym pokombinować z innymi końcówkami w tych obudowach.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sty 31, 2008 14:30

bez przesady, ze koncowki nei wyrabiaja? ja mam teraz 11mm, wyzsza fale a koncowki stare, seryjne, lejace


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw sty 31, 2008 17:12

zaprzal, zgadzam się z Tobą. Co jak co, ale przez te końcówki to dużo paliwa może przelecieć....



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw sty 31, 2008 17:40

souler pisze:metaliczny stuk moze pochodzic z glowicy lub dolu silnika. sprobuj posluchac skad dokladnie dochodzi. tez mam takie cos, ze szarpie na zimnym, a na cieplym juz nie, ale u mnie jest walniety silnik. rano wywala wielka chmure bialego i niebieskiego dymu.
Żeby było coś walnięte w silniku to raczej nie miał by takich osiągów no i stuki były by słyszalne w całym zakresie obrotów-tak mi się wydaje.Po za tym zaczęło się tak dziać po wymianie wtrysków
arek wamej pisze:a masz może jeszcze KCA 27-S77?
Dobrze że mi o nich przypomniałeś bo zostały u "mechanika"no i on chyba zapomniał mi ich oddać :chytry: narazie nie chcem na niego nawet patrzeć(on pewnie na mnie też)ale postaram się jak najszybciej je odzyskać.
arek wamej pisze:Spróbuj tak jak Apsik założyć końcówki 261
mam przeczucie że będę musiał :crazy:
Wku....wia mnie taki mechanik który montuje mi nowe wtryski one leją a on pierd..li mi takie rzeczy że tak ma być i że nie jest żle bo leją mniej niż poprzednie.Kur..a mać albo on coś zje..ał,albo trafiłem na trefne końcówki(apsik chyba też tak miał)albo może wina tkwi w pompie(ale nie wydaje mi się)
Dzisiaj wyjąłem stare turbo na którym autko nieżle dawało radę(k14) jutro jak dobrze pójdzie będzie T3.Narazie mam problem z odpływem oleju bo jest inne wyjście ale jutro jak nic nie wylezie w praniu to autko powinno śmigać na nowej turbawce, no i zostaje mi wyżej opisany problem :grrr:
Teraz tak pomyślałem że może zna ktoś z was(albo sam potrafi)dobrego mechanika który ogarnął by temat,oczywiście za opłatą no i w miarę nidaleko od Suwałk(max 150KM).Weekend będę miał wolny no i prawdopodobnie połowę poniedziałku.Jeszcze parę wizyt u moich mechaników i golf wogóle nie będzie chodził.
zaprzala kto ci modzi golfine,może ty masz jakiegoś fachmana który zna się na rzeczy(chyba że działasz sam :chytry: )
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 17:44 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 2 razy.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

arwam

Post autor: arwam » pt lut 01, 2008 09:40

zaprzal pisze:bez przesady, ze koncowki nei wyrabiaja? ja mam teraz 11mm, wyzsza fale a koncowki stare, seryjne, lejace
To dlaczego twoim zdaniem po zmodzeniu pompy (min. wymianie fali) wymiana wtryskiwaczy na KCA 27-S 77 metaliczna, twarda praca mineła jak ręką odjął?
Teraz pracuje niemal jak bezyna na gorącym silniku.

[ Dodano: 01 Lut 2008 08:42 ]
Zapomniałem dodać że narazie jest pompa 9mm i już ona narobiła takiego samego zamieszania jak napisał dzidzia24,

[ Dodano: 01 Lut 2008 08:44 ]
dzidzia24 pisze:arek wamej napisał/a:
a masz może jeszcze KCA 27-S77?

Dobrze że mi o nich przypomniałeś bo zostały u "mechanika"no i on chyba zapomniał mi ich oddać :chytry: narazie nie chcem na niego nawet patrzeć(on pewnie na mnie też)ale postaram się jak najszybciej je odzyskać.
Ile byś za nie chciał?
i chciałem się zapytać czy sprawdzałeś koncówki jak ci paczka przyszła?

[ Dodano: 01 Lut 2008 08:46 ]
euglen pisze:zaprzal, zgadzam się z Tobą. Co jak co, ale przez te końcówki to dużo paliwa może przelecieć....
A ile waszym zdaniem może przelecieć przez DN OSD 220 ?
Bo ostatnio takie mi w rękę wpadły.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 01, 2008 18:09

arek wamej pisze:To dlaczego twoim zdaniem po zmodzeniu pompy (min. wymianie fali) wymiana wtryskiwaczy na KCA 27-S 77 metaliczna, twarda praca mineła jak ręką odjął?
nie rozumiem czy zmieniles pompe czy wtryski czy to i to? moze po prostu stare wtryski byly zle ustawione?

jak juz mowilem, mialem seryjna 9mm, 10mm po modach, 11mm po modach i na zadnej nie bylo najmniejszych problemow z wtryskami (w stanie lejące ;) )

ps. moj nie pracuje jak benzyna tylko jak rozklekotany ursus

[ Dodano: Pią Lut 01, 2008 5:14 pm ]
arek wamej pisze:A ile waszym zdaniem może przelecieć przez DN OSD 220 ?
a po co Twoim zdaniem zakladac jakies wymyslne koncowki ktore inaczej rozpylaja paliwo (inny ksztalt) skoro seryjne sa ok?
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2008 18:13 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości