Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » sob sty 05, 2008 15:58

no i nadszedl czas zeby moj ventel dostal wieksze turbo (obecnie T2) 1,3 bar :D zaprzal musim jakie t3 albo k24 znalesc bo moja t2 juz chyba wydaje jakies dzwieki ale sie kreci pozadnie:D chyba zapodam jakies filmiki :D


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sty 05, 2008 16:04

Bolekrsko pisze:jakie t3 albo k24
jak cos to sie odezwij na PW, chociaz to juz zabytek turbo i na wymarciu ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » sob sty 05, 2008 18:02

a 10,5 sekundy na t2 to przyzwoity czas? :hmm: :chytry:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » sob sty 05, 2008 20:33

No w końcu dzisiaj zamontowałem pompę 10mm :food: ale cheba jest coś nie tak :crazy:
Dawkę paliwa ustawiłem tak że obroty wzrosły na 1000obr/min(chmurka porównywalna do chmórki zaprzala :grin: ) ciśnienie doładowania ustawiłem na 1,2 bara(seryjne turbo)
Fakt że autko zapie...la od samego dołu ale tylko do 3tyś. obr. Potem znacznie co raz słabiej :crazy: i to znacznie.Niewiem w czym tkwi problem(czyżby za mało powietrza??)
Czy przyczyną może być żle ustawiony kąt wtrysku?


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 06, 2008 00:08

dzidzia24, zalozyles juz to wieksze turbo czy nadal na starym? masz wskaznik doladowania? co sie dzieje na wskazniku doladowania i co sie dzieje z dymieniem gdy auto traci moc?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » ndz sty 06, 2008 00:35

zaprzal pisze:dzidzia24, zalozyles juz to wieksze turbo czy nadal na starym? masz wskaznik doladowania? co sie dzieje na wskazniku doladowania i co sie dzieje z dymieniem gdy auto traci moc?
Turbo jeszcze stare.Wskażnik mam i ustawiłem na 1.2bara(dam rade ustawić prawie 2bary ale trochę się boje chociarz wcześniej cały czas na takim jeżdziłem i nic się nie stało.W sumie te 2 bary z takiej małej turbinki to pewnie to samo jak bym na większej ustawił 1 bar)
Zbytnio nie zwróciłem uwagi jak autko dymi gdy traci moc ale jutro zrobię więcej testów.
Tylko się boję żebym nie przesadził :otepienie:

[ Dodano: 06 Sty 2008 14:46 ]
Dzisiaj zwiększyłem nieco dawkę paliwa i ciśnienie na turbo na 2 :grrr: ale nadal wydaje mi się że to nie jest to .Dziwne że rwie zaje....ście od samego dołu a póżniej już nie tak.Pare razy sprawdzałem jadąc 2-gim biegiem, wciskałem gaz do oporu przy 1500obr/min :helm: i przy 2000 gubi trakcję (na suchym)a potem też idzie ale nie tak żwawo,
oraz dżwięk w środku jakby tłumik rozrywało(może to wina wydechu?).Z resztą jak wstawie większe turbo i nic się nie zmieni to wtedy będę szukał przeczyny.
Mam pytanie czy złe ustawienie kąta wtrysku może być przyczyną mniejszej mocy przy wyższych obrotach,bo pompiarz wstawiając mi pompę regulował kąt wtrysku(pompę znacznie przesunął w kierunku silnika)Silnik pracuje strasznie twardo i trochę jak traktor.
A pozatym z rana przy odpalaniu muszę dodawać gazu żeby zagadał,a przy wyciągniętej dżwigni od wyprzedzenia kąta zap.(chyba tak to się nazywa)wogle nie chce odpalić.
Chociaż wtedy powinien palić lepiej
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2008 00:35 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » ndz sty 06, 2008 17:25

zaprzal pisze:
Bolekrsko pisze:jakie t3 albo k24
jak cos to sie odezwij na PW, chociaz to juz zabytek turbo i na wymarciu ;)
a jakie i od czego nie będzie zabytkiem i popompuje w te stare silniki jeszcze troche powietrza


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 06, 2008 22:40

eldorado84 pisze:
zaprzal pisze:
Bolekrsko pisze:jakie t3 albo k24
jak cos to sie odezwij na PW, chociaz to juz zabytek turbo i na wymarciu ;)
a jakie i od czego nie będzie zabytkiem i popompuje w te stare silniki jeszcze troche powietrza
od czegokolwiek innego :p tylko,zadne nie ma juz montazu plug&play


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » czw sty 10, 2008 19:07

Sprubój opuźnić kąt wtrysku.
Tzn. przekręc pompą troszeczkę do przodu i wtedy zobacz co się dzieje



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw sty 10, 2008 19:29

Właśnie jutro umówiłem się z pompiarzem i ma tam cosik looknąć zobaczymy co to będzie.No i w weekend może zacznę nontować nowe turbo ,przeróbka wydechu na 2,5cala itd.........Dla zainteresowanych wydechem przelotowym znalałem takie coś(2,5cala no i cena chyba normalna)http://www.allegro.pl/item294150078_hit ... praw_.html
na innych aukcjach posiada też kolanka.Można se zmontować co się chce :food:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » ndz sty 13, 2008 11:30

to masz takie same objawy jak ja po załozeniu pompy 10mm,tez miałem problem z zapaleniem z wyciagnietym ciegnem i twarda prace silnika.Przestawiłem troszke kat wtrysku i juz jest lepiej ale to jeszcze nie to co było przed zmiana pompy.Bede musiał jeszcze troszke przestawic poczatek wtrysku tyle ze juz mam problemy bo chyba pasek mi nie daje pujsc dalej.Jeszcze jedno po zmienie pompy cała buda mi troszke drży tez tak masz?Czego to moze byc wina?


jaru

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » ndz sty 13, 2008 12:14

mr_jaru pisze:Jeszcze jedno po zmienie pompy cała buda mi troszke drży tez tak masz?Czego to moze byc wina?
Nie nic takiego nie mam.
Mechanik zapił :crazy: nom i nici ze sprawdzenia kąta wtrysku.
A jak u ciebie z mocą po założeniu pompy.Dobrze zapier...la czy tak jak u mnie tylko do 3000obr/min-jaki masz turbo i na jakim ciśnieniu jeżdzisz?


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » ndz sty 13, 2008 12:20

hmmm...tak sie zastanawiam czy to wina pompy bo na poprzedniej nie drzała mi buda.Moja golfina zbiera się praktycznie od 2000tyś może troszkę ponad i ciągnie ładnie do ponad 4000tyś.Turbo mam k14,na 1 bar ustawione.


jaru

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości