Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » ndz gru 02, 2007 18:37

Witam patrzę temacik wygasa.Chyba wszystkim po modach silniki się posypaly :jezor:
A tak żeby wznowić dyskusję to mam pytanko czy wtryski od SB pasują do mego AAZ (czy wogle jest sens ich zmiany,na jakim ciśnieniu seryjnie pracują,bo słyszałem że są wydajniejsze od tych z AAZ)
We wtorek przychodzi pompa 10mm :food: od trochima i nie wiem czy moje wtryski podołają.Intercooler od renault czeka na zamontowanie.Potem zmiana turbo na t3 albo k24(w planach było vnt ale boje się że nie dam rady z jej regulacją,noi koszty większe)Potem mam na uwadze zmianę skrzyni od 1.9tdi no i sprzęgło od vr6(chyba że sprzęgło ori wytrzyma to zostawie wszystko jak jest, ale wątpię bo już wcześniej miałem spore problemy :okej: )
Proszę o info na temat tej zmiany wtrysków :pub:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz gru 02, 2007 19:31

dzidzia24 pisze:Witam patrzę temacik wygasa.Chyba wszystkim po modach silniki się posypaly :jezor:
A tak żeby wznowić dyskusję to mam pytanko czy wtryski od SB pasują do mego AAZ (czy wogle jest sens ich zmiany,na jakim ciśnieniu seryjnie pracują,bo słyszałem że są wydajniejsze od tych z AAZ)
We wtorek przychodzi pompa 10mm :food: od trochima i nie wiem czy moje wtryski podołają.Intercooler od renault czeka na zamontowanie.Potem zmiana turbo na t3 albo k24(w planach było vnt ale boje się że nie dam rady z jej regulacją,noi koszty większe)Potem mam na uwadze zmianę skrzyni od 1.9tdi no i sprzęgło od vr6(chyba że sprzęgło ori wytrzyma to zostawie wszystko jak jest, ale wątpię bo już wcześniej miałem spore problemy :okej: )
Proszę o info na temat tej zmiany wtrysków :pub:
mozesz zmienic na te z SB, ponoć sa nieco lepsze, ale jesli Twoje nie sa zuzyte i lejące to też dadzą radę...

k24/t3 z 1.6td bedzie troche mala do tej pompy, moze pomysl o wiekszej t3 ze starego mercedesa 250,300turbo? tak wyglada: http://zaprzal.info/t3merc/

a vnt nie ma sie co bac... jesli dasz rade ja zamontowac to dasz rade tez wysterowac. wazne zeby silnik wytrzymal ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » ndz gru 02, 2007 19:45

No dzięki zaprzal za info.Może ty masz takie turbawki ,albo wiesz skąd załatwić w miare dobrym stanie bo na allegro nic ciekawego nie zauważyłem.
ps:najpierw spróbuję z tymi łatwiejszymi w montażu najwyżej jak będzie mało albo nie będę zadowolony to pobawię się w vnt :okej:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz gru 02, 2007 19:59

dzidzia24 pisze:No dzięki zaprzal za info.Może ty masz takie turbawki ,albo wiesz skąd załatwić w miare dobrym stanie bo na allegro nic ciekawego nie zauważyłem.
ps:najpierw spróbuję z tymi łatwiejszymi w montażu najwyżej jak będzie mało albo nie będę zadowolony to pobawię się w vnt :okej:
wiem gdzie kupic dobrze i tanio, jak cos to dasz znac na PW


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz gru 02, 2007 23:42

zaprzal pisze:k24/t3 z 1.6td bedzie troche mala do tej pompy, moze pomysl o wiekszej t3 ze starego mercedesa 250,300turbo?
czy ta turbina bedzie pasowac plug and play??


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn gru 03, 2007 00:32

Zoltecek pisze:
zaprzal pisze:k24/t3 z 1.6td bedzie troche mala do tej pompy, moze pomysl o wiekszej t3 ze starego mercedesa 250,300turbo?
czy ta turbina bedzie pasowac plug and play??
nie, wszystko inne


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » pn gru 03, 2007 09:41

Zoltecek pisze:
zaprzal pisze:k24/t3 z 1.6td bedzie troche mala do tej pompy, moze pomysl o wiekszej t3 ze starego mercedesa 250,300turbo?
czy ta turbina bedzie pasowac plug and play??
Na fotkach wygląda na spooorą suszarkę, no ale czego się nie da dopasować :wink:
Jak mi się uda wszystko zamontować to wkleję foty


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

ddriver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob gru 29, 2007 20:45
Lokalizacja: podlasie
Kontakt:

Post autor: ddriver » czw sty 03, 2008 00:19

witam. ja mam takiego samego passata. czy moglbys mi konkretnie napisac co zrobiles z pinem i jak zwiekszyles cisnienie na turbo?? ja mam u siebie szybsza skrzynie przy 3000obrotow na predkosciomierzu mam juz 140km/h.. ale jak on wiecej nie chce sie bujac na 5 biegu praktycznie nie ma siły.. ale mysle zeby zwiekszyc moc to by poprawily sie osiagi .. pozdrawiam prosilbym o konkretne opisy jesli oczywiscie mozna... :bajer:


grzechu;-))

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sty 03, 2008 00:24



[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ddriver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob gru 29, 2007 20:45
Lokalizacja: podlasie
Kontakt:

Post autor: ddriver » czw sty 03, 2008 00:25

witam. ja mam takiego samego passata. czy moglbys mi konkretnie napisac co zrobiles z pinem i jak zwiekszyles cisnienie na turbo?? ja mam u siebie szybsza skrzynie przy 3000obrotow na predkosciomierzu mam juz 140km/h.. ale jak on wiecej nie chce sie bujac na 5 biegu praktycznie nie ma siły.. ale mysle zeby zwiekszyc moc to by poprawily sie osiagi .. pozdrawiam prosilbym o konkretne opisy jesli oczywiscie mozna... :bajer: pdmcyc,

[ Dodano: 02 Sty 2008 23:37 ]
a czy jakl bym zwiekszyl dawke paliwa tylko tamta sruba od regulacji to daloby to cos? do 100 mam troche ponad 20 sekund... to lipa na maksa.. polonezsie chyba by szybciej rozpedzil ;-((((



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sty 03, 2008 01:05

masz obcieta dawke i to dosyc wyraznie. seryjny passat ma jakie 17-18s do setki i spokojnie osiaga 165km/h


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw sty 03, 2008 09:50

ddriver pisze:a czy jakl bym zwiekszyl dawke paliwa tylko tamta sruba od regulacji to daloby to cos?
Nie koniecznie, to zależy też od kondycji twego silnika.Przebieg,czy miał jakieś remonty it.Dobrze żebyś mógł sprawdzić jakie ciśnienie doładowania masz podczas jazdy.Może turbo ci nie tłoczy.
U kolegi w aaz-cie było tak samo, zwiększyłem mu dawkę paliwa, podkręciłem turbo i nic. Jego silnik zareagował wogle inaczej niż mój :jezor: .Okazało się że turbo dmucha mu 0,6bara max.Chociaż twoje osiągi są i tak marne w poruwnaniu nawet do mego kolegi.Z resztą przyczyn może być duuuuuuuużo
140KM/h prz 3000obr. :blush: u mnie jest wtedy 120km/h :grrr: ciekawe jaką masz skrzynię?
PS:Podkręć delikatnie dawkę no i turbo (oczywiście z umiarem) i sprawdż wtedy


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

ddriver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob gru 29, 2007 20:45
Lokalizacja: podlasie
Kontakt:

Post autor: ddriver » czw sty 03, 2008 10:46

a jak te turbo podkrecic?? ja tam nie widze zadnych regulacji... prosilbym o jakis opis konkretny... pozdro :blush:


grzechu;-))

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sty 03, 2008 13:10

ddriver pisze:prosilbym o jakis opis konkretny
konkretnie poszukaj, wszystko juz bylo milion razy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości