M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
- Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Witam
Zrobiłem SWAP silnika z 1,9TD na 1,9TDI (tylko bez elektroniki tzw.M-TDI)
Na początek zastosowałem pompę wtryskową z 1,9TD (9mm-auto bardzo ekonomiczne,jednak brak należytej mocy) ale mam zamiar ją zmodernizować wykorzystując podzespoły z pompy 1,9TDI (10mm)
Niestety kolega TROCHIM przebywa chwilowo poza granicami kraju (NIEMCY) i nie jest w stanie w najbliższym czasie zbudować dla mnie pompy.
W związku z tym postanowiłem zmodernizować pompę u znajomego "pompiarza" tylko potrzebuję Waszych cennych wskazówek i informacji
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Zrobiłem SWAP silnika z 1,9TD na 1,9TDI (tylko bez elektroniki tzw.M-TDI)
Na początek zastosowałem pompę wtryskową z 1,9TD (9mm-auto bardzo ekonomiczne,jednak brak należytej mocy) ale mam zamiar ją zmodernizować wykorzystując podzespoły z pompy 1,9TDI (10mm)
Niestety kolega TROCHIM przebywa chwilowo poza granicami kraju (NIEMCY) i nie jest w stanie w najbliższym czasie zbudować dla mnie pompy.
W związku z tym postanowiłem zmodernizować pompę u znajomego "pompiarza" tylko potrzebuję Waszych cennych wskazówek i informacji
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
- większy intercooler
- gov mod
- grzybek od pompy golfa II 1.6TD (Boost pin)
- no i tak jak napisałeś przerobić pompe na 10mm
- większe turbo (chociaż nie wiem czy w zupełności tobie by nie straczyło takie jakie masz)
- może wtryski na większe
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 18:22 ]
jeszcze układ wydechowy 2cale
- gov mod
- grzybek od pompy golfa II 1.6TD (Boost pin)
- no i tak jak napisałeś przerobić pompe na 10mm
- większe turbo (chociaż nie wiem czy w zupełności tobie by nie straczyło takie jakie masz)
- może wtryski na większe
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 18:22 ]
jeszcze układ wydechowy 2cale
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
a ja chcialem zapytac ile kosztowala cie przemianka silnika bo ja tez mam golfa 3 w AAZ i czaje sie na AFN zastanawiam sie tylko jak to cenowo wyglada no i kwestia np lap pod silnik itp napisz czy wlasnie np lapy wymieniales pod silnikiem czy pasowaly stare no i czy poloski tez wymieniales a co do pompy to z tego co wyczytalem to jedyne z czym moze byc problem przy przerobce to z fala bo nie kazda poasuje tak pisal Trochim bo fala zostaje chyba z TD ale ponoc byly rozne w TD i dlatego sa problemy lepiej pogadaj z Trochimem jak wroci
-
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
- Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
- Kontakt:
Podstawa to falę wsadzić tą z tdi, jakiś "tjuningowy" boost pin (od 1,6td lub inny), gov mod. To na początek. Oczywiście o tłoczku 10mm to nawet nie wspominam....
Ostatnio zmieniony czw sie 09, 2007 19:13 przez euglen, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
- Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
- Kontakt:
Co do silnika to SWAP wykonałem sam.
Skrzynia została oryginalna z 1,9TD wraz z półośkami,zaś w silniku zmieniłem
(oprócz pompy wtryskowej )
koło zamachowe wraz ze sprzęgłem zostało od 1,9TD
wszystkie łapy i poduszki zostały oryginalne od 1,9TD
Trochę roboty było ale na VW manie dojechał
(swap skończony kilka godzin przed wyjazdem)
Ogólnie warto było
Teraz myślę o modach pompy
Skrzynia została oryginalna z 1,9TD wraz z półośkami,zaś w silniku zmieniłem
(oprócz pompy wtryskowej )
koło zamachowe wraz ze sprzęgłem zostało od 1,9TD
wszystkie łapy i poduszki zostały oryginalne od 1,9TD
Trochę roboty było ale na VW manie dojechał
(swap skończony kilka godzin przed wyjazdem)
Ogólnie warto było
Teraz myślę o modach pompy
KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571
TEL 517-034-061 GG 5136571
-
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
- Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
- Kontakt:
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Trochim jest juz w Polsce, tylko teraz przebywa na podlasiu jak cos to poczekaj jeszcze chwile i Ci zapewni profesjonalna pomoc
jak juz wspomniano wczesniej fala z tdi to podstawa, jak nei planujesz duzej mocy to od biedy 9mm moze na razie zostac
jak juz wspomniano wczesniej fala z tdi to podstawa, jak nei planujesz duzej mocy to od biedy 9mm moze na razie zostac
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
marcinmaja, a jakie oznaczenie ma ten silniczek który włożyłeś bo tez sie przymierzam do tdi z mechaniczną pompą a w przyszłości to może i założyć normalna z tdi ale nie wiem czy każdy silnik podejdzie a dokładniej AFN, może ktoś wie ?
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 19:01 przez djozi21, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Ale zamieszales tdi sa rozne silniki: 1z, alh, ahu, afn, asv...djozi21 pisze:marcinmaja, a jakie oznaczenie ma ten silniczek tdi bo tez sie przymierzam do tdi z mechaniczną pompą a w przyszłości to może i założyć normalna z tdi ale nie wiem czy każdy silnik podejdzie a dokładniej AFN, może ktoś wie ?
Kolega zrobil swap, tylko szkoda ze skrzynia zostala stara, ale jesli nie planujesz duzych mocy to moze byc. Wadami tej skrzyni jest to ze maja krotkie przelozenia i fakt ze nie zalozysz tam wiekszego sprzegla, a standardowe wystarcza do ok110 KM.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości