bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr cze 27, 2007 18:04

Krzylu pisze:zaprzal, bo kazdu user tdi niemoze uwierzyc ze za polowe cen jakie placa za mody mozesz miec tyle samo mocy tyle ze w starszym kapciu jakim jest golf mk2 :grin:
heh, takie zycie :) zeby zrobic mk3 tdi 15 na 1/4 mili to faktycznie pare pln trzeba zainwestowac... a w TD, trafic seryjnego JR z duzym turbo podlac paliwem, wybebeszyc, zdjac wydech i jazda :)

[ Dodano: Sro Cze 27, 2007 6:05 pm ]
andrew19_86 pisze:a czego można wymagać od serii...producent raczej nie przewiduje,że ktoś chce sobie grzebać klekota i nie daje "bonusa" na zapas ;)
ja mam u siebie seryjne turbo z 1.6td obecnie, a auto zapiernicza :) ale turbo jest male ma a/r goracej czesci tylko 0,36 :( ale jak sie porowna do neiktorch tdi gdzie wirnik jest mniejszy niz pudelko zapalek i auto jedzie od 1500 az do 3200 obrotow... to nie jest zle... :)
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 18:06 przez zaprzal, łącznie zmieniany 2 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr cze 27, 2007 18:08

chodziło mi raczej o te małe suszary z tdi,wiadomo,że w TD mozna sporo zdziałać seryjnym turbem w jr lub sb


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr cze 27, 2007 18:09

zaprzal, masz zamiar zajechac te 10sztuk z fotki ;)



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr cze 27, 2007 18:10

krzylu,to jest 5 zestawów do biturbo :bajer:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr cze 27, 2007 18:46

Krzylu, starczy jedna :) ale do niej chyba nawet merc w124 300turbo bedzie za maly :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr cze 27, 2007 20:50

Tośmy się rozmarzyli o tych wszystkich turbinkach i modyfikacjach , ehhh ...
Powodenia w modach Euglen :bajer:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 27, 2007 20:54

zaprzal pisze:Cytat:
podejrzewam że ilość i energia kinetyczna spalin w 1.6 TD przy 3500 rpm jest podobna, jak nie większa jak 1.9 przy 1500 rpm...


chyba nie doceniasz 1.6 lub przecenaisz tdi
nie pisałem tego pod tym kątem

chodzi o to żeby auto nadawło się do jazdy bo jak się zacznie pojawiać jakiekolwiek doładowanie od 2800 to tez nie ma sensu w aucie które ma jeździć na codzień - a co do 2800 ?

rozmowa była o VNT z TDI i pisałem to pod kątem sterowania..

a TDi i TD to zupełnie inna bajka i nie mozna tego zupełnie porównywac

TDI daje o wiele większe możliwości kontroli nad różnymi parametrami typu dawka, ciśnienie doładowania, ograniczenie i przebieg momentu, zwłaszcza jak ktos sobie sam umie napisać program :P

fajnie że TD można sobie pomodzić mechanicznie w tani sposób co w połączeniu z mała masa mk2 daje dużo frajdy i budzi zdziwienie byle TDika po wirusie, których już na pęczki :P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr cze 27, 2007 21:10

cowboy pisze:chodzi o to żeby auto nadawło się do jazdy bo jak się zacznie pojawiać jakiekolwiek doładowanie od 2800 to tez nie ma sensu w aucie które ma jeździć na codzień - a co do 2800 ?
co kto lubi, jakbys takiego mial to pewnei bys stwierdzil, ze jednak da sie jezdzic... Do 3 tys jedziesz jak normalni uzytkownicy drogi (bo chyba 100% czasu sie nie butuje) a wyzej zapierniczasz jak wsciekly ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » śr cze 27, 2007 21:36

no ja np mam na co dzien z takimi turbinakami od ciezarowek (konkretnie DAF)
wielkosc i waga 10 - 15 kg :)
a pompują na max ok 1,6 - 2.0


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 27, 2007 21:59

zaprzal pisze:cowboy napisał/a:
chodzi o to żeby auto nadawło się do jazdy bo jak się zacznie pojawiać jakiekolwiek doładowanie od 2800 to tez nie ma sensu w aucie które ma jeździć na codzień - a co do 2800 ?


co kto lubi, jakbys takiego mial to pewnei bys stwierdzil, ze jednak da sie jezdzic... Do 3 tys jedziesz jak normalni uzytkownicy drogi (bo chyba 100% czasu sie nie butuje) a wyzej zapierniczasz jak wsciekly
ja patrze obiektywnie :)

jezeli byłoby zero doładowanie do 2800 to tragedia

ja kiedyś miałem jebnięcie niutona przy 2000 rpm a teraz mam przy 2000 prawie serie a max momentu przy 2500 i powiem że to jest nawet niezłe rozwiązanie bo kiedy chce butować i tak kręce do 4000 rpm, a wnormalnej jeżdzi korby i dwuma snie dostaje pi pi....ie :)

ale czasem tesknie za tym momentme na dole jak jeżdze po mieście :) ideałem byłby taki moment od 2000 do 4000 rpm płasko - tak jak w duzych motorach TDI VAG-a np 3,0 TDi lub 5,0 TDI albo w 3.0 TDI BiTurbo BMW

co do trubinek od cięzarówki ostanio widziałem turbine w jakiejś takiej ciężarówce, niewielkiej moze z 10 ton ładowności to albo złudzenie ale trubina, która była z tyłu kabiny była wielkości GT22 :P

takze przyszłość to BiTurbo w sensie mała turbinka pompuje z dołu i duża na górze :) :bigok:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr cze 27, 2007 22:19

cowboy pisze:takze przyszłość to BiTurbo w sensie mała turbinka pompuje z dołu i duża na górze :)
albo jakies nowe podwojne vnt na goracej i zimnej stronie turbo :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr cze 27, 2007 22:34

panowie, mam jeszcze taką jedną z mercedesa i jedną z liaza gdyby ktoś potrzewował. średnica wlotu jakieś 15 cm myśle :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr cze 27, 2007 22:48

Cinek, jaka dokladnie masz z mercedesa?
cowboy pisze:jezeli byłoby zero doładowanie do 2800 to tragedia
w takim wypadku wszystki 1.9D czy SDI nalezaloby pociac na cwiartki i ogolnie zakazac ich sprzedawania...
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 07:33 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt cze 29, 2007 01:43

http://moto.allegro.pl/item206469473_tu ... _2_0_.html

duze te KKK cos mi sie wydaje co to za typ



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości