Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Wszystko co związane z pielęgnacją lakieru i wnętrza naszych pojazdów.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ODPOWIEDZ
Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: Shmatan » wt paź 29, 2013 15:06

Cena dobra, ale ja bym szukał używki



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: Paviarotti » wt paź 29, 2013 16:45

czarekcw, weź dwie to będzie taniej, a ja wziąłbym jedną :P


Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: italiano_83 » wt paź 29, 2013 18:15

Żeby tylko po zabawie z rotacją nie wyszło coś takiego..
[youtube][/youtube]
Shmatan pisze:ale ja bym szukał używki
Ja też, albo coś tańszego bo w perspektywie weekendowej zabawy, czy też własnego użytku, to moim zdaniem szkoda kasy.
Maszyna to jedno, a umiejętności to drugie .. wiele jest przykładów na to na necie, gdzie na tej samej maszynie, dwie osoby uzyskują rozbieżne wyniki..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: mk4tdi » śr paź 30, 2013 09:06

No i UC sobie poradzil z tymi smugami.
Teraz ja mam pytanko... Chcialem jeszcze przed zima wziac sie za lakier w moim Golfie. Mam UC, Duragloss 601, Duragloss 111 i przydalaby sie jeszcze glinka. Nie chce sie naciac jak moj brat z G3 i prosze was o pomoc w wyborze glinki


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Awatar użytkownika
czarekcw
kierownik kibla
kierownik kibla
Posty: 2111
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: czarekcw » śr paź 30, 2013 09:26

No fakt, zabawa ma być weekendowa. Jednakże co mnie wkurza w DAS 6 to to, że jak docisnę to ona traci prędkość (a czasem nawet się zatrzymuje). Dlatego wolałbym mieć coś, co nie będzie stawać. Czytałem, że Lare EPL 41 czy 42 nie staje, Rupes jest ciekawym zjawiskiem ale nie za taki hajs :grin: No i jeszcze DAS 6 Pro ale również cena jest trochę za duża. Co do umiejętności na rotacji to nie mam żadnych- musiałbym się nauczyć (a i tak nie wiadomo, co by z tego wyszło :) ).

Więc waszym zdaniem lepiej byłoby kupić EPL-41 i sprzedać swojego DASa?
mk4tdi pisze:prosze was o pomoc w wyborze glinki
Jestem zadowolony z Meguiars.
Ostatnio zmieniony śr paź 30, 2013 13:21 przez czarekcw, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: daniel.wwe » śr paź 30, 2013 10:53

mk4tdi, ja uzywam Bilt Hamber i jest git


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: italiano_83 » śr paź 30, 2013 18:04

Niedawno pokazała się wreszcie w PL mikrofibra i pad do polerki ze strukturą która działa jak glinka.. tyle że wiadomo na polerce DA robota jest ekspresowa i lepsza jakościowo i do tego jako "poślizg" wystarczy zwykła woda.. cena wyższa od glinki bo 110 PLN ale wytrzymałość to 150 razy ..
Zamawiam sobie tego pada na "święta" pod choinkę :bigok:
daniel19843 pisze: ja uzywam Bilt Hamber i jest git
Chyba najlepszy produkt w kategorii cena/ilość/jakość ..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: Paviarotti » śr paź 30, 2013 18:06

italiano_83, ale chyba bardziej inwazyjna metoda? tzn łatwiej o ewentualne rysy?

Od siebie też polecam Bilt Hamber, trwała glinka, nie to co VP żółta, która się rozleciała mi po chwili...


Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: italiano_83 » śr paź 30, 2013 18:28

Paviarotti pisze:italiano_83, ale chyba bardziej inwazyjna metoda? tzn łatwiej o ewentualne rysy?
W sumie to "nowość" na rynku więc jak na razie testów/recenzji brak, ale w USA już ten produkt jest od początku tego roku to na bank i nie spotkałem się z negatywnymi recenzjami na forach w USA.. no ale, wiadomo nie ma produktu 100% bez wad, ale w rysy wątpię no chyba, że coś pod pad wpadnie, raczej nie wypuszczali by na rynek nie przetestowanego produktu, z drugiej strony ma też swoje ograniczenia, wiadomo że zakamarków czy jakiś delikatnych powierzchni się tym nie wyczyści i trzeba będzie działać tradycyjnie glinką :grin:
Wiadomo, dla weekendowego hobbisty to może być taki "miły" gadżet skracający czas pracy, ale skrócenie czasu glinkowania o połowę - to jednak coś, a cena jakoś specjalnie zaporowa nie jest :grin: Dodatkowy plus, że oszczędza się na chemii do usuwania zabrudzeń, ten pad zżera wszystko, smołę, owady i insze zanieczyszczenia które normalnie trzeba wcześniej potraktować chemią przed glinkowaniem.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: Paviarotti » śr paź 30, 2013 18:40

italiano_83, właśnie obczaiłem test na KA, fajny bajer (szczególnie przed korektą).


Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: Shmatan » śr paź 30, 2013 18:59

daniel19843 pisze:ja uzywam Bilt Hamber i jest git
Ja też ;] soft
Paviarotti pisze:szczególnie przed korektą
Jak dla mnie to tylko wtedy - bałbym się takim gumowym czymś jeździć po lakierze. Wyobraźcie sobie małą kropkę smoły z przyklejonym ziarenkiem piasku po której jedzie taki pad - mnie to przeraża.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: italiano_83 » śr paź 30, 2013 19:20

Shmatan pisze:piasku po której jedzie taki pad - mnie to przeraża.
Zawsze jest jakieś, ale .. ale popadanie w skrajności może doprowadzić, do tego, że się auta nie będzie dotykać, bo może przy woskowaniu pod pad też coś wpadnie i porysuje... :hmm: W tradycyjnej glince też może coś "usiąść" i można porysować powierzchnie, choć mi się nie zdarzyło jeszcze.
Czasami używanie takiego pada na lekko zabrudzonych powierzchniach nie będzie miało sensu- to jak by do kaczek z armaty strzelać :grin: Ale na zajechanym aucie, to duży plus, zamiast jechać chemią ( co też kosztuje) i wydłużać proces - jedzie się mechanicznie polerką i jest gitara :helm:
Paviarotti pisze:italiano_83, właśnie obczaiłem test na KA, fajny bajer (szczególnie przed korektą).
Przed korektą to super sprawa czyści się auto szybko i dokładnie.


Ok, każdy ma swoje upodobania i metody - ja jedyne chciałem zwrócić uwagę, że coś takiego istnieje jak by kogoś interesowało - pewnie na KA będą (lub już testują) więc będzie można, poczytać. Ja po testuje po zakupie :bigok:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: mk4tdi » śr paź 30, 2013 21:05

Ok w takim razie kupie glinke bilt hamber, tylko ktora? Soft, medium czy hard? Czym one sie roznia?


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: Shmatan » śr paź 30, 2013 22:21

mk4tdi, agresywnością - soft się trzeba więcej namachać i do lakieru VW można się pokusić niby o medium, ale i soft ściągnie wszystko a będzie uniwersalna do innych marek.

Pamiętaj że paczka 200g to jakieś 6 fragmentów do odcięcia, więc pomyśl że twój mk4 może nie być jedynym który będzie nią glinkowany ;]

italiano_83, na kolejny sezon też planuje zakup - są jeszcze takie jakby mikrofibry z jedną stroną taką gumową jak ten pad, podobno do pracy ręcznej git.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Detailing”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości