Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Wszystko co związane z pielęgnacją lakieru i wnętrza naszych pojazdów.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ODPOWIEDZ
flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: flatron1984 » ndz kwie 05, 2015 18:50

A UC maszyna mozna nakladac?


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: italiano_83 » ndz kwie 05, 2015 19:01

flatron1984 pisze:A UC maszyna mozna nakladac?
A nie wystarczy temat poczytać, zamiast te same pytani na okrągło zadawać ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

piotrek_77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sty 07, 2015 18:55

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: piotrek_77 » wt kwie 07, 2015 13:06

Użyłem kilka razy plaka i zaczął mi się łuszczyć schowek. Czym to usunąć?

Obrazek



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: Paviarotti » wt kwie 07, 2015 15:10

piotrek_77, nie naprawisz. Albo ładną używkę albo zetrzeć do końca i pomalować ;]


Obrazek

Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5949
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: piteks » wt kwie 07, 2015 16:50

piotrek_77 pisze:Użyłem kilka razy plaka i zaczął mi się łuszczyć schowek.
Bo plaka i jemu podobnych powinni zabronić sprzedawać.
Niestety ale tego już nie usuniesz. Została wymiana elementu.


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: flatron1984 » ndz kwie 12, 2015 14:34

Witam
Panowie czy takie cuda nadadza sie do zastapienia recznego polerowania? Chodzi o to czy przy uzyciu tego czegos efekt bedzie podobny do pracy recznej tylko przy mniejszym wysilku?
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5190877708" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5181553229" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5194226686" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem w tym ze nie mam w garazu dostepu do 230V wiec pozostaje cos na 12V. Ewentualnie mam akumulatorowa wiertarko-wkretarke 14,4V i do niej dokupic jakis pad...


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: italiano_83 » ndz kwie 12, 2015 15:17

flatron1984 pisze:Panowie czy takie cuda nadadza sie do zastapienia recznego polerowania?
Skrócą pewnie jego czas, ale na cuda nie licz, tu nawet trudno mówić o polerowaniu przy takiej mocy i niewymiennym padzie .


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: flatron1984 » ndz kwie 12, 2015 15:50

Nie no na cuda nie licze bo coz mozna spodziewac sie po takim sprzecie :bajer: chodzi glownie o to ze recznie to trzeba sie namachac a z tym czyms moze byloby lzej. Wiadomo ze nie ma mowy o jakiejkolwiek korekcie ale jak efekt bedzie podobny do polerowania recznego to mnie zadowala. W takim razie ktora z powyzszych mozna byloby wziac? Kazda ma inna predkosc obr. Jedna ma tylko ruchy obrotowe, pozostale dwie obrotowe i oscylacyjne.


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: italiano_83 » ndz kwie 12, 2015 16:19

flatron1984 pisze:Jedna ma tylko ruchy obrotowe, pozostale dwie obrotowe i oscylacyjne.
Bież oscylacje - nie narobi hologramów.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: mk4tdi » ndz kwie 12, 2015 17:37

Jak obrotowo oscylacyjna to bierz ta co ma 2400obr bo 3250obr to troche za duzo.


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

przypadek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz kwie 12, 2015 12:52

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: przypadek88 » pn kwie 13, 2015 06:28

Hej.
Dokładnie 3250obr to trochę za dużo, najlepsze rozwiązanie tą co ma 2400obr tak uważam :bigok:
pozdrawiam :bajer:



flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: flatron1984 » pn kwie 13, 2015 11:39

No i raczej nie kupie tej co ma 2400obr. Sprzedawca na maile nie odpisuje, dodzwonic sie nie mozna wiec sobie daruje. Zostaje mala 1200obr (ruchy obrotowe) i 3250obr (ruchy obrotowe i oscylacyjne). Na ta mniejsza jest 24 m-ce gwarancji na wieksza 12 m-cy.


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: mk4tdi » pn kwie 13, 2015 11:59

W takim razie bierz ta mala


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź

Post autor: piter007i » pn kwie 13, 2015 23:07

Mam pytanko jak to jest z tymi biegami na polerce, oraz z ich stosowaniem,
u mnie w EPL-41 DA zakres regulacji obrotów miesci się w granicach 2500-6500 rpm
Na dedykowanych padach do DA, zreszta na innych które mam również MAX RPM 2,500.
Przeciez na 1 biegu polerka jedynie oscyluje a wcale się nie kręci na lakierze hmm? :kac:


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

ODPOWIEDZ

Wróć do „Detailing”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości