kemer85 -->BMW E46 320d nowy nabytek
: pt lis 02, 2012 20:26
Witam!
Postanowiłem i ja zaprezentować Wam moje obecne autko.
BMW E46 320d z czerwca 1999 roku.Auto weszło w moje posiadanie we wrześniu 2011 roku. Zamieniłem się za VW Golfa IV 1.9TDI z Panią z Kraśnika.
Oto rozkodowany numer nadwozia VIN
Wartość
Numer podwozia WBAAL71060CA46711
Kod typu AL71
Typ 320D (EUR)
Typoszereg E E46 (4)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M47
Pojemność skokowa 2.00
Moc 100
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor MEERGRUEN METALLIC (393)
Tapicerka STOFF FLOCK RAUTE/GRAU (E3TT)
Data prod. 1999-06-30
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42)
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.
Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S305A REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING Pilot do zamka centralnego
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku
Do tego dołożyłem przedni podłokietnik w kolorze
manetkę od kierunków z BC
i niebawem przyjedzie czteroramienna, skórzana, multifunkcyjna kierownica.
Oto parę zdjęć zaraz po zamianie:
Tu jak wymieniam filtry:
Zdjęcia środka:
Troczę zdjęć z zimy:
Tu trochę zdjęć z czyszczenia filterków od podciśnienia, wymiany przewodów podciśnienia i mycia kolektora ssącego.
Tu wymiana sprężyn na Mpakietowe (-2cm), udało się trafić od kolegi z innego forum i mi wystarczy
Stare tylne sprężyny
Zdjęcia robiłem na wzgórzu zamkowym ruin zamku biskupów krakowskich w Iłży i na tak zwanej strefie ekonomicznej obok oczyszczalni ścieków.
Po jak się okazało krótkim poszukiwaniu udało mi się znaleźć czteroramienną multifunkcyjną kierownicę do tego obszytą skórą w bardzo dobrym stanie i nie powycieraną jak większość.
Tu zdjęcia z podłączenia tej kierownicy, trzeba było dołożyć trzy przewody do kostki wpinanej w taśmę kiery i jeden podciągnąć do kompa a dwa do modułu świateł.
Po kierownicy przyszedł czas na ori radio na CD. Tu widok mojego starego kaseciaka i CD.
Wszystko fajnie kostka od kaseciaka pasowała ale niestety wejście antenowe było już inne i musiałem dokupić przejściówkę.
To tyle z fajnych rzeczy i to co nie fajne to padnięte koło pasowe na wale. Już od jakiegoś czasu słychać było głośne piszczenie spod maski i myślałem, że to łożysko kompresora klimy. Zajrzałem tam, odkręciłem sprzęgiełko klimatyzacji a tam ani luzów ani pisków, za to jak ruszyłem koło pasowe to luzy na wszystkie strony.
Jeden telefon do SilesiaParts i za dwa dni koło u mnie i jak się okazało chciałem Corteco i po zapewnieniach, że to Corteco tylko w opakowaniu Febi i w takiej samej cenie nie marudziłem. I tak widać zamazane na tym kole jakieś znaczki.
Pozostałe rolki kupiłem w pobliskim sklepie motoryzacyjnym.
Tu już wszystko założone. Dwie srebrne rolki sam założyłem a z kołem pojechałem bez paska i wspomagania do warsztatu 300 metrów ode mnie to wymienili czarną rolkę a koło pasowe raz pneumatem i poszło bez oporów.
Tu stare koło jak się okazało od nowości. Mimo, że od zewnątrz duma nie była spękana to jak się okazało od środka biło już na boki.
Teraz wreszcie cisza pod maską a w środku trochę luksusu. Przydały by się jeszcze przednie sporty w kolorze i tylne oparcie z podłokietnikiem - jak ktoś coś wie będę wdzięczny.
Postanowiłem i ja zaprezentować Wam moje obecne autko.
BMW E46 320d z czerwca 1999 roku.Auto weszło w moje posiadanie we wrześniu 2011 roku. Zamieniłem się za VW Golfa IV 1.9TDI z Panią z Kraśnika.
Oto rozkodowany numer nadwozia VIN
Wartość
Numer podwozia WBAAL71060CA46711
Kod typu AL71
Typ 320D (EUR)
Typoszereg E E46 (4)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M47
Pojemność skokowa 2.00
Moc 100
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor MEERGRUEN METALLIC (393)
Tapicerka STOFF FLOCK RAUTE/GRAU (E3TT)
Data prod. 1999-06-30
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42)
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.
Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S305A REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING Pilot do zamka centralnego
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku
Do tego dołożyłem przedni podłokietnik w kolorze
manetkę od kierunków z BC
i niebawem przyjedzie czteroramienna, skórzana, multifunkcyjna kierownica.
Oto parę zdjęć zaraz po zamianie:
Tu jak wymieniam filtry:
Zdjęcia środka:
Troczę zdjęć z zimy:
Tu trochę zdjęć z czyszczenia filterków od podciśnienia, wymiany przewodów podciśnienia i mycia kolektora ssącego.
Tu wymiana sprężyn na Mpakietowe (-2cm), udało się trafić od kolegi z innego forum i mi wystarczy
Stare tylne sprężyny
Zdjęcia robiłem na wzgórzu zamkowym ruin zamku biskupów krakowskich w Iłży i na tak zwanej strefie ekonomicznej obok oczyszczalni ścieków.
Po jak się okazało krótkim poszukiwaniu udało mi się znaleźć czteroramienną multifunkcyjną kierownicę do tego obszytą skórą w bardzo dobrym stanie i nie powycieraną jak większość.
Tu zdjęcia z podłączenia tej kierownicy, trzeba było dołożyć trzy przewody do kostki wpinanej w taśmę kiery i jeden podciągnąć do kompa a dwa do modułu świateł.
Po kierownicy przyszedł czas na ori radio na CD. Tu widok mojego starego kaseciaka i CD.
Wszystko fajnie kostka od kaseciaka pasowała ale niestety wejście antenowe było już inne i musiałem dokupić przejściówkę.
To tyle z fajnych rzeczy i to co nie fajne to padnięte koło pasowe na wale. Już od jakiegoś czasu słychać było głośne piszczenie spod maski i myślałem, że to łożysko kompresora klimy. Zajrzałem tam, odkręciłem sprzęgiełko klimatyzacji a tam ani luzów ani pisków, za to jak ruszyłem koło pasowe to luzy na wszystkie strony.
Jeden telefon do SilesiaParts i za dwa dni koło u mnie i jak się okazało chciałem Corteco i po zapewnieniach, że to Corteco tylko w opakowaniu Febi i w takiej samej cenie nie marudziłem. I tak widać zamazane na tym kole jakieś znaczki.
Pozostałe rolki kupiłem w pobliskim sklepie motoryzacyjnym.
Tu już wszystko założone. Dwie srebrne rolki sam założyłem a z kołem pojechałem bez paska i wspomagania do warsztatu 300 metrów ode mnie to wymienili czarną rolkę a koło pasowe raz pneumatem i poszło bez oporów.
Tu stare koło jak się okazało od nowości. Mimo, że od zewnątrz duma nie była spękana to jak się okazało od środka biło już na boki.
Teraz wreszcie cisza pod maską a w środku trochę luksusu. Przydały by się jeszcze przednie sporty w kolorze i tylne oparcie z podłokietnikiem - jak ktoś coś wie będę wdzięczny.