[Trabant 1.1] 1.3 3F mantex
: pt wrz 28, 2012 00:57
Siema już jakiś czas jestem zarejestrowany u was na forum więc sorki że dopiero się ujawniam
Posiadane auto: Trabant 1.1
- Marka: Trabant
- Model: 1.1
- Rok produkcji: 1991 najlepszy
- Kolor: Niebieski z palety Renault czyli Niebieski Renolak
- Pojemność:1300cm3
- Moc:78KM
- Silnik:3F
- Wyposażenie: el. szyby, autoalarm, i dużo frajdy
MODYFIKACJE:
- Car Audio: jest
- Felgi: Seat
- Opony:165x60r13
- Zawieszenie: oryginał w trakcie zmian
- Opis zewnętrzny: po remoncie -> do remontu
- Wnętrze: prawie całe wykończone
Trabancika kupiłem dobrych 6 lat temu w Łodzi jako pierwszy samochodzik, o mechanice nic ale to nic nie wiedziałem gdzieś coś słyszałem ale nigdy nic nie robiłem przez pierwsze 2,5-3 lata jeździłem od warsztatu do warsztatu wydając coraz większe kwoty szybko się okazało że nie jest to tani samochód ale jak to się w życiu składa spotkałem na drodze paru zapaleńców i tak od słowa do słowa rozebraliśmy trabancika do ostatniej śrubki i zabraliśmy się za nasz pierwszy projekt teraz z perspektywy czasu parę rzeczy zrobiłbym inaczej ale... jeździ wręcz lata więc nie narzekam najpierw było fabryczne 1.1 potem przeszło modyfikację wydechu na 4-2-1 następnie wskoczył pod maskę silniczek 1,3 z wartburga na gaźniku a nie dawno ze 2 miesiące temu wskoczyło 3F z polo 86c2f o mocy 78KM bez kata
nie chcę spamować ale większość zdjęć z remontu są pod tym linkiem : http://www.trabi.waw.pl/index.php/topic,381.20.html" onclick="window.open(this.href);return false;
PLANY: skrzynia 5 ale nie wiem czy ze skody czy z VW mam dwie od polo ale ile to problemów ... półosie z VW pasują ale są za długie ....więc koszty rosną astronomicznie na razie 4 musi starczyć, do zrobienia zawieszenie zostanie w oryginale tylko się nad airridami zastanawiam też trochę kasy poleci i na razie to raczej zostanie w sferze marzeń a i silniczek po skrzyni i klatce zbliży się do G40 lub ona sama wyląduje pod maską ale to wszystko to tylko plany na razie
Posiadane auto: Trabant 1.1
- Marka: Trabant
- Model: 1.1
- Rok produkcji: 1991 najlepszy
- Kolor: Niebieski z palety Renault czyli Niebieski Renolak
- Pojemność:1300cm3
- Moc:78KM
- Silnik:3F
- Wyposażenie: el. szyby, autoalarm, i dużo frajdy
MODYFIKACJE:
- Car Audio: jest
- Felgi: Seat
- Opony:165x60r13
- Zawieszenie: oryginał w trakcie zmian
- Opis zewnętrzny: po remoncie -> do remontu
- Wnętrze: prawie całe wykończone
Trabancika kupiłem dobrych 6 lat temu w Łodzi jako pierwszy samochodzik, o mechanice nic ale to nic nie wiedziałem gdzieś coś słyszałem ale nigdy nic nie robiłem przez pierwsze 2,5-3 lata jeździłem od warsztatu do warsztatu wydając coraz większe kwoty szybko się okazało że nie jest to tani samochód ale jak to się w życiu składa spotkałem na drodze paru zapaleńców i tak od słowa do słowa rozebraliśmy trabancika do ostatniej śrubki i zabraliśmy się za nasz pierwszy projekt teraz z perspektywy czasu parę rzeczy zrobiłbym inaczej ale... jeździ wręcz lata więc nie narzekam najpierw było fabryczne 1.1 potem przeszło modyfikację wydechu na 4-2-1 następnie wskoczył pod maskę silniczek 1,3 z wartburga na gaźniku a nie dawno ze 2 miesiące temu wskoczyło 3F z polo 86c2f o mocy 78KM bez kata
nie chcę spamować ale większość zdjęć z remontu są pod tym linkiem : http://www.trabi.waw.pl/index.php/topic,381.20.html" onclick="window.open(this.href);return false;
PLANY: skrzynia 5 ale nie wiem czy ze skody czy z VW mam dwie od polo ale ile to problemów ... półosie z VW pasują ale są za długie ....więc koszty rosną astronomicznie na razie 4 musi starczyć, do zrobienia zawieszenie zostanie w oryginale tylko się nad airridami zastanawiam też trochę kasy poleci i na razie to raczej zostanie w sferze marzeń a i silniczek po skrzyni i klatce zbliży się do G40 lub ona sama wyląduje pod maską ale to wszystko to tylko plany na razie