FIAT Punto by Max93
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
FIAT Punto by Max93
Dzięki kolego.
Przyjemne to jest ale jak dla mnie niewystarczające. Miesiąc temu zacząłem zbieranie na "nowy dupowóz" z rodziny VW i zobaczymy co z tym będzie.
Jedyne co mogę powiedzieć na dzień dzisiejszy to to, że wielkimi krokami zbliża się 190 000 na budziku (realnego przebiegu) co oznacza, że w rodzinie to auto przejechane ma ponad 100 000km
Mogę dodać, że po sprzedaży Kropka będzie się grubo działo przy następnym samochodzie, którego będę dłużej właścicielem
Przyjemne to jest ale jak dla mnie niewystarczające. Miesiąc temu zacząłem zbieranie na "nowy dupowóz" z rodziny VW i zobaczymy co z tym będzie.
Jedyne co mogę powiedzieć na dzień dzisiejszy to to, że wielkimi krokami zbliża się 190 000 na budziku (realnego przebiegu) co oznacza, że w rodzinie to auto przejechane ma ponad 100 000km
Mogę dodać, że po sprzedaży Kropka będzie się grubo działo przy następnym samochodzie, którego będę dłużej właścicielem
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
FIAT Punto by Max93
Porobiłem w końcu zdjęcia tego co udało mi się dokonać za marne grosze, czyli:
zakupiłem oryginalną antenę do Fiata Punto bo starą w zimie połamałem
oraz zakupiłem białe kierunkowskazy na dziób (ori FIAT)
tego to nie wiedziałem gdzie wsadzić więc tutaj wam pokażę - dzisiaj w Gdowie jechał przede mną taki kolo i miał sobie taki fajny negatyw w przyczepce
zakupiłem oryginalną antenę do Fiata Punto bo starą w zimie połamałem
oraz zakupiłem białe kierunkowskazy na dziób (ori FIAT)
tego to nie wiedziałem gdzie wsadzić więc tutaj wam pokażę - dzisiaj w Gdowie jechał przede mną taki kolo i miał sobie taki fajny negatyw w przyczepce
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: FIAT Punto by Max93
Z tym się zgadzam jakby nawet nie VW to Audi, BMW, Honda, to są samochody miłośników.. nawet jeśli włożysz trochę kasy w punto to nikt nie powie "o popatrz jakie fajne auto, tylko po co pakować tyle kasy w takie coś" nie mówię ze nie przepadam za fiatem ale dla mnie to auto nie robi szałunitrox89 pisze:Z gówna bata nie ukręcisz. Zostaw jak jest, bo szkoda Twojej kasy na mody... I tak nikt tego nie zauważy... Ani to na JDM robić, ani na Germana... Takie ni pies ni wydra OT, zwyczajny dupowóz
FIAT Punto by Max93
Dlatego też od kilku tygodni usilnie szukam jakiegoś mk1 albo mk2 (już mi parę z przed nosa uciekło)
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
FIAT Punto by Max93
Niektóre Fiaciki są kozaki, weź takie Coupe Turbo...cena jak MkIV a żadne GTI nie ma szans...żadne!!!!! Także nie lekceważcie Fiacika, latałem okazjonalnie Mareą 2.0 R5 HLX 155ps, inni kierowcy widząc Fiata czują się lepsi i podbijają, chcą objechać...żadne tam TDI+++++++ mnie nie przegoniło na trasie hehe Te super, extra, power diesle kończą się przy 200km/h a Fiacik leci dalej a i jeszcze co do trakcji, jak seria zawias w jakimś tam VW to na szosie krętej nawet nie próbujcie takiego Fiacika objechać bo zrobicie rolkę do lasu prędzej
FIAT Punto by Max93
Heh, mój to przy 75 kunia mocy też niczego sobie, a moje marzenie to było Punto GT czyli silnik 1.4 na turbinie gdzie standardem było 133kM a podkręcana sięgały moc 250kM, a o Coupe Turbo już nie mówię bo to klasa sama w sobie ale na razie mam garaż na jeden samochód i stać mnie na jeden więc następcą Kropki będzie na 99% Golf mkX
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
FIAT Punto by Max93
Taa, porównaj awaryjność Golfa IV GTI, a Fiata Coupe
Rust is lighter than carbon fiber
FIAT Punto by Max93
To Fiat wymięka bo jeśli mowa o Turbo to BARDZO ciężko jest części dostać, a jak dostaniesz to drogie, jeżeli wolnossące 2.0 to nie jest tragicznie bo jak się nie mylę to z marei bravo i punta podchodzą części.
A tak jeżeli o awaryjności mowa to w u mnie w puncie przez 10 lat nic wielkiego się nie działo tylko raz trzeba było altek wymienić bo obudowa pękła (przypadłość fiacików)
Tak się prezentuje na dzień dzisiejszy i już więcej nie będzie robione przy niej bo idzie w piz**, szkoda mi jej ale prawdę mówiąc już się nie mogę doczekać kiedy ją sprzedam
A tak jeżeli o awaryjności mowa to w u mnie w puncie przez 10 lat nic wielkiego się nie działo tylko raz trzeba było altek wymienić bo obudowa pękła (przypadłość fiacików)
Tak się prezentuje na dzień dzisiejszy i już więcej nie będzie robione przy niej bo idzie w piz**, szkoda mi jej ale prawdę mówiąc już się nie mogę doczekać kiedy ją sprzedam
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
FIAT Punto by Max93
Ta bezawaryjność VW to legenda ludowa...jak zajechana sztuka to się będzie sypać i nie ważne czy to Golf, Punto, Coupe czy Audi albo nawet Mercedes. Szwagier lata Brava-ą 1,2 z gazem 80ps...fiacik jego ma wyjechane 278 tys i od jakichś 180 tys na gazie i wsiada, kluczyk cyk i silniczek bzym chodzi jak pszczółeczka. Żadnych napraw przez 2 lata (45 tys km), tylko świece i przewody, oleje i filtry, tak więc Panowie nikt mi nie powie że Fiat to badziew albo inaczej, możecie mówić ale ja wiem swoje Co do cen części no to teraz do większości furmanek są porównywalne poza jakimiś wynalazkami i wahaczami do VAGa No i ważna kwestia, cena rynkowa...Tutaj za VAGa trzeba dać tyle co za Mercedesa WTF?
FIAT Punto by Max93
Teraz to ta awaryjność jest zrobiona po to, żeby koncerny miały na czym zarabiać - kiedyś auta miały przemierzać miliony kilometrów a teraz tylko zarabiać.
Ale nikt nie powiedział, że nie można mieć wszystkiego pod jednym dachem dla mnie VAG i FIAT znaczą dużo bo mam do tych marek sentyment.
I do tej pory szczerze mówiąc nie jeździło mi się niczym innym lepiej jak VAGiem (mówię tutaj o VW i o Skodzie, chociaż Civic ósmej generacji może konkurować ale to nie ta bajka)
Ale nikt nie powiedział, że nie można mieć wszystkiego pod jednym dachem dla mnie VAG i FIAT znaczą dużo bo mam do tych marek sentyment.
I do tej pory szczerze mówiąc nie jeździło mi się niczym innym lepiej jak VAGiem (mówię tutaj o VW i o Skodzie, chociaż Civic ósmej generacji może konkurować ale to nie ta bajka)
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
FIAT Punto by Max93
Sprzedam Fiaciora
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=113&t=480502
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=113&t=480502
Ostatnio zmieniony czw wrz 27, 2012 20:03 przez Max93, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
FIAT Punto by Max93
no może ale już mam upatrzone więc wolę wyrwać kasę i pojechać po auto niżeli by mieli by mi paści dawać
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości