Strona 1 z 1

Golf 4 r32

: pn wrz 18, 2017 16:55
autor: Powerek
Witam z racji ze nikt nie ma konkretnego projektu w TDI na sprzedaż rozglądam się za mk 4 R32 chciałbym wszystko o tym autku w miarę możliwości . Jak cenowo wychodzi np rozrząd sprzęgło itd Jakie spalanie ( tak wie nie kupuj bo duzo pali nie jak tdi ) ale opcjonalnie chciałbym wiedzieć :) Jaka skrzynia lepsza manual czy dsg? Jakie wady jakie zalety ? Na co zwracac uwagę przy zakupie ? Z góry dzięki


P.S Do moderatora jak zle prosze o wiadomosc na pw z szablonem

Golf 4 r32

: śr wrz 20, 2017 13:00
autor: zderzak
Ja tak krótko od siebie. Mam wersje w DSG, jak całą reszte aut i nie zamieniłbym na inną, choć jest tyle samo zwolenników automatu co manuala. Utrzymanie golfa 4 r32 w należytym stanie nie należy do tanich np. jedne z najtańszych tarcz hamulcowych na przód to koszt około 1tys. Rozrząd kompletny około 5tys z wymianą, Wiele nowych rzeczy do tego modelu jest juz niedostępne albo bardzo cieżko o nie, a jak znajdziesz to w kosmicznych cenach, o używane wcale nie jest łatwiej. Spalanie ? nie powinno być istotne ale skoro pytasz. normalna jazda tak aby wiedzieć że jedzie r32 to 13-16l
Wady auta ? drogie jak na golfa IV Zalety ? długo by pisać, przede wszystkim jesteś posiadaczem chyba najbardziej kultowego modelu z palety golfa, który tylko drożeje.
Przy zakupie, oglądać jak każde inne auto, ew zwrócić uwagę czy nie nie hałasuje łańcuch rozrządu bo to kosztowna sprawa.

Golf 4 r32

: śr wrz 20, 2017 18:27
autor: Szamper
Łańcuch juz nie taki straszny, bo komplet czesci kupuję sie za 1300-1500zł. Kwestia robocizny.
Sprzegło LUK kpl. koszt 2500pln części.

Spalanie. 9 przy dziadowaniu. 12-14 przy dynamicznej jezdzie. 14++++ przy swirowaniu.

Skrzynie DSG w mk4 lubiły się sypnąć (mechatronika).

Golf 4 r32

: pt wrz 22, 2017 14:22
autor: Powerek
ceny podane z ASO ? czy zamienniki ? Ciezko o czesci nowe czyli co w ASO na zamowienie nie beda mieli ?

Golf 4 r32

: pt wrz 22, 2017 14:52
autor: Powerek
A na temat silnika 1.8t BAM ? ktos sie wypowie i tez jak pali ?

Golf 4 r32

: sob wrz 23, 2017 09:34
autor: zderzak
BAM był tylko w s3 a to już troche nie te forum. Najpierw R32 teraz 1.8T , główne nurtujące pytanie to widzę spalanie i koszty części.
Sory ale myślę że nie stać Cie na porządne utrzymanie tego samochodu i TDI będzie lepszym wyborem. :skromny:

Golf 4 r32

: sob wrz 23, 2017 11:22
autor: Powerek
Co w tym dziwnego ? lepiej wiedzieć i być przygotowanym przeliczyć wszystko i rozłożyć sobie co z czym kupić i wymienić ?? chyba ze ty jezdzisz i ufasz poprzedniemu właścicielowi tak zmienilem olej filtry przed pana przyjazdem razem z zawieszeniem sprzęgłem i w gratisie zrobiłem rozrzad wszystko w cenie :banghead: :banghead: Bądźmy poważni nikt kto ma 1.8t Bam lub R'ke nie jeździ *#cenzura#* po bułki wiec wole pytać a jak ktoś mi *#cenzura#* ze nie stać na utrzymanie to chyba sam ma biedę i komuś próbuje wcisnąć jak by mnie nie było stać bym nie pytał ba nawet bym się nie rozglądał za takimi autami wiec pomyśl czasem ..... a do spalania co cie nurtuje to chce tylko REALNIE powtórzę REALNIE wiedzieć od kogoś kto MA i UŻYTKUJE ile weźmie dany model a nie z neta czytać bzdury czy z autocentrum itd ...

Golf 4 r32

: sob wrz 23, 2017 21:07
autor: Szamper
Ja również mam wrażenie że skoro zadajesz takie pytania, to nie pchaj się w ten samochód.

Golf 4 r32

: ndz wrz 24, 2017 11:12
autor: TommyVW
Ale macie *#cenzura#* wrazenia.chce wiedziec wiec pisze tu a forumowe geniusze beda pisac i rozkminiac czy da rade.odp czlowiekowi na pytanie albo nie pisz nic

Re: Golf 4 r32

: pn wrz 25, 2017 11:25
autor: Powerek
TommyVW pisze:Ale macie *#cenzura#* wrazenia.chce wiedziec wiec pisze tu a forumowe geniusze beda pisac i rozkminiac czy da rade.odp czlowiekowi na pytanie albo nie pisz nic

Szkoda gadac :)

Golf 4 r32

: pn wrz 25, 2017 16:35
autor: Boba
Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał :satan: ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" :grin: od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
:smoke:

Re: Golf 4 r32

: wt wrz 26, 2017 15:12
autor: Powerek
Boba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał :satan: ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" :grin: od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
:smoke:
Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniem :D w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia :D ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha :hehe: zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++ :)

Re: Golf 4 r32

: śr wrz 27, 2017 18:35
autor: syncmaster955df
Powerek pisze:
Boba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał :satan: ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" :grin: od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
:smoke:
Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniem :D w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia :D ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha :hehe: zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++ :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=570796" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Golf 4 r32

: czw wrz 28, 2017 01:14
autor: Powerek
syncmaster955df pisze:
Powerek pisze:
Boba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał :satan: ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" :grin: od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
:smoke:
Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniem :D w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia :D ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha :hehe: zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++ :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=570796" onclick="window.open(this.href);return false;

?????? ni jak ma sie do tego tematu ?