nowa oferta modyfikacji CompSport
: wt kwie 09, 2013 08:47
dzisiaj na FB Patryk napisał. bardzo kuszący jest Stage 4, dzisiaj zadzwonię do Patryka i może na szczecin będzie stage 4
Cytat:Przez ostatni dość długi okres pracowaliśmy nad zoptymalizowniem naszej oferty aby ograniczyć zarówno nasze jak i Wasze koszty modyfikacji.
1. Stage4 do silników TurboFSI (Golf R, S3 itp)
- Jesteśmy w stanie osiągnąć podawaną moc (ok 420km) przy zachowaniu seryjnych wtryskiwaczy. Wcześniej byliśmy zmuszeni je wymieniać.
- Nie wymieniamy już korbowodów na kute. Po testach jakie przeprowadziliśmy stwierdzamy że seryjne wystarczają na więcej niż 520Nm.
- Zoptymalizowaliśmy również oprogramowanie DSG/S-Tronic DQ250 i jesteśmy w stanie osiągnąć ok 600Nm na seryjnych sprzęgłach!!!!!! Co w zupełności wystarcza do Stage4 w TurboFSI
2. Stage2,3 do silników TurboFSI
- Wystarczy montaż samego downpipu z katalizatorem sportowym.
Nie wymagany jest montaż całego układu wydechowego
3. Stage4 do silników 2.0TSI z łańcuchem rozrządu
- Również nie wymieniamy korbowodów
4. Wprowadzamy do oferty intercooler pasujący p&p do samochodów z silnikami TurboFSI/TSI umieszczonymi poprzecznie który przetestowaliśmy w samochodach z mocami ok. 600Km.
W dalszym ciągu pracujemy nad ulepszeniami pewnych rozwiązań.
Na obecną chwile na tapecie jest 3.2 V6 Turbo. Info wkrótce.
Pozdrawiam
Patryk Ścieszka
CompSport
Cytat:Przez ostatni dość długi okres pracowaliśmy nad zoptymalizowniem naszej oferty aby ograniczyć zarówno nasze jak i Wasze koszty modyfikacji.
1. Stage4 do silników TurboFSI (Golf R, S3 itp)
- Jesteśmy w stanie osiągnąć podawaną moc (ok 420km) przy zachowaniu seryjnych wtryskiwaczy. Wcześniej byliśmy zmuszeni je wymieniać.
- Nie wymieniamy już korbowodów na kute. Po testach jakie przeprowadziliśmy stwierdzamy że seryjne wystarczają na więcej niż 520Nm.
- Zoptymalizowaliśmy również oprogramowanie DSG/S-Tronic DQ250 i jesteśmy w stanie osiągnąć ok 600Nm na seryjnych sprzęgłach!!!!!! Co w zupełności wystarcza do Stage4 w TurboFSI
2. Stage2,3 do silników TurboFSI
- Wystarczy montaż samego downpipu z katalizatorem sportowym.
Nie wymagany jest montaż całego układu wydechowego
3. Stage4 do silników 2.0TSI z łańcuchem rozrządu
- Również nie wymieniamy korbowodów
4. Wprowadzamy do oferty intercooler pasujący p&p do samochodów z silnikami TurboFSI/TSI umieszczonymi poprzecznie który przetestowaliśmy w samochodach z mocami ok. 600Km.
W dalszym ciągu pracujemy nad ulepszeniami pewnych rozwiązań.
Na obecną chwile na tapecie jest 3.2 V6 Turbo. Info wkrótce.
Pozdrawiam
Patryk Ścieszka
CompSport