Strona 1 z 2

Bo trzeba się rozwijać!

: ndz gru 04, 2011 23:17
autor: MatthewG
I spełniać marzenia zarazem ;) No więc drodzy posiadacze foRumowicze, jaki samochód mógłby godnie zastąpić waszą ukochaną eRke? :chytry: Nawet jeśli bardzo kochamy nasze samochody to zdarzają się takie chwile, że myślimy o tym czym chętnie byśmy pojeździli za jakiś czas, piszcie co wam leży na sercu :jezor:



W granicach rozsądku oczywiście :kac:

Bo trzeba się rozwijać!

: ndz gru 04, 2011 23:56
autor: daniel1d
R20 :P

Re: Bo trzeba się rozwijać!

: pn gru 05, 2011 21:56
autor: MatthewG
daniel1d pisze:R20 :P
Ale przy 2.0 będziesz się musiał bardziej napocić żeby uzyskać większe moce :jezor:

Bo trzeba się rozwijać!

: pn gru 05, 2011 22:03
autor: daniel1d
Nie no R20 to bym chciał jako dupo-wóz, wystarczył by mi program i wydech :D

Bo trzeba się rozwijać!

: wt gru 06, 2011 09:41
autor: gluszcz
Nie wiem czy to rozwijanie :bajer: ale jest jedno auto ,które zawsze chciałem mieć .
Przed kupnem .:R też było brane pod uwagę - Audi rs4 b5 .

Obrazek
Obrazek

Jako dupowozik chętnie zakupię bateryjkę R20 + :smoke:

Bo trzeba się rozwijać!

: wt gru 06, 2011 09:49
autor: MatthewG
Ja wam dam bateryjki :jezor: Mnie się zawsze podobała następna generacja RS4 B7, też w kombi :-)

Bo trzeba się rozwijać!

: wt gru 06, 2011 10:19
autor: LEWART
ja to jeszcze myślałem nad BMW e92 335i lub 335ix
http://www.reveuro.com/inventory/10155/ ... upe.51.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reveuro.com/inventory/10155/ ... upe.14.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Bo trzeba się rozwijać!

: śr gru 07, 2011 09:03
autor: MatthewG
Ta bejca to też bardzo szybkie auto :-)

Bo trzeba się rozwijać!

: śr gru 07, 2011 10:13
autor: LEWART
335i jest zajebista, bo ma dwie turbiny jedna ciągnie od dołu a druga trzyma górę. jako dupowóz jest lepszy niż M3. M3 trzeba wysoko kręcić żeby jakoś fajnie przyspieszał, a różnice między M3 a 335i jest nie wielka do pierwszej setki, od setki do 200 to juz 335i odpada.

Bo trzeba się rozwijać!

: śr gru 07, 2011 20:54
autor: Rybak
Hmm...Wodze fantazji niosą...Ale wydaje mi się,że jest to w granicach rozsądku,bo gdzie znależć furę za czterysta "parę" tysia,która będzie miała taką moc,skrzynię zrobioną coś na podobieństwo dsg (jeżeli to nie jest dsg,bo jest produkowana przez tę samą firmę) i gwarantowała taki fun z jazdy...To auto nazywa się Nissan GTR.Nie zmienia to faktu,że na razie do codziennego użytku,mojej golfiny nie zamieniłbym na nic innego :-)

Bo trzeba się rozwijać!

: czw gru 08, 2011 00:27
autor: MatthewG
GTR to najtańszy super samochód, a przy tym dla niektórych może się okazać właśnie tym najlepszym. Ja z jednym moim kumplem chorujemy na Godzille, ale kasy brak :kac: Mnie ostatnio mocno chodzi po głowie Audi TT-RS..

Bo trzeba się rozwijać!

: czw gru 08, 2011 19:44
autor: Rybak
MatthewG pisze:Mnie ostatnio mocno chodzi po głowie Audi TT-RS..
Mati,nie gniewaj się,ale to auto w ogóle mnie nie rajcuje,z wyjątkiem jednostki napędowej,która uważam,że jest bono i niebawem z tego silnika będzie wykrzesywana moc,która zadowoli nawet najbardziej wybrednych :P

Bo trzeba się rozwijać!

: czw gru 08, 2011 21:31
autor: MatthewG
Nie gniewam Jarku :chytry: Akurat zwykłej TT bym nie chciał bo to samochód fryzjerów, bez urazy oczywiście, ale już TT-RS taki szpejski nie jest :jezor: No i właśnie, jednostka bo o nią głównie chodzi :grin: Ostatnio siedziałem w zwykłej w salonie podczas przeglądu i muszę przyznać, że zrobiła na mnie wrażenie. Ale czekam Jarku na twojego masakratora żebym wiedział co można z naszych wycisnąć i jak to jeździ ;)

Bo trzeba się rozwijać!

: pt gru 09, 2011 19:53
autor: Rybak
MatthewG pisze: żebym wiedział co można z naszych wycisnąć
Mati,z naszych idzie tyle bezpiecznie wycisnąć,że raczej nie wykorzystamy tego w codziennej jeżdzie,a tym bardziej na torze,bo po prostu jesteśmy za cienkie "bolki".Mocy może być za mało tylko na penisówkach typu 1/4 mili,gdzie z autem o zbliżonej masie i mocy np.500 kucy przegrasz o długość lub dwie,bo przy tak dużych mocach różnice w normalnej czy torowej jeżdzie są na prawdę nie wielkie.Różnice się robią dopiero w jeżdzie stricte autostradowej z prędkościami 200+,a i tak nie są jakieś mega kolosalne.Dlatego jak moje auto wreszcie wyjedzie na ulicę (mam nadzieję,że już niebawem) to się okaże jakie są różnice i czy nie była to po prostu tylko moja fanaberia :hmm: