Strona 1 z 1

intercooler water 2 air

: sob paź 29, 2011 12:20
autor: zlos
Czy ktoś używał, montował, instalował?

http://www.frozenboost.com/index.php?cP ... 3d70a14565" onclick="window.open(this.href);return false;

Proszę o kilka słów do mikrofonu, czy warto było, jakie efekty, co zrobiłbyś lepiej itp. :)

intercooler water 2 air

: ndz paź 30, 2011 14:10
autor: daniel1d
Takie zabawki to widziałem w autach o bardzo dużej mocy +- 1000hp więc pewnie coś musi w tym być że nikt tego nie stosuje w "lekko" zmodyfikowanych autach.

intercooler water 2 air

: ndz paź 30, 2011 16:18
autor: zlos
Chodzi o wydajność układu standardowego FMIC, która kończy się i wymaga wspomagania W2A. Mnie to interesuje, bo daje niesamowicie stabilny układ chłodzenia powietrza...

intercooler water 2 air

: pn paź 31, 2011 00:17
autor: MatthewG
A zmieści Ci się to pod maską? :jezor:

intercooler water 2 air

: pn paź 31, 2011 03:22
autor: Apsik
zlos pisze:Chodzi o wydajność układu standardowego FMIC, która kończy się i wymaga wspomagania W2A
Systemy W2A nie mają za zadanie wspierać układu FMIC a całkowicie go zastąpić.

W2A jest faktycznie wystemem bardzo wydajnym, ale wymaga poprowadzenia 2giej instalacji z cieczą.
W2A nie ma dolnej czy górnej granicy od której jest stosowany. Po prostu jeżeli jest miejsce, a jego zakup i montaż jest uzasadniony, yo wtedy się go montuje i już.

intercooler water 2 air

: pn paź 31, 2011 09:36
autor: zlos
Apsik pisze:Systemy W2A nie mają za zadanie wspierać układu FMIC a całkowicie go zastąpić.
Tutaj właśnie chodzi mi po łysej główce pomysł, żeby zmieścić oba - FMIC i W2A. FMIC bardzo dobrze działa przy wyższych prędkościach, przy niższych natomiast bardzo wydajny jest W2A. Połączenie obu układów dałoby niezwykle wysoką stabilność termiczną powierza silnikowego.

intercooler water 2 air

: pn paź 31, 2011 21:36
autor: Apsik
zlos pisze: Tutaj właśnie chodzi mi po łysej główce pomysł, żeby zmieścić oba - FMIC i W2A. FMIC bardzo dobrze działa przy wyższych prędkościach, przy niższych natomiast bardzo wydajny jest W2A. Połączenie obu układów dałoby niezwykle wysoką stabilność termiczną powierza silnikowego.
W teorii...
a w praktyce jest tak, że opory obu IC są takie, że nie ma to sensu.

intercooler water 2 air

: wt lis 01, 2011 01:51
autor: MatthewG
Lepiej zrobić wtrysk WMI, ale dawać samą wodę.

intercooler water 2 air

: śr lis 02, 2011 14:36
autor: zlos
Apsik pisze:a w praktyce jest tak, że opory obu IC są takie, że nie ma to sensu.
Wiedziałem, że coś jest na rzeczy :( Teraz wiem co. Faktycznie, o oporach nawet nie pomyślałem.
MatthewG pisze:Lepiej zrobić wtrysk WMI, ale dawać samą wodę.
Chodziło po łysej głowie, żeby jakiś system z subarynek zaadoptować. Muszę podjechać gdzieś do ogarniętych chłopaków i popatrzeć czy i ewentualnie jak to zamontować.

intercooler water 2 air

: śr lis 02, 2011 14:56
autor: MatthewG
Doczytam jeden wątek i napiszę Ci co i jak ;) Twierdzą, że bardzo dobra opcja dla różnych pojeżdżawek.

intercooler water 2 air

: czw lis 03, 2011 16:40
autor: zlos
MatthewG pisze:Doczytam jeden wątek i napiszę Ci co i jak Twierdzą, że bardzo dobra opcja dla różnych pojeżdżawek.
No to ja siądę i poczekam :)