Strona 1 z 3

.:R32 - mody wolnossaka

: pt wrz 30, 2011 21:27
autor: gluszcz
Kto w Pl to ogarnia /wydech,dolot,walki,koło zamachowe ,strojenie itp. itd./czego się spodziewać,na co zwrócić uwagę... bo z Karpim pytamy tu i tam i wszyscy tylko chcą doładować v6 :bajer: .Koraszewski podejmuje się takich zabiegów ale kontakt z nim jest niżej chu... :banghead:
Nie pisać że to nieopłacalne :chytry: bo wiem o tym :bigok:
Tutaj .:R
Draki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=161&t=111112" onclick="window.open(this.href);return false;
ale on wszystko w de robił i to dawno...było gadane z nim co i jak :bajer:

.:R32 - mody wolnossaka

: pt wrz 30, 2011 21:41
autor: Passat944
Kingsoft pogadaj z Gruchaarl chyba ma nick. Zrobili swoje R32 na 280PS po samym wydechu i dolocie + oczywiście remap. A dwumasy przerobione na jednomas -50% wagi może zrobić w kwocie 350-400zł otoczak7 z allegro profesjonalnie.

.:R32 - mody wolnossaka

: sob paź 01, 2011 11:19
autor: urisen
Ja u siebie jedyne co robiłem to filrt K&N i nową mape (mapa zmiena od APR - na 4 opcje), wydech jest stockowy ale od REMUSa - tylko że u mnie jest bazowa moc inny niż w IV/V R32 więc nie wiem jak to wpłyneło na zmiany..

ostatnio wybrałem się do Poznania do VTG na nową hamownie 4x4.. ale niestety autko okazało się za niskie i pomiaru nie udało się zrobić.. (i było to pierwsze auto na którym im się pomiaru nie udało zrobić..:) ) więc nie wiem jaki zmiany miały wpływ..

.:R32 - mody wolnossaka

: sob paź 01, 2011 14:28
autor: Rybak
gluszcz pisze:Kto w Pl to ogarnia /wydech,dolot,walki,koło zamachowe ,strojenie itp. itd./czego się spodziewać,na co zwrócić uwagę
A do Kompotów dzwoniłeś? Przecież oni mają temat r32 rozpykany jak mało kto w PL :-)

.:R32 - mody wolnossaka

: sob paź 01, 2011 22:22
autor: daniel1d
Ja jak zwykle mogę polecić ProTurbo :D Wydech,dolot, wałki, program itp można zrobić bez problemu, jest również hamownia.Co do lekkiego koła to nie polecam u mnie strasznie głośno było na luzie po wsadzeniu takiego koła..Oryginalne koło waży coś ok 15kg moje ważyło poniżej 5kg. Ciekawe czy ktoś próbował doprężyć R32 ?

.:R32 - mody wolnossaka

: ndz paź 02, 2011 00:53
autor: MatthewG
To ja polecę...siebie :grin: Na mechanice coś tam się znam, ale jak to mówią człowiek uczy się na błędach ;)

.:R32 - mody wolnossaka

: pn paź 03, 2011 14:07
autor: gluszcz
Passat944, daniel1d,
:pub:
Rybak pisze:A do Kompotów dzwoniłeś? Przecież oni mają temat r32 rozpykany jak mało kto w PL :-)
wolą opcję -doładować- ale będzie gadane ...
urisen,
czekam jak wjedziesz na rolki ...
Passat944 pisze:Kingsoft pogadaj z Gruchaarl chyba ma nick. Zrobili swoje R32 na 280PS po samym wydechu i dolocie + oczywiście remap. A dwumasy przerobione na jednomas -50% wagi może zrobić w kwocie 350-400zł otoczak7 z allegro profesjonalnie.
thx :pub:
MatthewG pisze:o ja polecę...siebie :grin: Na mechanice coś tam się znam, ale jak to mówią człowiek uczy się na błędach ;)
hehe jak wiekszość widzę tunerów doświadczenia chcesz przeprowadzać na autach kli. :grin:

.:R32 - mody wolnossaka

: pn paź 03, 2011 19:54
autor: zlos
urisen pisze:Ja u siebie jedyne co robiłem to filrt K&N
Oj. Ale nie myjesz filtra, tylko wymieniasz na nowy?
Bo mycie to same problemy...
MatthewG pisze:To ja polecę...siebie Na mechanice coś tam się znam, ale jak to mówią człowiek uczy się na błędach
Dżizas, a my kasę wydajemy na ludziach jak możemy nie wydawać u kumpla... :helm:

Re: .:R32 - mody wolnossaka

: pn paź 03, 2011 22:45
autor: MatthewG
zlos pisze:Oj. Ale nie myjesz filtra, tylko wymieniasz na nowy?
Bo mycie to same problemy...
Tzn?
zlos pisze:
MatthewG pisze:To ja polecę...siebie Na mechanice coś tam się znam, ale jak to mówią człowiek uczy się na błędach
Dżizas, a my kasę wydajemy na ludziach jak możemy nie wydawać u kumpla... :helm:
Kto pyta nie błądzi :grin:

.:R32 - mody wolnossaka

: pn paź 03, 2011 23:16
autor: zlos
MatthewG pisze:Tzn?
To znaczy, że ponowne zaolejowanie filtra jest cholernie trudne. Albo dasz za mało oleju i silnik zassie syfu z drogi, albo za dużo i poleci przepływomierz. Wg mędrców szanse na prawidłowe zaolejowanie filtra wynoszą jakieś 5-10%. Że już o legendarnej "lepszej" przepustowości filtrów opartych na gąbce lub bawełnie nie wspomnę ;)

Część piszę też z własnego doświadczenia. Nowy filtr jest super. Po 2-4 tys. km filtr nie jest już nowy i tutaj okazuje się, że fabryczny jest... co tu dużo gadać, mało że tańszy to działający :)

Re: .:R32 - mody wolnossaka

: wt paź 04, 2011 11:26
autor: JJacek
zlos pisze:Że już o legendarnej "lepszej" przepustowości filtrów opartych na gąbce lub bawełnie nie wspomnę ;)
To jest chyba kluczowe w kontekście stosowania wynalazków w stylu K&N.
gluszcz pisze:Kto w Pl to ogarnia /wydech,dolot,walki,koło zamachowe ,strojenie itp. itd./czego się spodziewać,na co zwrócić uwagę... bo z Karpim pytamy tu i tam i wszyscy tylko chcą doładować v6 :bajer: .Koraszewski podejmuje się takich zabiegów ale kontakt z nim jest niżej chu... :banghead:
Nie pisać że to nieopłacalne :chytry: bo wiem o tym :bigok:
Tutaj .:R
Draki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=161&t=111112" onclick="window.open(this.href);return false;
ale on wszystko w de robił i to dawno...było gadane z nim co i jak :bajer:
Moim zdaniem plan na N/A nie jest głupi/nie opłacalny. Jeśli koszta będą niższe niż 10-15 tys zł to w stosunku do podstawowego uturbienia jest to jak najbardziej opcja do rozważenia.
Na vwzone był jeszcze kolega Mosiek http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=60471.
Warto sprawdzić ile kosztuję wałki np Schricka bo to jedyny element, którego nie zrobisz w Polsce. Kolektor wydechowy, nowa mapa jest na pewno do ogarnięcia w Polsce w nie jednym miejscu.

.:R32 - mody wolnossaka

: wt paź 04, 2011 12:29
autor: zlos
Ja nie w kwestii uturbiania, bo to wymusza całą masę zmian.
Zastanawialiście się nad kompresorem?
Jeździłem 2 czy 3 autami z kompresorkowanym silnikiem i wrażenia są naprawdę przefajne.
Na plus w stosunku do turbiny:
- niska temperatura pracy, nie trzeba przesadnie martwić się EGT
- ultraodporność na upalanie; po prostu stajesz i wyłączasz silnik, chłodzenie zostaw turbiarzom ;)
- liniowy przyrost mocy/doładowania, żadnych lagów, dziurek w wykresach itp. nieszczęść i tragedii ;)
- bez jakiegokolwiek wysiłku i wysilenia silnik R32 wypluje 330-350 koni na zdrowej, ultrabezpiecznej mapie

Na minus w stosunku do turbiny
- ograniczenia mocy

No i co o tym myślicie, panowie szlachta? :)

.:R32 - mody wolnossaka

: wt paź 04, 2011 13:13
autor: daniel1d
JJacek pisze:Moim zdaniem plan na N/A nie jest głupi/nie opłacalny. Jeśli koszta będą niższe niż 10-15 tys zł to w stosunku do podstawowego uturbienia jest to jak najbardziej opcja do rozważenia.
Moim zdaniem wydanie 15tyś na mody w NA to jest nie opłacalne bo przybędzie zaledwie kilkadziesiąt koni.To już lepiej wydać kilka tyś na nitro i strzelać z 100 koni :D .
JJacek pisze:Na vwzone był jeszcze kolega Mosiek http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=60471" onclick="window.open(this.href);return false;.
Tu też jest :D
JJacek pisze:Warto sprawdzić ile kosztuję wałki np Schricka bo to jedyny element, którego nie zrobisz w Polsce
Kiedyś patrzyłem to do 2.8 to chyba między 3 a 4tyś za dwie sztuki ale to było u importera w PL a gdzieś na niemieckiej stronie znalazłem wtedy za ok 400-500 euro.
zlos pisze:Ja nie w kwestii uturbiania, bo to wymusza całą masę zmian.
Zastanawialiście się nad kompresorem?
Co do kompresora to wymusza on nie wiele mniej zmian niż przy zakładaniu turbo.
zlos pisze:Na minus w stosunku do turbiny
- ograniczenia mocy
A to dlaczego są kompresory na 500km i więcej tylko ciekawe czy się by taki zmieścił.
Jak dla mnie minus kompresora to że im więcej chcesz z niego mieć mocy tym więcej zżera on koni.Drugi minus to głośna praca kompresora szczególnie jak się założy małe kółko i ma duże doładowanie na postoju, ale zawsze można na postoju go wyłączać.

.:R32 - mody wolnossaka

: wt paź 04, 2011 13:55
autor: Passat944
Ja zamiast modzić ori 3.2 zrobiłem tak:

Do tego dolot, wydech i strojenie. Może pojedzie jak 3.2 na kompressorze (załóżmy zrobiony na około 320KM) bo moment w 3.6 jest strasznie duży w całym zakresie obrotów.

Obrazek