Strona 1 z 12

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn lip 04, 2011 10:53
autor: zlos
Zapraszam do opisywania modyfikacji mechanicznych silników R32, VR6, 2.0TSI.
Coolery, doloty, kolektory, turbiny, kucizna itp. - prosimy o szczegóły, parametry, ceny, namiary, adresy, kontakty :)
Opisz to tak, żeby inni skorzystali z wiedzy i kontaktów.

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn lip 04, 2011 11:30
autor: zlos
Wydech MG Motorsport, Siemianowice Śląskie
http://www.mgmotorsport.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

mk6 Golf R 2.0 TSI

3" na całej długości, kompletny układ wydechowy od down pipe, ze sportowym katalizatorem.
Ustawienia: głośniejszy, bez niskich tonów i buczenia w trasie.
Jakość: 10 na 10. Silnik po wymianie wydechu dostał 10% kopa mocy i 5% więcej momentu. Zauważalnie lepiej chłodzi olej. Wstawanie turbo o wiele mocniejsze dzięki dłuuugiemu DP. Majstersztyk.
Cena: poniżej 4k zł, stosunek ceny do jakości: excellent.

Polecam Michała i jego bandę, znają się na rzeczy i zrobili mi swoimi spawarkami, giętarkami i rurkami prawdziwego bandytę z grzecznej eRki.

Na plus: dokładność spawów, układ zapewniający optymalny przepływ spalin - dowodem jest dłuuuuuga kolejka oczekujących.
Na minus: nic.

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn lip 04, 2011 16:20
autor: MatthewG
Opisałeś akurat najłatwiejsze :jezor: Poprawiam Cię w jednym, dp 3.5" dalej już 2.75". Przynajmniej tak dzisiaj usłyszałem ;)


P.S. Ale natworzyłeś tych wątków :jezor:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: wt lip 05, 2011 10:03
autor: zlos
MatthewG pisze:Opisałeś akurat najłatwiejsze Poprawiam Cię w jednym, dp 3.5" dalej już 2.75". Przynajmniej tak dzisiaj usłyszałem
Panta rei - ja mam inne średnice. Założysz swoje pierdziawki, to opisz wrażenia :)
MatthewG pisze:P.S. Ale natworzyłeś tych wątków
Ordnung muss sein ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: wt lip 05, 2011 18:44
autor: MatthewG
zlos pisze:Panta rei - ja mam inne średnice. Założysz swoje pierdziawki, to opisz wrażenia :)
Inne? :chytry: To chyba jeszcze muszę podrążyć temat :jezor: Opis będzie ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 06, 2011 15:13
autor: zlos
Siedzę nad intercoolerami do Golfa R20. W planach nowy dolot powietrza, więc i czas zamienić IC na mocniejszy rdzeń i kulturę przepływu powietrza.

Oto moje znajdy internetowe:
- APR http://www.goapr.com/products/intercooler_20tfsi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- THS (polecany w UK i DE, ale OUT OF STOCK!!!) http://www.thsperformance.co.uk/product ... HSINT-TFSI" onclick="window.open(this.href);return false;
- Forge Twintercooler (w ogóle toto pasuje? maleństwo jakieś...) http://www.forgemotorsport.com/content. ... t=FMINTMK6" onclick="window.open(this.href);return false;

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 06, 2011 15:28
autor: vrs
zlos pisze: Forge Twintercooler
Bo to jest taki dodatkowy cooler, porażka jakaś,
imho APR albo THS

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 06, 2011 15:30
autor: zlos
vrs pisze:Bo to jest taki dodatkowy cooler, porażka jakaś,
No i ktoś mądry jak coś powie złosiowi, to od razu złoś mądrzejszy... ;) Fakt, to dokładka. Teraz to widzę. Nie wiem, dlaczego nie widziałem wcześniej... :kac:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 06, 2011 21:20
autor: MatthewG
Dlatego Tomku Forge ma w nazwie Twin ;) Ja kupowałem THS'a, ale w ostatniej chwili zrezygnowałem jak dowiedziałem się jaka jest różnica w masie między seryjnym, a takim. Ten model mogę Ci polecić w ciemno chociaż ostatnio podrożał, tutaj masz najbardziej profesjonalną recenzję jaką kiedykolwiek czytałem na jego temat, a Ollie z THS'a zapewne odpowie na wszystkie nurtujące Cię pytania. Eurojet też wygląda na ogromny. I ostatni jaki przychodzi mi do głowy to intercooler Mishimoto, to już wszystkie opcje, które powinny pasować p&p. A jaki dolot? Popularny w PL TT-RS? :jezor:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 06, 2011 22:02
autor: zlos
MatthewG pisze:A jaki dolot? Popularny w PL TT-RS?
Dolotów jeszcze nie macałem, ale pomacam i dam znać, co znalazłem. Idea jest prosta: ucieczka z przepływem powietrza wewnątrz pokrywy silnika (grzanie powietrza nie jest dobrym pomysłem w turbo benzynie). Szansa: zostawić akumulator w komorze silnika. Przekładka dolotu z TTS-a zmusza do wyrzucenia akumulatora do bagażnika (niecienki kabelek przez całe wnętrze trzeba przewlec).

Matt, dzięki za linki. Czytam i chłonę...

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 06, 2011 22:25
autor: MatthewG
Nie no, chodzi o to by się na coś napalić :grin: I właśnie z powodu tego jednego kabelka ja osobiście bym się na to nie zdecydował, akumulator powinien zostać na miejscu. To może jakiś dedykowany dolot? Chociaż takie diwajsy u nas nie cieszą się jakąś ogromną popularnością, przynajmniej w VW/Audi.
zlos pisze:Idea jest prosta: ucieczka z przepływem powietrza wewnątrz pokrywy silnika (grzanie powietrza nie jest dobrym pomysłem w turbo benzynie).
Dlatego właśnie doloty oklejają złotą folią albo pokrywają ceramiką ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 06, 2011 22:50
autor: zlos
MatthewG pisze:Dlatego właśnie doloty oklejają złotą folią albo pokrywają ceramiką
To jest rozwiązanie ostateczne - izolacja izolatorem izolującym zapewniającym izotermę ;) Ale nie psuj zabawy, zanim kupię złotą tasiemkę pozwól na drobny onanizm automaniakowi ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 06, 2011 23:46
autor: MatthewG
zlos pisze:Ale nie psuj zabawy
Nie zamierzam Tomku ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: czw lip 07, 2011 00:02
autor: vrs
Jeżeli dolot to tylko TTS/RS bo:
  • >> Jest seryjny (da się serwisować w normalnym serwisie podczas przeglądów)
    >> Nie zasysa syfu z drogi (w przeciwieństwie do stożków i innych wynalazków)
Accu w bagażniku to nie jest rocket science zwłaszcza że mamy na to dziurę w podłodze.
Ja bym pomyślał jeszcze o większej chłodnicy oleum bo to co jest w serii to ledwo na serię wystarcza. U mnie po okrążeniu było 105st.w R po modach z tego co pamiętam wychodzi 110-115st.
Oraz dla DSGowców większa chłodnica oleju do DSG