Co lubi się sypnąć w 7R

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: MatthewG » śr lis 19, 2014 13:52

Jak wam buchnie biały dym i auto zasłabnie to na bank turbina do wymiany :kac:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: jhosef » śr lis 19, 2014 14:01

MatthewG pisze:Jak wam buchnie biały dym i auto zasłabnie to na bank turbina do wymiany :kac:
To skandal, żeby turbiny gwarancji nie wytrzymały. powinny zdechnąć dopiero po. VW będzie musiał wziac zdechniete na badana aby przedłożyć żywotność o 2 miesiące :jezor:



mario q.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:07
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: mario q. » śr lis 19, 2014 19:13

Właśnie zastanawiam się jakby tu jej jakoś dopomóc... :)


Można powiedzieć R400 na giftach! :)

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: korzen88 » śr lis 19, 2014 23:48

jhosef pisze:
MatthewG pisze:Jak wam buchnie biały dym i auto zasłabnie to na bank turbina do wymiany :kac:
To skandal, żeby turbiny gwarancji nie wytrzymały. powinny zdechnąć dopiero po. VW będzie musiał wziac zdechniete na badana aby przedłożyć żywotność o 2 miesiące :jezor:
W pierwszych wypustach eRek zacinał się elekrozawór sterujący turbo ale już poprawili :)


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: TuneFORCE » czw lis 20, 2014 00:45

Chłopaki...kupiliście pierwszy wypust nowego modelu, który z pewnością będzie cierpiał na choroby wieku dziecięcego...ale to chyba jest już norma w VAGu ;-)
Kolejna sprawa...to chyba za dużo wymagacie do Golfa...mimo że to Rka :satan:
Ja kupiłem ostatnią dostępna w Polsce Rke :hehe: przejechałem ok 60tyś...od początku coś tam delikatnie trzeszczy...na początku trochę byłem zdegustowany...no bo wiecie...Rka...powinna być lepiej poskładana...no ale to w końcu Golf a nie S4 ;-)
Po jakimiś czasie przestałem zwracać uwagę na takie drobnostki...mechanicznie zero problemów....jestem zadowolony...w 2015m zamienię na R400 :hehe: .... no chyba, że zacznę tutaj czytać o jakiś mega awariach, sypiących sie silnikach itp :rotfl:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: MatthewG » czw lis 20, 2014 09:56

Ostatnio na FB jednego tunera kumpel pokazywał mi wpis w którym gość napisał, że przy sofcie (lub też nie) i przeglądach long life trzeba spodziewać się remontu przy 100 tys. km :rotfl: Ciekawe co miał na myśli i ile w tym prawdy :kac:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: korzen88 » czw lis 20, 2014 22:52

MatthewG pisze:Ostatnio na FB jednego tunera kumpel pokazywał mi wpis w którym gość napisał, że przy sofcie (lub też nie) i przeglądach long life trzeba spodziewać się remontu przy 100 tys. km :rotfl: Ciekawe co miał na myśli i ile w tym prawdy :kac:
Mati błagam, te przeglądy long life to tak Ty byś wstawał codziennie rano i walił szklankę wódy na pusty żołądek.
15 tys. max i wymiana oliwy! dsg 30tyś


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: TuneFORCE » czw lis 20, 2014 23:17

Może ja jestem przewrażliwiony...ale zmieniam olej co ok 7-8k km :smoke:
Komputer pokładowy po resecie pokazuje jakieś 40tyś do następnego przeglądu :rotfl:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: Odp: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: 44FG » pt lis 21, 2014 01:35

korzen88 pisze: Mati błagam, te przeglądy long life to tak Ty byś wstawał codziennie rano i walił szklankę wódy na pusty żołądek.
Cholera... to jak wystartować rano bez tego? ;)


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
LEWART
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 937
Rejestracja: czw sty 27, 2011 10:10
Lokalizacja: warszawa

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: LEWART » pt lis 21, 2014 10:00

44FG pisze:Cholera... to jak wystartować rano bez tego?
Dobre !!! :rotfl:


Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS :(

myszu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn cze 23, 2014 17:20

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: myszu » pt lis 21, 2014 11:01

Czyli DSG co 30 tys? Producent chyba co 60 zaleca.
A jak z tylnym napędem? Razem z DSG ?



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: MatthewG » ndz lis 23, 2014 20:41

Haldex był co 50 tys. albo raz na 4 lata. Jak upalasz to warto skrócić.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Dario72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pn cze 02, 2014 23:41

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: Dario72 » wt lis 25, 2014 03:00

mario q. pisze:
myszu pisze:
mario q. pisze:Przez trochę ponad 1k km to ok 0,4-0,5l
To sporo. Sprawdzali czy w spalinach nie ma płynu chłodzącego ?
Taka ciekawostka...

Ponieważ byłem w oczekiwaniu na kolejną choinkę na szafię, to sobie spokojnie jeździłem. Po ostatniej weryfikacji płynu było poniżej min na ciepłym i zimnym. Tak więc darcie się szafy było tylko kwestią czasu.
Oczekiwałem nadejścia tej wielkopmnej chwili ale cisza. Tydzień temu po długim weekendzie stwierdziłem, że przypomne sobie jak wygląda zbiorniczek z G13. Auto stało z 3 dni.
Otwieram maskę a płynu idealnie w połowie! :shock: Zaznaczam, że nie dolewałem nawet lunatykując. :) Myślę sobie, trza trochę go spocić, może się coś zmieni na mocno rozgrzanym motorze.
W zeszłym tygodniu zgrzałem łajze porządnie, otwieram maskę w garażu chłodząc sprężarkę a tam idealnie połowa.
Niniejszym chciałbym zgłosić swoje członkowstwo w klubie G13... W sumie nie lookałem na poziom tego płynu od nowości no bo niby dlaczego miałbym to robić? Przebieg tylko 16tys.... Więc dzisiaj w trasie musiałem się ratować wodą destylowaną... :D Rozmawiałem na ten temat z patrykiem z CS i potwierdził że słyszał już o kilku takich przypadkach. Powiedział też coś co mnie zaniepokoiło. Mianowicie jedną z opcji takiej sytuacji może być pęknięta głowica... No bo innej możliwości ucieczki płynu praktycznie nie ma. Oczywiście to najczarniejszy scenariusz. Oprócz tego istnieje jeszcze teoretyczna możliwość że w kanałach chłodzących głowicę panuje tak wysoka temperatura że po prostu jakaś jego część odparowuje. U mnie było sporo poniżej minimum zanim szafa zagrała. Mario jaki masz obecnie przebieg i szacunkowo jaki procent to trasa?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: jhosef » wt lis 25, 2014 09:39

Dario72 pisze: No bo innej możliwości ucieczki płynu praktycznie nie ma.
Nie byłbym tego pewny. Nie chce mi się grzebać w ETKA ale np EGR może mieć wodną chłodnicę spalin.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości