Jaka felga na tor

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Jaka felga na tor

Post autor: zlos » ndz sie 21, 2011 16:27

Zgodzę się z JJackiem w kwestiach:

- wydatków na modyfikacje kontra kasy na naukę i z mojego doświadczenia pozwolę sobie uzupełnić: w pewnym momencie 1000 zł na naukę jazdy sportowej jest jak 10.000 zł na modyfikacje; oczywiście nie dotyczy to kolegów jeżdżących na dzidę, czyli 1/4 mili ;) Czasem jak widzę takie auta, to mam wrażenie, że bezpieczniej zawracałyby za pomocą paleciaka ;) Nacisk na słowo czasem pozwoli być może uniknąć oburzenia niektórych osób, o których nie myślałem, ale poczuły się tym dotknięte :chytry:
- Nurbring jest bardzo szybką trasą, chłodzenie silnika tam wygląda nieco inaczej, podobnie jak "zapalenie" hamulców. Hamulce łatwo spalić można na rozecie. Bardzo trudno w takim Ułężu i wątpię, czy na Nurbringu (ilość energii hamowania vs. chłodzenie).
- modyfikacje tj. upgrade hamulców

Nie zgodzę się jeśli chodzi o dodatkową chłodnicę oleju, ponieważ nie spotkałem na chwilę obecną tunera, który daje w silnikach 2.0 tsi GWARANCJĘ, że olej nie wyleci na ulicę; taka utrata oleju w 90% kończy się zatarciem silnika i koniec zabawy

Od siebie dodam, że konieczne jest zaizolowanie termiczne down pipe'a (wjeżdża we wtorek do mnie) oraz pokrywy silnika. Można również przewietrzyć hamulce, dodać wloty powietrza w masce, zaizolować termicznie dolot, pozbyć się pokrywy silnika i zbudować dolot samodzielnie na bazie gotowych kitów (brak pokrywy nie gotuje tak cewek).

Takie mody polegające na izolacji i dodatkowym wietrzeniu należą do najtańszych, a biorąc pod uwagę to, że 2.0 tsi mocno się grzeje i ta temperatura w negatywny sposób wpływa na moc silnika może się okazać, że auto dostanie "drugi oddech" tam, gdzie seria mówi Auf Wiedersehen ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Jaka felga na tor

Post autor: JJacek » pn sie 22, 2011 10:43

Dzięki za głoś poparcia :grin:
Jeśli chodzi o chłodnicę i dodatkową przekładkę z termostatem to mówiłem ogólnie, jest to taka typowa modyfikacja w autach wyścigowo/track day'owych (w przypadku wyścigowych zależy to też od homologacji)
Co jest takiego problematycznego z chłodnicą oleju w 2.0 TSI? Produkty MOCALa nie dadzą rady czy chodzi o to, że nie ma na miejsca na chłodnicę oleju tak, żeby zagwarantować jej jakiś rozsądny nawiew?
Co do grzania to mój 22 letni KR (wolnossące 1.8 16V 139 KM, czujnik temperatury oleju w głowicy) ma 100C podczas zwykłej jazdy do 110C w korku. Czasami nawet czujnik temperatury na zewnątrz podaje zawyżone wyniki od tego całego ciepła. Więc są silniki, które mogą grzać się jeszcze bardziej :grin:



krz_p
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: czw mar 01, 2007 15:00
Lokalizacja: P-ń

Re: Jaka felga na tor

Post autor: krz_p » pn sie 22, 2011 15:17

JJacek pisze:Dzięki za głoś poparcia :grin:
Jeśli chodzi o chłodnicę i dodatkową przekładkę z termostatem to mówiłem ogólnie, jest to taka typowa modyfikacja w autach wyścigowo/track day'owych (w przypadku wyścigowych zależy to też od homologacji)
Co jest takiego problematycznego z chłodnicą oleju w 2.0 TSI? Produkty MOCALa nie dadzą rady czy chodzi o to, że nie ma na miejsca na chłodnicę oleju tak, żeby zagwarantować jej jakiś rozsądny nawiew?
nie da się jej w prosty sposób podłączyć



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Jaka felga na tor

Post autor: zlos » pn sie 22, 2011 18:38

JJacek pisze:Co jest takiego problematycznego z chłodnicą oleju w 2.0 TSI?
krz_p pisze:nie da się jej w prosty sposób podłączyć
Dokładnie, nie ma miejsca/sposobu na dobre podejście i solidne połączenie.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Panek11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 07, 2011 12:03

Jaka felga na tor

Post autor: Panek11 » czw paź 27, 2011 14:10

Mam do sprzedania Felgi na ktorych obecnie jezdzi moja "R-ka"

OZ ultraleggera rozmiar 18" ET:35"

Dla zainteresowanych podeślę fotki na meila.

Cena 2500zl

Kolor Grafitowy



Geno17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: sob sie 28, 2010 13:47
Lokalizacja: WWA

Jaka felga na tor

Post autor: Geno17 » czw paź 27, 2011 15:13

Kurde, tydzień temu i bym brał z pocałowaniem w rączkę :banghead:



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Jaka felga na tor

Post autor: MatthewG » pt paź 28, 2011 00:09

Wrzuć zdjęcia z tym ET, a nie miało być 45?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Jaka felga na tor

Post autor: gluszcz » pt paź 28, 2011 11:20

MatthewG pisze:Wrzuć zdjęcia z tym ET, a nie miało być 45?
nie marudź ,koło pójdzie Ci 10 mm więcej na zewn. auta ...
na tor jak znalazł - szerzej ,jeszcze dasz niżej,utwardzisz zaw. ,pospinasz budę i dasz negatyw na przodzie i będzie -lepiej na pojeżdżawkach- gorzej na polskich drogach :grin:
zyskasz na wyglądzie R :D
Obrazek



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Jaka felga na tor

Post autor: MatthewG » pt paź 28, 2011 12:41

Chodzi o to, że takie ET to więcej niż maks przynajmniej w kwestii przodu i dlatego pytam :jezor: Wydaje mi się, że przez pomyłkę napisał 35, a miało być 45. Nie jestem marudą :kac:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Jaka felga na tor

Post autor: gluszcz » pt paź 28, 2011 14:07

MatthewG pisze:Chodzi o to, że takie ET to więcej niż maks przynajmniej w kwestii przodu i dlatego pytam :jezor: Wydaje mi się, że przez pomyłkę napisał 35, a miało być 45.
MatthewG pisze: Nie jestem marudą
Wszyscy tu marudzicie o tym ET :jaja: :jaja:



Panek11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 07, 2011 12:03

Jaka felga na tor

Post autor: Panek11 » pt paź 28, 2011 21:21

Jednak koledzy nie sprzedaje:)



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Jaka felga na tor

Post autor: zlos » sob paź 29, 2011 10:00

MatthewG pisze:Chodzi o to, że takie ET to więcej niż maks przynajmniej w kwestii przodu i dlatego pytam
ET 35 przy 8" szerokości to tyle samo to ET45 przy 9" szerokości. Mam dokładnie tyle i nie narzekam, więc coś z tymi maksami musiałeś przekombinować :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Jaka felga na tor

Post autor: Passat944 » ndz paź 30, 2011 18:56

zlos pisze:ET 35 przy 8" szerokości to tyle samo to ET45 przy 9" szerokości
Bzdura. 9 calowa felga z tym ET wyjdzie na zewnątrz o 3mm więcej a do wewnątrz o aż 23mm więcej niż 8J ET35.



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Jaka felga na tor

Post autor: zlos » ndz paź 30, 2011 23:33

Passat944 pisze:a do wewnątrz o aż 23mm więcej niż 8J ET35.
Masz rację, zwracam honor :) Nie policzyłem i walnąłem z główki. O parapet ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości