Strona 65 z 143
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt wrz 04, 2012 22:56
autor: korzen88
Wg. mnie przód za bardzo przypomina polo, tył jest już lepszy, z drugiej strony jestem ostrożny z ocenianiem aut z takich zdjęć bo często wyglądają na realu dużo lepiej albo gorzej. Poczekamy na GTI i R, auto pójdzie na glebe troszkę, dostanie inne progi, zderzaki, symetryczny wydech i się wtedy zobaczy co w trawie piszczy
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
boje się tylko jednego: auto będzię sporo odchudzone, i niewiadomo jaką te odchudzone elementy będą miały żywotność...
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt wrz 04, 2012 23:42
autor: zlos
nieco więcej o mk7:
http://bit.ly/OVE6JU" onclick="window.open(this.href);return false;
Odp: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 05:51
autor: 44FG
Nie zaskakuje niczym w sumie. Ani designem ani mocą (tu mam na myśli to co piszą o GTI i R). Ale czy nie tego się spodziewaliśmy - czyli, że nas właśnie nie zaskoczy? Ciekawe jak silniki EA888 sprawdzą się w tuningu. Bo do tej pory to chyba szału nie było. Jakiś powód był, że zarówno R jak i GTI 35 dostały EA113 a nie wzmocnione EA888...
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 07:57
autor: LEWART
od wczoraj zaczęły krążyć pierwsze realne wycieki na temat golfa VII. Środek bardzo mi się podoba. A co do jednostki EA888 to można tak samo podkręcić jak EA113 tylko żeby była K04
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 11:13
autor: zlos
44FG pisze:Jakiś powód był, że zarówno R jak i GTI 35 dostały EA113 a nie wzmocnione EA888...
Cena?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
44FG pisze:Nie zaskakuje niczym w sumie. Ani designem ani mocą
Dumne zapowiedzi, że mk7 R20 ma mieć ponad 300 kunia. Oraz niejasne przecieki o R25 z 2.5L 5 cyl. silniku... Tatyraty...
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 14:44
autor: KoVal
mam okazję teraz popracować trochę w ASO VW, dzisiaj dowiedziałem się, że mk7 wchodzi do salonów na przełomie października i listopada. Będzie dostepny już od 50 tyś. zł z silnikiem 1.2 TSI.
Szykować się na mk6, będą dobre wyprzedaże
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 15:06
autor: Rybak
MatthewG pisze:Jakiś koreański dramat jeśli chodzi o karoserię
Zgadzam się się Mati z Twoją opinią,moje pierwsze skojarzenie to made in Korea
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 15:18
autor: MatthewG
Zwłaszcza ten tył.. Środek owszem TOP, lepiej pewnie być nie może bo mnie od razu nasuwają się skojarzenia chociażby z Touareg'iem. Czemu pozbyli się ręcznego, nie cierpię tych elektronicznych
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 15:20
autor: Rybak
LEWART pisze: Środek bardzo mi się podoba
Mi też się podoba,design pociągnięty z Audi.
LEWART pisze:co do jednostki EA888 to można tak samo podkręcić jak EA113
EA888 można chyba podkręcić lepiej,bo ma inaczej rozwiązany dolot,tylko pytanie,czy będzie tak samo idiotoodporny jak EA113?
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 15:23
autor: LEWART
zlos pisze:Dumne zapowiedzi, że mk7 R20 ma mieć ponad 300 kunia. Oraz niejasne przecieki o R25 z 2.5L 5 cyl. silniku... Tatyraty...
Nowa eRka ma mieć 276 KM. Jeśli chodzi o R25 to gdzieś przeczytałem że jest już wybudowana jedna sztuka na testy. Zamontowali silnik z Audi RS3
Rybak pisze:
Mi też się podoba,design pociągnięty z Audi.
szkoda że nie ma sterowanie jak w audi ze środkowego tunela
Rybak pisze:
EA888 można chyba podkręcić lepiej,bo ma inaczej rozwiązany dolot,tylko pytanie,czy będzie tak samo idiotoodporny jak EA113?
z tego co ja wiem to EA888 z K06 można podkręcić na 360km, tak samo jak EA113 a później to już tak samo jak u ciebie
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 17:52
autor: MatthewG
Więcej o nowym Golfie plus real foto.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 19:14
autor: gluszcz
właściwie nic nowego w cywilnym gofie 7 nie widać
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
to raczej lift ;6; ciekawe jak tam wersje z magicznym .:R
wszystko teraz jedną siekierą ciosane bleee
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Odp: Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 20:46
autor: 44FG
zlos pisze:44FG pisze:Jakiś powód był, że zarówno R jak i GTI 35 dostały EA113 a nie wzmocnione EA888...
Cena?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
44FG pisze:Nie zaskakuje niczym w sumie. Ani designem ani mocą
Też tak myślę. Mimo wszystko załadowanie K04 do EA888 wymagałoby pewnie homologacji takiego zestawienia a to niepotrzebne koszty dla bądź co bądź niszowej produkcji.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr wrz 05, 2012 21:26
autor: KoVal
gluszcz pisze:właściwie nic nowego w cywilnym gofie 7 nie widać
z zewnątrz faktycznie niewiele, zmienia się teraz system operowania serwisem takim autem, inne oprogramowanie, przechodzą na nowego OTIS-a z VAS-a - ponoć lepszy
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)