Strona 64 z 143

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob wrz 01, 2012 11:33
autor: Passat944
zlos pisze:Katalogi podają zakres - reszta zależy od wyposażenia. Różnica masy na samym wypasie przekracza 120kg. Raczej nie porównasz... Nie widziałem tabel różnicy masy w zależności od ekstrasów/furtek.
Akurat w "czwórce" erki miały bardzo podobny wypas więc myślę, że aż takiej różnicy by nie było.

Moja R32 z motorem 3.6 + hebel porsche + ciężkie koła z Touarega (te z Porsche są lżejsze) + 1/4 baku - 1440kg. Nie jest źle :bigok:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob wrz 01, 2012 13:10
autor: zlos
Passat944 pisze: 1440kg.
140kg mniej niż u mnie :)

Różnice w siedzeniach i audio mogą dać nawet 100kg różnicy...

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob wrz 01, 2012 21:24
autor: UcHO
Sluchajcie, a ja mam pytanie/problem. Czy w fotelach w eRce IV jest jakas regulacja tego oparcia/poduszki gdzie jest grawer R?? Mam 197cm i po 2h jazdy bola mnie plecy/szyja gdyz mam wrazenie ze oparcie w miejscu R jest za bardzo wysuniete do przodu przez co trace podparcie plecow na wysokosci lopatek. Nie jestem w stanie dotknac tylem barkow do fotela. Stad pytanie czy z fotelem da sie cos zrobic/gabka ma jakas regulacje czy moze mam garba :D??
Pozdrawiam
Jacek

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob wrz 01, 2012 21:34
autor: daniel1d
chyba nie ma.

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob wrz 01, 2012 22:41
autor: pavo71
Passat944 pisze:
zlos pisze:Katalogi podają zakres - reszta zależy od wyposażenia. Różnica masy na samym wypasie przekracza 120kg. Raczej nie porównasz... Nie widziałem tabel różnicy masy w zależności od ekstrasów/furtek.
Akurat w "czwórce" erki miały bardzo podobny wypas więc myślę, że aż takiej różnicy by nie było.

Moja R32 z motorem 3.6 + hebel porsche + ciężkie koła z Touarega (te z Porsche są lżejsze) + 1/4 baku - 1440kg. Nie jest źle :bigok:
W takim razie wyjątkowo lekki jest golf r32 :) A gdzie był ważony ? Dla ciekawostki mój golfa z tdi pod maską też hamulce porsche i pakiet r , audio w bagażniku i prawie połowa baku paliwa 1280 kg a bmw e46 330xD niby niewiele większy samochód w pełni seryjny z automatem 1930kg !! Nie wiem skąd się biorą te kosmiczne masy aut. Albo golfy są bardzo lekkie albo inne auto bardzo ciężkie. Tak samo audi a3 2.0 tdi w pełni seria skórzane fotele masa 1470kg to więcej niż taka r-ka po modach. A to podobno mocne benzyny i haldex są takie ciężkie.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob wrz 01, 2012 23:04
autor: Passat944
Ja ważyłem swojego na wadze przemysłowej (taka na złomie) z dokładnością ok 2kg. Na rezerwie i z kołami Porsche ważyłby pewnie ok 1415kg. 3.6tka jest chyba troszkę lżejsza od 3.2, zaciski wg mnie też lżejsze bo aluminiowe, wydech też lżejszy jak seria R32. Się nazbierało wszystkiego do kupy i wyszła fajna masa własna :)

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz wrz 02, 2012 23:08
autor: JJacek
Golf mk6 R https://www.volkswagen.co.uk/assets/com ... ochure.pdf manual: 1521 kg, dsg: 1541 kg
i najważniejsze:
Figures are calculated in accordance with manufacturer’s criteria. The individual unladen weight depends on the specification of the vehicle, this then reduces the possible payload accordingly. The unladen weight and payload both include the fuel tank 90% full, driver (68 kg) and luggage (7 kg) in line with EU directive 95/48. Unladen weight shown refers to 3-door models. The unladen weight of 5-door models will increase by 30 kg.
3d cięższe od 5d o 30kg
waga podana zgodnie z dyrektywą UE 95/48, 90% zbiornika, 68kg kierowcy, 7kg bagażu
Golf mk5 R32 http://www.produkte24.com/images/catalo ... f_1500.pdf, 1510 – 1590 kg (1538 – 1617 kg, DSG)
Golf mk4 R32 http://img6.imageshack.us/img6/6019/93446029.jpg 1477 - 1512 kg
Podejrzewam, że dane dla mk4 i mk5 są podane zgodnie z tą samą dyrektywą, a zakresy tak jak pisał zlos są dla wyposażenia i liczby drzwi.
Czyli taki czysty mk4 to wychodzi 1477 - 75kg = 1402 kg (z prawie pełnym bakiem).

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn wrz 03, 2012 13:29
autor: zlos
a za mną ostatnio chodzi kupno niemieckiego dziadka...

o takie cosik: http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 6770000000" onclick="window.open(this.href);return false;
przystojniak :smoke:

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn wrz 03, 2012 14:02
autor: korzen88
zlos pisze:a za mną ostatnio chodzi kupno niemieckiego dziadka...

o takie cosik: http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 6770000000" onclick="window.open(this.href);return false;
przystojniak :smoke:
Super! A jeszcze bardziej mi się podoba coś takiego: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn wrz 03, 2012 17:38
autor: zlos
Jeśli już, to coś bardziej w stylu pagody: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;

chociaż po namyśle, to jednak ten zdejmuje majty przez głowę:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn wrz 03, 2012 18:15
autor: Kulon
zlos pisze:chociaż po namyśle, to jednak ten zdejmuje majty przez głowę:
chciałbym przy tym być :hmm:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn wrz 03, 2012 19:21
autor: zlos
Kulon pisze:chciałbym przy tym być :hmm:
15 września, około północy będzie pokaz grupowy ;)

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: wt wrz 04, 2012 21:48
autor: korzen88
Zdjęcia nowego golfa: http://www.worldcarfans.com/11209044787 ... owphotos#0" onclick="window.open(this.href);return false;
co o tym myślicie???

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: wt wrz 04, 2012 22:23
autor: MatthewG
Tutaj też coś jest. Pierwsze wrażenia? Jakiś koreański dramat jeśli chodzi o karoserię. Środek mi się podobał dopóki nie zacząłem szukać ręcznego, niestety go nie odnalazłem, a przynajmniej w normalnej postaci taką jaką znam i cenię..