znalezione w transatorze ..
Jeśli chodzi o deskę rozdzielczą alternatywy Bory na początku linii produkcyjnej, 5 wariantów pierwsze 4 są dla zarządzania levostrané i ostatnia piąta kraju z zarządzaniem prawo.:
Pierwszy 1J1857002B 23F - nie airbegu 9 / 98 - 01/04 o 20.546, -
Druga 1J1857002C 23F - z otworu montażowego dla pasażerów airbeg 9 / 98 - 4 / 99 o 20.546, -
Trzeci 1J1857002E 84L - z pasażerów airbegem (bez otworów) 5 / 99 do 05/05 o 20.546, -
4-ty 1JM857002 23F - z pasażerów airbegem (bez otworów - Meksyk) 2 / 01 - 06/04
5-szy 1J2857002B 23F - z otworu montażowego dla pasażerów airbeg 9 / 98 - 05/05 o 20.546, -
Kiedy VW zarząd podjął decyzję, że trzeba zacząć zarabiać więcej (koniec remontu, wszystkie części zacząć zmieniać, czy mamy więcej pieniędzy) do swoich klientów, przestały być montowane přístrojovky numer 2 airbeg otworów.
To było w roku 1999 lub 5.měsíc zakończył rok modelowy 1999 i rozpoczął się rok modelowy 2000 i serii jest dostarczany tylko 4 .... vyrianty přístrojovka dla samochodów bez airbegu, přístrojovka na rynek europejski i meksykańskiej bez otworu montażowego airbeg osobowych i dla krajów o kontrola pravostraným z otworem na airbeg pasażera.
Począwszy 5.měsícem 2001 roku, kiedy VW rozpoczął wprowadzanie seryjnie airbeg osobowych w Bory, spadł w pierwszej kolejności wersję i zainstalować pozostałe dziury 3.Bez siedzibą airbeg europejskiej i meksykańskiej łzy i prawej strony kierownicy.
Te ostatnie trzy warianty przetrwały do końca produkcji 05/05 dla Europy i 06/04 Meksyku.
Wyciągnięte z danych i prospektów Groupe Volkswagen ..
A to padło z Kielc jest ,nawet kiedyś się nim interesowałem
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)