Strona 5 z 12

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 17:40
autor: MatthewG
Eurojet przechodzi mocną restrukturyzację, że tak to ujmę :jezor: Przepraszam Cię Tomku, że tak Ci polecałem ten intercooler, ale chłopaki w UK są raczej z niego zadowoleni i dużo osób na świecie się na niego skusiło.

Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 18:01
autor: Geno17
zlos pisze:
LEWART pisze:dlaczego padł wybór na cooler od S3 a nie na THSa????
Bo Geno kupił używany ode mnie, po bardzo okazyjnej cenie :)
Ano dokładnie :pub:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 19:16
autor: zlos
MatthewG pisze:Przepraszam Cię Tomku, że tak Ci polecałem ten intercooler
Nie wiem, czy wodą zmyjesz tę hańbę... 40% roztwór może już szybciej ;)
MatthewG pisze:Eurojet przechodzi mocną restrukturyzację, że tak to ujmę
Whatever. Fajna reorganizacja, skoro ich FMICe zniknęły z rynku...

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 21:18
autor: LEWART
teraz to juz zwariowałem :kac:
dzisiaj rozmawiałem z kimś z compsport i powiedziałem mu że chciał bym zrobić wydech, cooler, dolot i program(Stage 3).
powiedział mi że nie ma sensu montować innego coolera niż od S3, przy mocy oscylującej +/-340km i 430nm.
i teraz nie wiem co robić, czy eRunie oddać w ręce compsportu czy bawić sie samemu w dobór gratów

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 21:59
autor: MatthewG
Ja nie chcę kwestionować niczyjej pracy, Tomek napisał że różnica jest i to odczuwalna więc sam zdecyduj. Jeśli jest coś lepszego to czemu tego nie założyć? Kropka.
zlos pisze:40% roztwór może już szybciej ;)
Przygotuję taki w domowym zaciszu ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 22:14
autor: Geno17
Mi też Compsport powiedział, że do Stage3 nie ma sensu nic innego jak ten od S3 wsadzać, zobaczymy.

Ale żeby nie było za pięknie, pojawiły się wątpliwości. Polatałem trochę z ( raczej za ) M5, parę razy 0-250, w tym osiągnięcie cyfrowego 254 i po 3 czy 4 takich przejazdach miałem oliwę 113 stopni. Niby dobry wynik, tylko że outside wynosiło 6 :?

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 22:26
autor: zlos
LEWART pisze:teraz to juz zwariowałem
dzisiaj rozmawiałem z kimś z compsport i powiedziałem mu że chciał bym zrobić wydech, cooler, dolot i program(Stage 3).
powiedział mi że nie ma sensu montować innego coolera niż od S3, przy mocy oscylującej +/-340km i 430nm.
i teraz nie wiem co robić, czy eRunie oddać w ręce compsportu czy bawić sie samemu w dobór gratów
Spokojnie - do 340 koni wystarczy, dopóki jest chłodno :) W upale się spoci trochę i kilka koni pójdzie na łączkę - coś o tym wiem :) Ale komu z turbiną nie puchnie w upale???
Jeśli planujesz moce z okolic 4xx koni, to S3-ka na pewno nie styknie :) Pat wie co mówi, nie kompletuj sam, bo tylko nastrzelasz sobie goli finansowych (ja kilka tysi wystrzeliłem na księżyc w ramach samodzielnego testu sprzętu).
Umawiałeś się, to bierz - masz od nich gwarancję, że wszystko pasuje i kilku chłopaków już tak jeździ i nie narzeka :)
Geno17 pisze:Ale żeby nie było za pięknie, pojawiły się wątpliwości. Polatałem trochę z ( raczej za ) M5, parę razy 0-250, w tym osiągnięcie cyfrowego 254 i po 3 czy 4 takich przejazdach miałem oliwę 113 stopni. Niby dobry wynik, tylko że outside wynosiło 6
Sroczka nie jest chłodna, a intercooler nie zapewnia niskiej temperatury oliwy, tylko niską temperaturę powietrza za turbo :)
Możesz:
- zaizolować down pipe (u mnie dało sporo, zalecam bandaż termiczny + farba, zestawy takie ma np.: thermotec)
- wymienić dolot tak, żeby pokrywa silnika nie gotowała silnika
- wymienić wydech tak, żeby silnik miał lżejszy oddech i wydech
- kupić jeszcze kupę innego sprzętu, osłon, itp. itd...
- pociachać maskę, wloty, wyloty, kominki...

lub - najtańsze - przyzwyczaić się. Krótkie upalanie w takich temperaturach nie zabija. Po prostu wychładzaj potem auto na niskich obrotach silnika.
MatthewG pisze:Przygotuję taki w domowym zaciszu
Domowy roztwór??? :kac:
Żebyśmy tylko po tej księżycówce nie obudzili się na Wenus ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 22:40
autor: Geno17
Podałem to w charakterze wątpliwości, czy tak powinno być. Gro bardziej doświadczonych się wypowiedziało i jest bono :helm:

Izolować miałem, ale nie mogłem znaleźć Thermoteca na już, czas naglił i teraz trzebaby rozbierać na nowo. Może przy okazji wymiany wydechu uda się coś pogmerać.

Dwa paski przez środek o szerokości 12 cm wystarczą ? :bajer:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 22:47
autor: zlos
Geno
Jeśli wymieniasz wydech, to wstrzymaj się. Szerokość bandaży na DP dogadaj z montującym wydech :)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 22:54
autor: Geno17
Wymieniam -> rok/dwa, ten na górze raczy wiedzieć kiedy ześle dudki :bajer:

Na razie w planach sam program, trzeba stopniować dawkowanie dodatkowej mocy, bo jednak ośka to ośka, za bardzo rozwojowa nie jest :banghead:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn gru 12, 2011 23:24
autor: MatthewG
To moim zdaniem lepiej się wstrzymać z programem i najpierw zrobić wydech. U mnie sam wydech dodał 20 koni i prawie 50Nm, odczuwalna różnica zwłaszcza jeśli chodzi o reakcję pedału gazu. Program da może ciut lepsze wyniki, ale tu oprócz mocy masz jeszcze soczysty dźwięk :hmm: Jeśli zrobisz program, a później wydech to i tak na korektę będziesz musiał jechać. Moim zdaniem wydech to lepsza opcja.
Geno17 pisze:Polatałem trochę z ( raczej za ) M5, parę razy 0-250, w tym osiągnięcie cyfrowego 254
Widziałem filmiki i wątek, hardcorowe starty jak na manuala przystało :grin: Różnicy tam jakiejś wielkiej nie było.
zlos pisze:Żebyśmy tylko po tej księżycówce nie obudzili się na Wenus ;)
Aż takich zdolności nie mam :helm:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: wt gru 13, 2011 00:05
autor: zlos
MatthewG pisze:To moim zdaniem lepiej się wstrzymać z programem i najpierw zrobić wydech.
Popieram :)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: wt gru 13, 2011 17:45
autor: Geno17
Nie no, nie przesadzajmy, M5 wciągała mnie jak chciała :bajer: Start jakoś się w miarę udawał, ale outside 6 stopni i zimowa Sottozero idealnym połączeniem nie było ;)

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;

Od 140 robił ze mnie wiatrak :helm: Ale to była kreska w stylu : Chcę zobaczyć jak bardzo eMka mnie zrobi, nie żadne ściganie z napinkami ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: wt gru 13, 2011 18:06
autor: MatthewG
Nie kłam, to było ściganie z napinką właśnie :grin: