![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jaka felga na tor
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Jaka felga na tor
Ten Golf na N'ringu poszedł grubą bombą
I podobno ma bardzo dobre semi-slicki Dunlopa, ale nie pamiętam modelu opony..
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Jaka felga na tor
Zawias przebudowany potężnie, popatrzcie na układ przednich opon. Pewnie amortyzatory zabetonowane, stabelka jak szyna kolejowa...MatthewG pisze:Ten Golf na N'ringu poszedł grubą bombą I podobno ma bardzo dobre semi-slicki Dunlopa, ale nie pamiętam modelu opony..
Odnośne semislicków, to z wyglądu przypominają federal fz-201, ale de facto są to raczej dunlopy direzza:
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Jaka felga na tor
Tylko ten Dunlop kosztuje tyle co komplet federali, z tego co pamiętam...
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Michał [vRS]
Manual Devil
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jaka felga na tor
A tak to jedzie:
[youtube][/youtube]
W kwestii opon to te Tomkowe wynalazki mają świetny stosunek cena/jakość i według Jarka jest przepaaaaść między seryjnymi oponami na jego potworze, a tymi Federalami
Może też się na takie skusze, kiedyś...
[youtube][/youtube]
W kwestii opon to te Tomkowe wynalazki mają świetny stosunek cena/jakość i według Jarka jest przepaaaaść między seryjnymi oponami na jego potworze, a tymi Federalami
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Jaka felga na tor
Nie przesadzałbym z tymi felgami. Różnice w cenie zainwestować w Ułęż lub szkolenie u Wróbla i efekt lepszy.
Z tego co rozumiem vRS nie ma zamiar zmienić swojej Rki w torową bestię. Mija się to chyba z celem. Można popatrzeć na forum.subaru.pl, ludzie modyfikują STI, GTki albo co gorsza WRXy i koszty zaczynają rosnąć. Później zaczynają starty i nagle się okazuje, że ktoś kupił za 50, włożył 30 i na przejechanie 5-8 trackday'ów w roku potrzebuje kolejne 20-30 tys. Turbo, napędy, skrzynia, elementy zawieszenia, problemy z silnikiem itd. No się nagle okazuje, że może lepiej było kupić jakąś N-grupę starszą
Jak się nie ma własnego zaplecza warsztatowego to koszty są naprawdę konkretne.
Wiem ,że trochę odległa perspektywa, ale tak to właśnie się zaczyna od kupna felg![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Powracając do tematu lekkie i wytrzymałe. W Ułężu trudno coś uszkodzić, chyba, że się wypadnie z toru. Jeśli już ktoś planuje wypadać z toru no to chyba nie nówką sztuką R bo trochę jej szkoda. Więc nie ma sensu koniecznie szukać super wytrzymałej jeśli auto będzie się poruszać tylko po Ułężu i podobnych, równych jak stół nawierzchniach i nie będzie ochoty na wycieczkę w pole. Chyba, że ktoś będzie korzystał z tego zestawu na co dzień. Zawsze można też zadać sobie pytanie, co lepiej zgiąć, felgę czy wahacze
ps. co do tego Golfa z jutuba, to Golf24 VW Motorsport kręci czas 8.55 na torze dłuższym o 5 km (25 vs 20) podczas Adac Nurburgring 24h, średnia prędkość większa o 11km/h
, chociaż trudno to przełożyć bo jak odnieść ten kawałek torowy do tej reszty Nurburgring, Scirocco z GT24-CNG z m.in. Carlosem Sainzem jechało wolniej. 9.27. To są czasy najlepszych okrążeń.
Z tego co rozumiem vRS nie ma zamiar zmienić swojej Rki w torową bestię. Mija się to chyba z celem. Można popatrzeć na forum.subaru.pl, ludzie modyfikują STI, GTki albo co gorsza WRXy i koszty zaczynają rosnąć. Później zaczynają starty i nagle się okazuje, że ktoś kupił za 50, włożył 30 i na przejechanie 5-8 trackday'ów w roku potrzebuje kolejne 20-30 tys. Turbo, napędy, skrzynia, elementy zawieszenia, problemy z silnikiem itd. No się nagle okazuje, że może lepiej było kupić jakąś N-grupę starszą
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Wiem ,że trochę odległa perspektywa, ale tak to właśnie się zaczyna od kupna felg
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Powracając do tematu lekkie i wytrzymałe. W Ułężu trudno coś uszkodzić, chyba, że się wypadnie z toru. Jeśli już ktoś planuje wypadać z toru no to chyba nie nówką sztuką R bo trochę jej szkoda. Więc nie ma sensu koniecznie szukać super wytrzymałej jeśli auto będzie się poruszać tylko po Ułężu i podobnych, równych jak stół nawierzchniach i nie będzie ochoty na wycieczkę w pole. Chyba, że ktoś będzie korzystał z tego zestawu na co dzień. Zawsze można też zadać sobie pytanie, co lepiej zgiąć, felgę czy wahacze
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
ps. co do tego Golfa z jutuba, to Golf24 VW Motorsport kręci czas 8.55 na torze dłuższym o 5 km (25 vs 20) podczas Adac Nurburgring 24h, średnia prędkość większa o 11km/h
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Jaka felga na tor
No wreszcie ktoś kto myśli podobnie do mnie. Ja chyba zostanę w ogóle przy mechanicznej serii. Moim zdaniem nie samochód jest problemem tylko kierowca.JJacek pisze:Nie przesadzałbym z tymi felgami. Różnice w cenie zainwestować w Ułęż lub szkolenie u Wróbla i efekt lepszy.
Z tego co rozumiem vRS nie ma zamiar zmienić swojej Rki w torową bestię. Mija się to chyba z celem.
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Michał [vRS]
Manual Devil
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jaka felga na tor
Świnto prowdo...vrs pisze:Moim zdaniem nie samochód jest problemem tylko kierowca.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Jaka felga na tor
Mati,naprawdę warto.Na początku myślałem,że te gumy to jakaś wydumka Tomka,bardziej dla oka niż do jazdy.Ale jak wsiadłem do jego auta i ruszyłem to pierwsza rzecz jaka mi przyszła do głowy to taka,że układ kierowniczy jest dwa razy bardziej precyzyjny,ale zaraz się puknąłem w czoło i myślę sobie:przecież to takie same samochody tylko guma inna.A to jak się klei w zakrętach to bania mała.Jak tylko zakupię nowe fele to z mety zapodaję tego typu gumę.Dla seryjnego Golfa R standartowa opona może i starcza,ale dla wzmocnionego już na pewno nie.No i kolejny raz się okazało,że Tomek to praktyczny facetMatthewG pisze: według Jarka jest przepaaaaść między seryjnymi oponami na jego potworze, a tymi FederalamiMoże też się na takie skusze, kiedyś.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jaka felga na tor
vrs pisze:No wreszcie ktoś kto myśli podobnie do mnie. Ja chyba zostanę w ogóle przy mechanicznej serii. Moim zdaniem nie samochód jest problemem tylko kierowca.
To jak zamykamy ten dział Rzlos pisze:Świnto prowdo...
![jaja :jaja:](./images/smilies/jaja.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Jaka felga na tor
Matt, masz rację w momencie tym:
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja zażywam jutro. 10.30 w deszczu spotkanie z mokrym Wrooblem![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
tyle, że my nie dochodzimy. Taki wiek, że do dobrego dojścia niebieska piguła jest niezbędnaMatthewG pisze:dochodzi się do takiego poziomu umiejętności gdzie ciężko jest doszukać się jakichś błędów
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja zażywam jutro. 10.30 w deszczu spotkanie z mokrym Wrooblem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Jaka felga na tor
Tylko tym, a tak się produkowałemzlos pisze:Matt, masz rację w momencie tym:
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Na całe szczęście ja sobie jakoś radzę bez tej pigułki, taki młodzieńczy wiek
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Jaka felga na tor
Ja niebieską pigułę mam w garażuzlos pisze:Taki wiek, że do dobrego dojścia niebieska piguła jest niezbędna
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
A do tematu to moim zdaniem najpierw kierowca a potem samochód
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Michał [vRS]
Manual Devil
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jaka felga na tor
Ależ Ty musisz chlać, żeby taką pigułkę popićvrs pisze:Ja niebieską pigułę mam w garażu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości