Strona 33 z 143
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr mar 21, 2012 22:10
autor: MatthewG
Potrzebujesz kogoś kto ma coś takiego
Przykładowa stronka. W ten sposób można zdobyć dodatkowe kilka milimetrów, o większych modyfikacjach to już musisz porozmawiać z blacharzem
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr mar 21, 2012 22:40
autor: gluszcz
Po mojemu jak chcesz włożyć szerszą oponę/sportową / to najlepiej pomyśleć o szerszych błotnikach .Ori zdejmiesz, zabezpieczysz i położysz w garage/. Od kolumny odsuniesz koło dystansem ,który grubość sobie dobierzesz .Zaginaniem przednich rantów zyskasz niewiele, około 3-4mm .Negatyw do codziennej jazdy to nie jest dobry wybór ,choć na kręty tor super
.Zawieszenie ustawia się pod daną drogę ,warunki także nie będzie złotego ,uniwersalnego ustawienia.To bardzo mozolna,czasochłonna czynność ....
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr mar 21, 2012 22:44
autor: MatthewG
Dlatego jeśli chodzi o przód to napisałem to samo, szerszenie błotniki. Natomiast teraz mamy problem z tyłem.
gluszcz pisze:Ori zdejmiesz, zabezpieczysz
A Ty znowu swoje
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr mar 21, 2012 23:19
autor: gluszcz
MatthewG pisze:A Ty znowu swoje
hehe ory
Na tyle albo zaginanie albo dmuchanie
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw mar 22, 2012 00:51
autor: MatthewG
Obsesja na punkcie detailingu przejmuje kontrole nad twoim życiem
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw mar 22, 2012 08:39
autor: zlos
No właśnie, przód jest do opanowania, ale z tyłem będzie problem.
Jaka jest minimalna i bezpieczna odległość pomiędzy felgą/oponą a amorem?
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw mar 22, 2012 09:26
autor: gluszcz
zlos pisze:Jaka jest minimalna i bezpieczna odległość pomiędzy felgą a amorem
Jeździłem na 1 mm miedzy rantem felgi a nakrętką gwintu i nic się nie działo.Troszkę innaczej wygląda to w przypadku opona /nakrętka gwintu-amor/gdyż opona minimalnie -pracuje- .Zostaje Ci metoda prób i błędów .Ss ma przeważnie twardy bok więc ta odelgłość może być minimalna.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw mar 22, 2012 12:00
autor: zlos
Dobra, zrobię jeszcze próbę z dystansami. Macie jakieś sklepiki z dobrymi dystansami rzędu 5/10 mm?
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw mar 22, 2012 14:11
autor: gluszcz
zlos pisze:Dobra, zrobię jeszcze próbę z dystansami. Macie jakieś sklepiki z dobrymi dystansami rzędu 5/10 mm?
Jeden masz jako baner, reklama na forum Eibach .
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw mar 22, 2012 14:42
autor: zlos
gluszcz pisze:Jeden masz jako baner, reklama na forum Eibach .
Widziałem
Może ja jestem jakiś zagraniczny, ale nie lubię czegoś takiego w sklepach:
Podane ceny nie zawierają kosztu wysyłki! Koszt paczki wynosi 55zł brutto!
Ale dzięki forum znalazłem to:
http://www.mapet-tuning.com/sklep/dysta ... p-110.html" onclick="window.open(this.href);return false; (w dodatku kolega z forum vwgolf) za 30 zł taniej towar oraz przesyłką za 16 zeta.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw mar 22, 2012 14:47
autor: gluszcz
zlos pisze:Może ja jestem jakiś zagraniczny, ale nie lubię czegoś takiego w sklepach:
Podane ceny nie zawierają kosztu wysyłki! Koszt paczki wynosi 55zł brutto!
Az tak da;leko nie czytałem
Mapet ok,kupowałem już u niego
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw mar 22, 2012 14:56
autor: zlos
gluszcz pisze:Mapet ok,kupowałem już u niego
Właśnie go męczę telefonami...
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw mar 22, 2012 21:39
autor: arab82
Panowie jak przesadzicie z tym rolowaniem blotnikow(a na 90%przesadzicie) to macie blotniki do malowania bo lakier popeka.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw mar 22, 2012 21:47
autor: Passat944
zlos, jeśli mogę coś zasugerować to kup najpierw zestaw hamulcowy a dopiero potem dobieraj felgi. Bo często duże zaciski potrzebują duuuużo miejsca i robią się problemy. Ja zgrałem sobie to tak, że do zacisku mam 2mm luzu, a do kolumny amora (zresztą taka sama bila jak u Ciebie) 3-4mm. Koło też nie wąskie bo 9.5 cala et nie liczone ale coś koło kilkunastu jest. Uratowała mnie wąska opona (215/35/19) i negatyw bo bez tego to koło by nie weszło. Do tego błotnik z zaklepanym do zera rantem. I na Twoim miejscu nie szedłbym w jakieś ceramiki tylko poskładał sobie mega zestaw z pływającątarczą ( z customowym dzwonem) i zaciskiem 6 tłoczkowym z Cayenne + dobre klocki = około 8-10 tys zł na bogato, ale można i za 6 to ogarnąć.