Strona 32 z 34

Golf mk7 R

: czw kwie 23, 2015 12:22
autor: zwirek75
myszu, Niestety to brzęczenie czegoś tam działa mi na nerwy trochę ...
Podobno jest to znany problem zarówno S3 jak i R

W poprzednim samochodzie miałem wydech MG, podobno był z tych cichszych
Ale to był jeden z powodów przesiadki na R-kę, jednak cisza na długich przelotach jest fajna :)

Re: Golf mk7 R

: pt kwie 24, 2015 02:31
autor: rafalmik1
myszu pisze:Tyle że wtedy nie słychać go praktycznie wcale....
Samochód wycioszyny nie jest dobrze, bo zrobiony jest z kartonu, ale chyba ten silnik jest po prostu bardzo cichy... Myśle cały czas za wydechami, ale boje się że pójdzie w drugą stronę i w trasie będę ze złości resztki czupryny wyrywał

A czy wymiana układu dolotowego wraz z filtrem powietrza, nie zmieni dźwięku samego silnika na bardzie rasowy? Tak jest np. w motocyklach że jakiś tam k&n przeważnie zmienia dźwięk silnika. Szczególnie w motocyklach sportowych z airboxem.

Golf mk7 R

: pt kwie 24, 2015 07:41
autor: MatthewG
Dolot VWR lekko zmienia brzmienie, ale bardziej pod kątem słyszalności upustu powietrza.

Golf mk7 R

: pt kwie 24, 2015 14:19
autor: myszu
Te doloty faktycznie coś dają? VWR jest tańszy od APR o jakieś 600 zł, zastanawiam się który lepiej się sprawdzi.

Golf mk7 R

: pt kwie 24, 2015 22:10
autor: Pawel-7r
Ja mam vwr z uwagi na wygląd wyglada jak seria, roznica w osiągach wydaje mi sie znikoma (miedzy nimi), po za tym lubię vwr :) teraz leci wydech od nich juz zamówiony ;))

Golf mk7 R

: pn kwie 27, 2015 14:56
autor: Bulikowy
Pawel-7r, czekamy na opinię :food:

Golf mk7 R

: pn kwie 27, 2015 22:38
autor: Pawel-7r
Montaz w następnym tygodniu uzgodnione bedzie pomiar przed i po, wiec bedzie wiadomo co daje lub zabiera :)

Re: Golf mk7 R

: wt kwie 28, 2015 05:30
autor: 44FG
Gdzie montujesz ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Golf mk7 R

: wt kwie 28, 2015 15:33
autor: MatthewG
44FG, wiesz gdzie :jezor:

Re: Golf mk7 R

: śr kwie 29, 2015 20:43
autor: Pawel-7r
44FG pisze:Gdzie montujesz ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Apr Polska :)
Best performance

Golf mk7 R

: pn maja 11, 2015 21:43
autor: kierownik
Taka sytuacja, stoję na światłach , spinam się z MB S-klass V8 chyba 5.0l kierownik powiedział ze zrobiony na 460 koni, ale mniejsza o to, chodzi mi o lunch control, macie tak jak dłużej przytrzymujecie na LC to słychać jak zawór upustowy sapie po chwili zmienia się dźwięk i jak by przestawał sapać i sie wyciszył a obroty stają nie ruchomo na 4 tys. obrotów ?? to jest dobrze tak czy lepiej go nie trzymać za długo (do zielonego światła) ??

Re: Golf mk7 R

: pn maja 11, 2015 21:48
autor: 44FG
U mnie tam na LC nic nie sapie, ale ja mam starego parcha ;) Ostatnio złapałem się spod świateł z nową R-ka. Testówka z salonu od Zasady (oklejony był). Myślał, że objedzie oparchane Mk VI bez pierdnięcia i ruszył bez LC. I tak na starcie był z 1,5-2 długości przede mną zanim złapałem trakcję. Ale zaraz potem był mój. Potem na następnych światłach nie chciał jakoś spojrzeć mi w oczy :P


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Golf mk7 R

: pn maja 11, 2015 22:56
autor: Pietiapk1
ale ja mam starego parcha
nie bądź taki skromny... piszesz jakbyś trójką jeździł...
I tak na starcie był z 1,5-2 długości przede mną zanim złapałem trakcję. Ale zaraz potem był mój.
czyli to wyglądało mniej więcej tak:
[youtube][/youtube]

skąd ja to znam... ach ten ciężki haldex i skrzynka...

A co się stało ze Skodziną? Tak chwaliłeś...

Re: Golf mk7 R

: pn maja 11, 2015 22:59
autor: Dzejkobbb
44FG pisze:Ale zaraz potem był mój. Potem na następnych światłach nie chciał jakoś spojrzeć mi w oczy :P
Dobre! :pub: no speszyłeś chłopaka ;-)