myszu, Niestety to brzęczenie czegoś tam działa mi na nerwy trochę ...
Podobno jest to znany problem zarówno S3 jak i R
W poprzednim samochodzie miałem wydech MG, podobno był z tych cichszych
Ale to był jeden z powodów przesiadki na R-kę, jednak cisza na długich przelotach jest fajna
Re: Golf mk7 R
: pt kwie 24, 2015 02:31
autor: rafalmik1
myszu pisze:Tyle że wtedy nie słychać go praktycznie wcale....
Samochód wycioszyny nie jest dobrze, bo zrobiony jest z kartonu, ale chyba ten silnik jest po prostu bardzo cichy... Myśle cały czas za wydechami, ale boje się że pójdzie w drugą stronę i w trasie będę ze złości resztki czupryny wyrywał
A czy wymiana układu dolotowego wraz z filtrem powietrza, nie zmieni dźwięku samego silnika na bardzie rasowy? Tak jest np. w motocyklach że jakiś tam k&n przeważnie zmienia dźwięk silnika. Szczególnie w motocyklach sportowych z airboxem.
Golf mk7 R
: pt kwie 24, 2015 07:41
autor: MatthewG
Dolot VWR lekko zmienia brzmienie, ale bardziej pod kątem słyszalności upustu powietrza.
Golf mk7 R
: pt kwie 24, 2015 14:19
autor: myszu
Te doloty faktycznie coś dają? VWR jest tańszy od APR o jakieś 600 zł, zastanawiam się który lepiej się sprawdzi.
Golf mk7 R
: pt kwie 24, 2015 22:10
autor: Pawel-7r
Ja mam vwr z uwagi na wygląd wyglada jak seria, roznica w osiągach wydaje mi sie znikoma (miedzy nimi), po za tym lubię vwr teraz leci wydech od nich juz zamówiony )
Golf mk7 R
: pn kwie 27, 2015 14:56
autor: Bulikowy
Pawel-7r, czekamy na opinię
Golf mk7 R
: pn kwie 27, 2015 22:38
autor: Pawel-7r
Montaz w następnym tygodniu uzgodnione bedzie pomiar przed i po, wiec bedzie wiadomo co daje lub zabiera
Re: Golf mk7 R
: wt kwie 28, 2015 05:30
autor: 44FG
Gdzie montujesz ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Golf mk7 R
: wt kwie 28, 2015 15:33
autor: MatthewG
44FG, wiesz gdzie
Re: Golf mk7 R
: śr kwie 29, 2015 20:43
autor: Pawel-7r
44FG pisze:Gdzie montujesz ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Apr Polska
Best performance
Golf mk7 R
: pn maja 11, 2015 21:43
autor: kierownik
Taka sytuacja, stoję na światłach , spinam się z MB S-klass V8 chyba 5.0l kierownik powiedział ze zrobiony na 460 koni, ale mniejsza o to, chodzi mi o lunch control, macie tak jak dłużej przytrzymujecie na LC to słychać jak zawór upustowy sapie po chwili zmienia się dźwięk i jak by przestawał sapać i sie wyciszył a obroty stają nie ruchomo na 4 tys. obrotów ?? to jest dobrze tak czy lepiej go nie trzymać za długo (do zielonego światła) ??
Re: Golf mk7 R
: pn maja 11, 2015 21:48
autor: 44FG
U mnie tam na LC nic nie sapie, ale ja mam starego parcha Ostatnio złapałem się spod świateł z nową R-ka. Testówka z salonu od Zasady (oklejony był). Myślał, że objedzie oparchane Mk VI bez pierdnięcia i ruszył bez LC. I tak na starcie był z 1,5-2 długości przede mną zanim złapałem trakcję. Ale zaraz potem był mój. Potem na następnych światłach nie chciał jakoś spojrzeć mi w oczy
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Golf mk7 R
: pn maja 11, 2015 22:56
autor: Pietiapk1
ale ja mam starego parcha
nie bądź taki skromny... piszesz jakbyś trójką jeździł...
I tak na starcie był z 1,5-2 długości przede mną zanim złapałem trakcję. Ale zaraz potem był mój.
czyli to wyglądało mniej więcej tak:
[youtube][/youtube]
skąd ja to znam... ach ten ciężki haldex i skrzynka...
A co się stało ze Skodziną? Tak chwaliłeś...
Re: Golf mk7 R
: pn maja 11, 2015 22:59
autor: Dzejkobbb
44FG pisze:Ale zaraz potem był mój. Potem na następnych światłach nie chciał jakoś spojrzeć mi w oczy