Pekin Golf 7 R 400 konikow
: śr kwie 23, 2014 08:40
Moim zdaniem narazie to plotki ze wejdzie do produkcji zobaczymy będzie 100% jak wolsburg potwierdzi i czy pójdzie coś na Polske
Zrobią "pewien myk" i przy tym momencie na pewno nie powie "pa,pa"korzen88 pisze: z drugiej strony ta skrzynia przy 450nm mówi "papa" wiec coś mało prawdopodobne informacje...
W tej cenie dadzą drugą zapasowąRybak pisze:Zrobią "pewien myk" i przy tym momencie na pewno nie powie "pa,pa"korzen88 pisze: z drugiej strony ta skrzynia przy 450nm mówi "papa" wiec coś mało prawdopodobne informacje...
Produkcja już potwierdzona, na Polskę pewnie się ustawi kolejka po R400. Cena, myślę że ok 200tys. Dobrze wygląda, fajne ospojlerowanie, motorsportyNorbit100 pisze:Moim zdaniem narazie to plotki ze wejdzie do produkcji zobaczymy będzie 100% jak wolsburg potwierdzi i czy pójdzie coś na Polske
Takie wersje w podstawie powinny być doposażone, w dsg motorsporty. Ojojoj 250tysis bądź co bądź za 4 cylindryRybak pisze:Wg.mnie za w miarę dobrze doposażonego,trzeba będzie "rzygnąć" ok.250 tysia.Pamiętajmy,że to będzie najmocniejsze auto w swojej klasie i w dodatku wersja limitowana...
Pewnie,że szkoda,ale przy 2,5T nie wyrobili by się w normie emisji spalin,proste.korzen88 pisze:szkoda że nie 2,5T
Golf na nowej płycie podłogowej i obniżonej masie zachowuje się lepiej na drodze,przy obniżonym zawiasie w erce na pewno jest jeszcze lepiej,dlatego może nie ma potrzeby przesuwania silnika...korzen88 pisze: zastanawiam czemu vw żeby zniwelować podsterowność nie przesuwa silnika bliżej kabiny jak inne marki.
I podejrzewam,że będą w podstawie w to doposażone,tylko ta podstawa będzie odpowiednio skalkulowanakorzen88 pisze:Takie wersje w podstawie powinny być doposażone, w dsg motorsporty.
Olo,ale te cylindry będą najmocniejsze na rynku,a za newsy i nową tecnologię trzeba będzie zablatować.Uwierz mi,że coś koło tego się zakręci,bo nie wierzę,że będzie kosztował tyle samo,co nowa 300-stu konna S3...korzen88 pisze: Ojojoj 250tysis bądź co bądź za 4 cylindry