Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » ndz gru 04, 2011 23:11

Odgrzewamy kotlecika :kac: Czy są jakieś nowe informacje w sprawie chłodnic oleju do naszych eRek? Montował ktoś? Jarku może ty zakładasz?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » ndz gru 04, 2011 23:14

MatthewG pisze:Odgrzewamy kotlecika Czy są jakieś nowe informacje w sprawie chłodnic oleju do naszych eRek? Montował ktoś? Jarku może ty zakładasz?
Nie założysz bez dużego ryzyka utraty oleju. Praktycznie większość tunerów odmawia montażu w silniku CDLF.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » ndz gru 04, 2011 23:19

Wrr :otepienie: Utraty w jakim sensie? Nieszczelności układu?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » ndz gru 04, 2011 23:35

MatthewG pisze:Wrr Utraty w jakim sensie? Nieszczelności układu?
Tak. Nieszczelności.

U mnie zestaw mocniejszego coolera + izolacja na DP się sprawdza aż za dobrze :) Teraz normalna jazda to 85 do 87 stopni na oliwie. Jak będzie mróz to chyba się nie wbiję na +80 ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » ndz gru 04, 2011 23:43

W takim razie będę miał o czym myśleć w zimowe wieczory ;)


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: Rybak » pn gru 05, 2011 22:26

MatthewG pisze: Czy są jakieś nowe informacje w sprawie chłodnic oleju do naszych eRek? Montował ktoś? Jarku może ty zakładasz?
Nie,nie zakładam,ale z tego co wiem (a wiem z wiarygodnego żródła,od kogoś,kto to przerabiał),że jak ta chłodnica nawali,to silnik płynie z falami Dunaju...A były takie przypadki i producent tych chłodnic się wypiął,a tuner musiał z własnej kieszeni wykładać na nowy silnik,o kosztach robocizny już nie wspomnę :hmm:



Awatar użytkownika
LEWART
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 937
Rejestracja: czw sty 27, 2011 10:10
Lokalizacja: warszawa

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: LEWART » ndz gru 11, 2011 10:37

jak by ktos chciał kupić cooler THSa, to wiem gdzie mozna kupić w warszawie w granicach 2 000,-. Cooler jest nowy ale bez rurek, z tego co wiem to rurki do eRki bedzą robine w styczniu wiec bedzie mozna kupić gotowy setup. Jak by był ktoś zainteresowany proszę na PW
Obrazek


Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS :(

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » ndz gru 11, 2011 12:01

Sam go nie zakładasz? :chytry:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
LEWART
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 937
Rejestracja: czw sty 27, 2011 10:10
Lokalizacja: warszawa

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: LEWART » ndz gru 11, 2011 12:57

raczej tak ale dopiero na wiosnę jak będę robił wydech, chciałem teraz zrobić wydech bo słyszałem ze maja podrożeć, ale niestety już nie mam katalizatorów w MG


Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS :(

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » ndz gru 11, 2011 14:11

Jak rozmawiałem ostatnio z Michałem to właśnie mówił, że katalizatory podrożeją od nowego roku, ale chyba nie wspominał czemu.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Geno17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: sob sie 28, 2010 13:47
Lokalizacja: WWA

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: Geno17 » ndz gru 11, 2011 22:02

A ja nawet poznaję wnętrze miejsca składowania coolera. Mnie Martin na THSa prawie namówił, skończyło się na tym od S3 :chytry:



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » pn gru 12, 2011 11:26

LEWART pisze:raczej tak ale dopiero na wiosnę jak będę robił wydech
zastanów się ponownie nad eurojetem;
ja osobiście żałuję, że mam ths-a

owszem, poprawił w stosunku do fmic'a z S3.
ale obserwowałem kreski temperatury na hamowni i różnica nie była duża - wg wielu ludzi eurojet radzi sobie lepiej. ja po prostu dałem się złapać na ich reklamę na stronie, jaki to zimny fmic jest. tymczasem kreski w realu nie są już takie wspaniałe i temperatura na górze rośnie jak cholera. na pewno bardziej, aniżeli obiecują to ich wykresiki.

chwilowo eurojeta nie ma na rynku (kłopoty z produkcją?), ale mimo to uważam, że kupno podobnie kosztującego ths-a przy jego gorszych jednak parametrach pracy może być potem przyczyną podobnej frustracji, jaką przeżywam teraz ja.
MatthewG pisze:katalizatory podrożeją od nowego roku, ale chyba nie wspominał czemu.
Metaliczny katalizator = dużo platyny. A cena platyny stoi coraz lepiej, cena euro też nie sprzyja obniżkom.

ergo...


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
LEWART
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 937
Rejestracja: czw sty 27, 2011 10:10
Lokalizacja: warszawa

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: LEWART » pn gru 12, 2011 11:29

dlaczego padł wybór na cooler od S3 a nie na THSa????


Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS :(

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » pn gru 12, 2011 15:51

LEWART pisze:dlaczego padł wybór na cooler od S3 a nie na THSa????
Bo Geno kupił używany ode mnie, po bardzo okazyjnej cenie :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości