Strona 25 z 29

Hamulce heble tarcze klocki

: wt maja 03, 2016 19:47
autor: TuneFORCE
Problem jest taki, że wiara te heble(BBK) zakłada dla szpanu, a nie na tor i potem w necie nic nie możesz znaleźć ciekawego na ten temat...ewentualnie ktoś kto zrobił trzy kółka na krzyż na torze pisze że są jedwabiste...czekam na wycenę tych Alconów i CUPowych hebli..zobaczymy jak to wyjdzie...

Hamulce heble tarcze klocki

: śr maja 04, 2016 11:06
autor: MatthewG
Ale musisz sobie zdawać sprawę z tego, że jak szukasz profesjonalnych zestawów do sportu, czy to rajdy czy wyścigi, to taki zakup już zaboli po kieszeni :kac: Czy wyobrażasz sobie np. rozbieranie po każdym treningu bądź co drugi całego zacisku tylko po to żeby zrobić rewizję tłoczków, uszczelek, itd? Mnie by się odechciało, a tak to niestety wygląda. Zawsze marzyło mi się zawieszenie firmy Ohlins, jak mawiają: złoto jest tylko jedno :helm: Z tym, że jeśli chcesz mieć gwarancję na to zawieszenie to chyba raz w roku trzeba zrobić jego przegląd. I co znowu rozbieranie auta po sezonie? Ile to potrwa? Ile mnie to będzie kosztować? Niekończące się pytania :kac:

Re: Hamulce heble tarcze klocki

: śr maja 04, 2016 13:53
autor: mario q.
MatthewG pisze:Najlepszy chyba obecnie zestaw to ten AP Racing wspólnie zrobiony z Radical'em, jakoś tak. Radical by AP Racing, tak to chyba brzmiało :jezor: W zestawie VWR masz świetny zacisk i pewność, że modulacja pedału będzie odpowiednia. Klocki oraz tarcze i tak pewnie trzeba będzie wymienić na coś lepszego ;)
No własnie pytanie potem skąd wziąć np inną tarczę, rotora czy ta z zestawu wytrzyma jakiegoś ostrzejszego klocka co za klocki tam idą wogóle itd. itd ;)
Dlatego ja wybrałem alcona ze względu na wiedzę jdl'a o nim, możliwości serwisu, doboru klocków, rotorów itd.
Taka tylko moja rada, gdyż się też nie posłuchałem i się mnie to odbiło. Po montażu zestawu na auto od razu założyć klocek przeznaczony na tor i z nim układać zestaw
według załączonej procedury.

Re: Hamulce heble tarcze klocki

: śr maja 04, 2016 19:16
autor: TuneFORCE
mario q. pisze:
MatthewG pisze:Najlepszy chyba obecnie zestaw to ten AP Racing wspólnie zrobiony z Radical'em, jakoś tak. Radical by AP Racing, tak to chyba brzmiało :jezor: W zestawie VWR masz świetny zacisk i pewność, że modulacja pedału będzie odpowiednia. Klocki oraz tarcze i tak pewnie trzeba będzie wymienić na coś lepszego ;)
No własnie pytanie potem skąd wziąć np inną tarczę, rotora czy ta z zestawu wytrzyma jakiegoś ostrzejszego klocka co za klocki tam idą wogóle itd. itd ;)
Dlatego ja wybrałem alcona ze względu na wiedzę jdl'a o nim, możliwości serwisu, doboru klocków, rotorów itd.
Taka tylko moja rada, gdyż się też nie posłuchałem i się mnie to odbiło. Po montażu zestawu na auto od razu założyć klocek przeznaczony na tor i z nim układać zestaw
według załączonej procedury.

Czekam za ofertą, zobaczymy co zaproponują - może masz jakieś dobre dojście do JDL?

MatthewG pisze:Ale musisz sobie zdawać sprawę z tego, że jak szukasz profesjonalnych zestawów do sportu, czy to rajdy czy wyścigi, to taki zakup już zaboli po kieszeni :kac: Czy wyobrażasz sobie np. rozbieranie po każdym treningu bądź co drugi całego zacisku tylko po to żeby zrobić rewizję tłoczków, uszczelek, itd? Mnie by się odechciało, a tak to niestety wygląda. Zawsze marzyło mi się zawieszenie firmy Ohlins, jak mawiają: złoto jest tylko jedno :helm: Z tym, że jeśli chcesz mieć gwarancję na to zawieszenie to chyba raz w roku trzeba zrobić jego przegląd. I co znowu rozbieranie auta po sezonie? Ile to potrwa? Ile mnie to będzie kosztować? Niekończące się pytania :kac:
Ja mam o tyle lepiej, że wieczorem wrzucę auto na podnośnik zdejmę koła, jeden zacisk i rano mówię chłopaką że qrde coś mi wypadło :satan:
Golf w zasadzie w tej chwili lata tylko po torze, na co dzień mam inne auto więc może sobie stać z boku a czas na serwis zawsze się gdzieś tam znajdzie jak jakiś klient wyskoczy itp.

Hamulce heble tarcze klocki

: śr maja 04, 2016 19:35
autor: mario q.
Napisz na pewu kiedy wysyłałeś zapytanie i jako kto w sensie czy firma czy prywatnie...

Hamulce heble tarcze klocki

: czw maja 05, 2016 13:21
autor: UcHO
Polecam jednak BBK z czegoś co porusza się seryjnie po naszych drogach i waży więcej jak Golf.
Znam przypadku zakatowania alcona/stasis a po założeniu zacisku z OOOO z ilością 6/8 tłoczków plus oryginalne tarcze 365/380mm i jest świetnie. Alcon/Stasis/Tarox niestety potrafią się ładnie pofałdować - ale wyglądają zacnie ;)

Ja mam BBK 6 tłoczków z Panamery + ori tarcze 345mm (+ przeprogramowaną pompę) i jeszcze nie udało mi się zagotować hamulców (nie jeżdżę po torze) ale niejednokrotnie zdarzało się zahamować z większych prędkości. Minus jest taki że przy kopnięciu w pedał koła potrafią się zblokować i zanim abs odbije to przy prędkościach rzędu 180km/h opony mówią grzecznie: DOŚĆ ;)

Hamulce heble tarcze klocki

: czw maja 05, 2016 15:28
autor: TuneFORCE
No właśnie, że tak nieładnie powiem ch.. by mnie strzelił jakby te hamulce za 10-15k poszły po jednym wypadzie na tor...
MOże po prostu założę jakiś 6-o tłoczek pod te tarcze co mam i tyle i zobaczymy czy cos sie zmieni na plus..

Re: Hamulce heble tarcze klocki

: czw maja 05, 2016 16:47
autor: mario q.
UcHO pisze:Polecam jednak BBK z czegoś co porusza się seryjnie po naszych drogach i waży więcej jak Golf.
Znam przypadki zakatowania alcona/stasis a po założeniu zacisku z OOOO z ilością 6/8 tłoczków plus oryginalne tarcze 365/380mm i jest świetnie. Alcon/Stasis/Tarox niestety potrafią się ładnie pofałdować - ale wyglądają zacnie ;)

(nie jeżdżę po torze)
No to nie wiem o czym ta rozmowa. :) Zrób parenaście odhamowań 220-100 jedno za drugim i zobacz czy nadal będzie tak dobrze. :D
Potem strzel jeszcze pare 150-80 i daj znaka czy było czym hamować...
I nie głoś bredni nie mając wiedzy. Taroxa pomijam, bo to g.ó.wno włoskie jakich mało i z motorsportem to ma tyle wspólnego co ja z seminarium.
Stasis natomiast to kundel który z alcona ma zacisk i rotor a resztę lepiom im chincyki, bo nie stać ich na zakup reszty stuffu.
Stąd potem takie opowieści dziwnej treści.
Ponieważ jestem stałym bywalcem w firmie JDL to widziałem już nie jedno auto z Alconami. GTRy, EVO, em tróje itd itd.
Problemy? Często gęsto ale nie z heblem.

Hamulce heble tarcze klocki

: czw maja 05, 2016 17:20
autor: UcHO
Widze ze nie znasz zasad ukladania nowych tarcz i klockow. Po 50km przebiegu wykonalem 10 hamowan 200-100 i zatrzymujac sie na stacji ludzie machali mi ze mi idzie dym z kol. Mimo to hamulce dalej byly brzytwa.
Co z tego ze kupisz hamulce za x klpn jak i tak pierwszy Ci sie podda plyn hamulcowy...
P.s.
Wisi mi czyim bywalcem jestes, tylko dziwnie strasznie emocjonalnie zareagowales na moj post. Czyzbys tym handlowal czy po prostu zabolalo...
A mowie o przypadkach aut z grupy Vw/audi co twoje plastikowe gtr'y zjadaja w kazdym zakresie predkosci :)

Hamulce heble tarcze klocki

: czw maja 05, 2016 17:55
autor: TomRS
Nie każde klocki układa się tak samo, nawet skrajnie różnie bym powiedział. Dla niektórych klocków zalecana jest ich instalacja na używanych tarczach

Hamulce heble tarcze klocki

: czw maja 05, 2016 18:37
autor: mario q.
Polecam powrót do podstawówki i zagadnienie: Czytanie ze zrozumieniem!

Gdzie ja pisałem coś o układaniu hebli?

10 hamowań 200-100? Skąd to wziąłeś jeśli można wiedzieć?

Re: Hamulce heble tarcze klocki

: czw maja 05, 2016 21:20
autor: UcHO
Moja podstawowka to akurat m.in. maszyny bezwladnosciowe uzywane przy homologacji tarcz i klockow hamulcowych...
Zawsze tak ukladam klocki i tarcze i jeszcze nigdy nie mialem problemow.

P.s.
Mowimy tu o zestawach za x klpn a nie o uzywanych tarczach i nowych klockach. Przy zestawach o ktorych mowicie gwarantuje wam ze tarcza nie wytrzyma nawet dwoch kompletow tak agresywnych klockow...
Pozdrawiam

Hamulce heble tarcze klocki

: czw maja 05, 2016 21:22
autor: TuneFORCE
Powiem szczerze, że 17k za Alcona to delikatnie mówiąc przegięcie pały...chyba lepiej wsadzić po prostu jakiś 6o tłoczek nawet na seryjnej tarczy to i tak będzie to bez porównania lepiej niż seria...no bo za 17k to ja mam 17e wymian tarcz z klockami :grin: a nie walcze o złote kalesony żeby inwestować taką kasę w heble...zagłębiam temat dalej bo muszę coś zrobić..CUPowe kosztują 14k..a w boju sa sprawdzone więc może to jest jakas alternatywa gdyby trafic promocje...

Hamulce heble tarcze klocki

: pt maja 06, 2016 12:10
autor: 44FG
A myślałeś o heblach D2 Racing? Nie wiem jaka jest opinia o BBK od nich wśród ludzi jeżdżących po torze (bo być może to tylko taki hebel dla lansu) ale w BP w Częstochowie bardzo mi je polecali. Cena kompletu z tego co pamiętam ok 10k.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk