Strona 23 z 143

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 00:03
autor: zlos
korzen88 pisze:Z Jarkiem wczoraj gadałem, nic nie chciał powiedzieć co zakupiłeś, próbowałem go ciągnąć za język, ba chciałem go przekupić litrem dobrego trunku za uchylenie rąbka tajemnicy NIC!!! a tu popatrz taka niespodzianka R32... gratuluje i powodzenia zlosiu!
Bo Jarek wiedział co mu grozi jak powie i na samą myśl gdzie złoś by mu tą pustą flaszkę judaszową wsadził... zamilkł ;)
Autko faktycznie zacne, obym mu dorównał w każdym zakręcie.
gluszcz pisze:jeździłem na kw 2 i na bilu 14 i 16 i po mojemu bilstein górą i to zdecydowanie !!!
No i teraz będziesz musiał napisać dlaczego bill górą nad kw :)
Dokładnie tylko proszę!

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 00:06
autor: Rybak
korzen88 pisze:Z Jarkiem wczoraj gadałem, nic nie chciał powiedzieć co zakupiłeś, próbowałem go ciągnąć za język, ba chciałem go przekupić litrem dobrego trunku za uchylenie rąbka tajemnicy NIC!!!
Wiesz Olo jak to jest w takich przypadkach,jakbyś przyniósł 2 litry dobrego trunku,to po pierwszym może bym się otworzył,a po drugim dopiero ujawnił szczegóły :bajer:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 00:15
autor: Rybak
zlos pisze:Bilstein pasuje mi kolorem:
Tomek,proszę nie rób sobie jaj :hmm:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 00:41
autor: cowboy
zlos pisze: Golfinka.
R32
Turbo.
Od PiSi kupiłem

gratulacje, w koncu prawdziwa eRka z VR6 ;)

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 10:27
autor: LEWART
zlos pisze:
Golfinka.
R32 :D
Turbo. :kac:
Od PiSi kupiłem :)
Gratuluje wyboru. widziałem tego potwora na S8. Brak słów jak to dopier..dala

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 11:04
autor: gre
Gratsy!!!!!!!!!!!!!!!

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 12:52
autor: korzen88
Rybak pisze:
korzen88 pisze:Z Jarkiem wczoraj gadałem, nic nie chciał powiedzieć co zakupiłeś, próbowałem go ciągnąć za język, ba chciałem go przekupić litrem dobrego trunku za uchylenie rąbka tajemnicy NIC!!!
Wiesz Olo jak to jest w takich przypadkach,jakbyś przyniósł 2 litry dobrego trunku,to po pierwszym może bym się otworzył,a po drugim dopiero ujawnił szczegóły :bajer:
po drugim to u mnie było by ciężko z przyswojeniem jakichkolwiek informacji :grin: raczej bym leżał pod stołem i smacznie chrapał... :kac:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 14:25
autor: zlos
korzen88 pisze:po drugim to u mnie było by ciężko z przyswojeniem jakichkolwiek informacji raczej bym leżał pod stołem i smacznie chrapał...
Wymagasz długiego i ciężkiego treningu mięśni zginających podajnik kieliszka :pub: ale istnieje szansa, że będą z Ciebie jeszcze ludzie ;)

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 15:25
autor: horsi
bedzie temat z fura zalozony?

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 15:31
autor: zlos
horsi pisze:bedzie temat z fura zalozony?
Chyba będzie, ale muszę poczekać na cieplejsze dni, żeby umyć brudasa i strzelić parę fotek. No i onboard kiepsko się w nim kręci na mokrym :)

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 17:26
autor: horsi
masz na mysli te kilka konikow pod maska :jezor: bedzie co podziwiac

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw mar 01, 2012 23:11
autor: gluszcz
zlos pisze:No i teraz będziesz musiał napisać dlaczego bill górą nad kw :)
Dokładnie tylko proszę!
Bil jest szybszy i mniej nerwowy w reakcji ,bardziej przewidywalny i po mojemu lepiej - zestrojony- na polskie drogi ,wybieranie na + dla bila - pss16->kw var. 2 .Dostosowanie zawieszenia do własnych preferencji i panujących warunków to żmudna praca i raczej nie ma złotego środka ,każde warunki wymagają innego ustawienia.
W kw var. 2 masz wkłady koni i spring kw a w bil to bil .Wykonanie podobne ,obsługa na korzyść bila /regulacja wysokości i twardości /Oczywiście każdy gwint można zam. pod indywidualne zam. /spręzyna+ amor/ .Dużą zaletą bila jest mozliwość zmiany nastaw amort. czy jego regeneracja /zerkopol serwisant bila w Pl/.
Ogólnie miałem 3 zawieszenia bilsteina i z każdego byłem bardzo zadowolony ,każde jeździ jeszcze w innych autach :bajer:
I dlatego teraz kupiłem KW var. 1 :los2: . Wadą bila jest mniejsza możliwość obniżenia auta ,oczywiście ta zakładana przez producenta :grin:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt mar 02, 2012 08:15
autor: zlos
Piotr, dzięki :) O to mi chodziło. Ja jakiejś specjalnej gleby nie planuję, więc faktycznie bil może być opcją :)

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt mar 02, 2012 13:16
autor: krz_p
gluszcz pisze: W kw var. 2 masz wkłady koni i spring kw a w bil to bil .Wykonanie podobne ,obsługa na korzyść bila /regulacja wysokości i twardości /Oczywiście każdy gwint można zam. pod indywidualne zam. /spręzyna+ amor/ .Dużą zaletą bila jest mozliwość zmiany nastaw amort. czy jego regeneracja /zerkopol serwisant bila w Pl/.
Bila PSS16 nikt nie regeneruje, nawet Zerkopol