Strona 3 z 5
Re: Silnik R32 Golf V
: czw sty 08, 2015 03:07
autor: syncmaster955df
No jam mam banana za każdym razem.
Dla mnie MK4 .:R32 to klasyk jak GTI MK1. W moim MK5 .:R32 DSG nic puki co się nie psuje, żeby po kieszeni bolało.
Przy zakupie samochodu z silnikiem VR6 sprawdź rozrząd. Co prawda wg. VW jest bezobsługowy a w praktyce łańcuch się rozciąga nawet o 2 ogniwa. Jeżeli słychać bardzo bardzo intensywny metaliczny dźwięk to rozrząd kwalifikuje się do wymiany. Jak ktoś jest asem to załatwi go w 40.000km. Koszt nowego to ok. 5000zł w ASO bez nastawników fazowych to 1100zł. Nie żałuję kupna .:R32 szkoda tylko, że VW wycofuje z programu niektóre części charakterystyczne dla tego modelu.
Osobiście polecam .:R32
Silnik R32 Golf V
: czw sty 08, 2015 09:44
autor: gluszcz
UcHO
syncmaster955df,
Ciężko opisać tą radość , która wstępuje za każdym razem w człowieka wsiadającego do swojego.:R32 MK4 ...stan umysłu
Chyba trochę odeszliśmy od tematu
Re: Silnik R32 Golf V
: czw sty 08, 2015 14:12
autor: MatthewG
korzen88 pisze:Mati, co Ty?!14:38 a Ty już pijesz?
Trzeba sobie życie umilić
Silnik R32 Golf V
: czw sty 08, 2015 23:19
autor: MatthewG
Pierwszy
post od góry, promocja
Silnik R32 Golf V
: pt sty 09, 2015 15:18
autor: Antonioo
Też sie cały czas nastawiam do tego kupna troche mnie ten rozrząd przeraża ale rozrząd chyba w MK4 jak i MK5 trza dobrze sprawdzić? Czy silniki w MK4 były bardziej trwałe? Jeśli chodzi o rozrząd?
Silnik R32 Golf V
: pt sty 09, 2015 17:00
autor: UcHO
Tak jak pisali koledzy, rozrząd to loteria...
U mnie ani na Vagu nie było nic widać, ani nic nie było słychać! Wymieniłem tylko dlatego, że i tak miałem silnik rozebrany na części pierwsze.
Z własnego podwórka... nie kupisz dziś .:R32 bez pakietu startowego, te auta mają po 12-13 lat i nie ukrywajmy - nie miały lekko.
Poza rozrządem sprawdź:
- hamulce (w szczególności tarcze) bo troszkę kosztują...
- maglownica - niestety lubi podciekać - bardzo ciężko ją dostać w używce, o cenie nowej zapomnij...
Pakiet startowy:
- filtry, oleje, filtr i olej w haldex'ie, świece, cewki...
Silnik R32 Golf V
: pt sty 09, 2015 23:53
autor: Antonioo
UcHO, maglownica to norma tak jak w zwykłym mk4 sam juz wymieniałem
Poprostu pytam jak z rorządem niektórzy mówią ze w mk4 bardziej wytrwalszy silnik był niż w mk5 dlatego no pytam co i jak. Oleje itp na start to wiem. Olej w haldexie to tak sam zmieniam i siebie.
Silnik R32 Golf V
: sob sty 10, 2015 14:42
autor: UcHO
między BFH a BUB (golf V) różnica jest w wale korbowym (w mkiv bardziej wytrzymały) i w wałkach rozrządu (wydechowym). Reszta ta sama
Re: Silnik R32 Golf V
: sob sty 10, 2015 22:17
autor: syncmaster955df
W MK5 silnik jest FSI a w MK4 nie. Taka tam różnica.
Re: Silnik R32 Golf V
: ndz sty 11, 2015 18:27
autor: UcHO
syncmaster955df pisze:W MK5 silnik jest FSI a w MK4 nie. Taka tam różnica.
Żadnego bezpośredniego wtrysku w mkV R32 nie masz!
, pierwszy wtrysk bezpośredni w silniku VR masz dopiero w 3.6
Re: Silnik R32 Golf V
: ndz sty 11, 2015 21:57
autor: syncmaster955df
UcHO pisze:syncmaster955df pisze:W MK5 silnik jest FSI a w MK4 nie. Taka tam różnica.
Żadnego bezpośredniego wtrysku w mkV R32 nie masz!
, pierwszy wtrysk bezpośredni w silniku VR masz dopiero w 3.6
Masz rację! Tylko 3,6 był FSI
http://www.waynet.com.cn/r36.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik R32 Golf V
: ndz sty 11, 2015 22:01
autor: Rapix
No chyba nie do końca
w passacie b6 było 3.2 fsi
Silnik R32 Golf V
: ndz sty 11, 2015 22:40
autor: UcHO
Rafał: mówimy o mkIV i mkV
Silnik R32 Golf V
: pn sty 12, 2015 04:33
autor: Rapix