Strona 3 z 4

Golf R - układ kierowniczy

: czw gru 08, 2011 12:22
autor: TomRS
Panowie, trzymajcie kciuki :) może będę się mógł pochwalić niedługo czymś zajebistym :)

Golf R - układ kierowniczy

: czw gru 08, 2011 16:21
autor: MatthewG
Tzn?

Re: Golf R - układ kierowniczy

: śr gru 14, 2011 14:24
autor: TomRS
MatthewG pisze:Tzn?

Najprawdopodobniej w piątek przeskoczę pewien etap życia motoryzacyjnego i zaparkuję u siebie ślicznego czarnego Boxstera S :) Ale się kurde cieszę :)


Pozdrówki

Golf R - układ kierowniczy

: czw gru 15, 2011 01:25
autor: MatthewG
Zamieść jakieś zdjęcia samochodu jak już go nabędziesz ;)

Re: Golf R - układ kierowniczy

: pt gru 16, 2011 12:25
autor: TomRS
MatthewG pisze:Zamieść jakieś zdjęcia samochodu jak już go nabędziesz ;)
Odebrałem już wczoraj :) Ale cały czas jeździłem :) Dziś coś pstryknę :) Ale jest kurde zajebisty :) Tylko opony słabo kooperuja w tych temperaturach :(

Golf R - układ kierowniczy

: sob gru 17, 2011 00:50
autor: korzen88
Gratulacje, świetne auto :food: pdk czy manual?

Golf R - układ kierowniczy

: sob gru 17, 2011 10:48
autor: MatthewG
Czekam na zdjęcia ;)

Golf R - układ kierowniczy

: ndz gru 18, 2011 14:11
autor: TomRS
Czołem :) poniżej fotki. Niestety z racji fatalnej pogody wszystkie zrobione w garażu, więc są słabej jakości. Jak się trafi ładny dzionek to zrobię sesję plenerową. Auto w wersji pdk - mam dsg w golfie i nie zrezygnuję już z dwusprzęgłówki :)


https://picasaweb.google.com/misio1967/ ... _7nvZCS9QE

Golf R - układ kierowniczy

: ndz gru 18, 2011 14:27
autor: LEWART
zajebiste połączenie kolorów. czarny lakier czerwony dach :bigok:

Golf R - układ kierowniczy

: ndz gru 18, 2011 14:29
autor: gluszcz
LEWART pisze:zajebiste połączenie kolorów. czarny lakier czerwony dach
+1 ,fajny ten prosiaczek :D

Golf R - układ kierowniczy

: ndz gru 18, 2011 19:18
autor: Rybak
Powiem tak.Jak mi osobiście się prosiaki bardzo średnio podobają,to ten jest na prawdę zajebiaszczy :-)

Golf R - układ kierowniczy

: ndz gru 18, 2011 20:28
autor: MatthewG
To nówka sztuka? Bo tak wygląda :-) Podoba mi się i ciekaw jestem jak jeździ. Skoro tak lubisz jeździć to może wpadniesz na jakąś naszą pojeżdżawkę? :chytry: Mnie się strasznie podoba pomysł z takim kolorem pasów i nie wiem czemu w Golfach nie ma np. niebieskich, w Megane są żółte.

Golf R - układ kierowniczy

: pn gru 19, 2011 00:06
autor: korzen88
Świetne auto, napewno daje dużo więcej przyjemnośći z jazdy on naszych golfów, a o koszta lepiej nie pytam :D

Re: Golf R - układ kierowniczy

: śr sty 04, 2012 23:48
autor: TomRS
MatthewG pisze:To nówka sztuka? Bo tak wygląda :-) Podoba mi się i ciekaw jestem jak jeździ. Skoro tak lubisz jeździć to może wpadniesz na jakąś naszą pojeżdżawkę? :chytry: Mnie się strasznie podoba pomysł z takim kolorem pasów i nie wiem czemu w Golfach nie ma np. niebieskich, w Megane są żółte.
W pewnym sensie nówka - rok produkcji 2010, ale nigdy nie rejestrowane i z zerowym przebiegiem, pełną dwuletnią gwarancją. No i rabat był nieziemski i dlatego było mnie stać na taki zakup. Auto jest mocno dopasione jeśli chodzi o wyposażenie - koła z boxstera spyder super lekkie 19, pakiet sport chrono plus (czyli stoper do pomiaru czasów, telemetria zapisująca wszystko łącznie z przeciążeniami na zakrętach i dająca możliwość zgrania tego do kompa, dodatkowe tryby pracy skrzyni sport i sport plus, zmienna charakterystyka pedału gazu, aktywny zawias), sportowa kierownica z gigantycznimi łopatkami do zmiany biegów z aluminium i wyświetlaczem trybu w jakim auto jedzie, fotele podgrzewane i wentylowane (ale czad, pupa się nie poci :) ), fabryczne navi, telefon przez bluetooth, zmieniarka cd plus napęd dvd, skrętne biksenony, ledy dzienne i tylne. Co do jazdy - pomijając frustrujący okres docierania (3 tys km), to auto jest genialne. Jest doskonale wyważone, więc przyczepność którą generuje w zakrętach (po zagrzaniu opon) jest mocno onieśmielająca (tzn ja już wątpię, a opony nawet nie pisną ). Reakcja na ruchy sterem jest natychmiastowa i ma precyzję skalpela - do normalnego golfa i GTI mkV nie ma porównania - zresztą BMW 3 coupe aktualne też wysiada, ba - ośmielę się twierdzić, że kierownica pracuje lepiej niż w 911 carrera (wybaczcie szarganie świętości :) ). Hamulce potrzebują chwili na nabranie temperatury, ale później nie ma przebacz. Zawieszenie w trybie normal jest sztywne ale można spokojnie jeździć na codzień, sport i sport plus wymagają już równego asfaltu. Skrzynia biegów - to jest temat na osobnego posta. Tak jak DSG zmienia biegi błyskawicznie i bardzo płynnie, jednak ma inną strategię działania, szczególnie w trybie normal to się daje zauważyć. Np przy hamowaniu - im mocniej i gwałtowniej hamuję, tym agresywniejsze redukcje robi, przy jeździe w zakręcie nie zmieni biegu na wyższy nawet jeśli przestanę dodawać gazu (tak robi dsg7 w tsi160) a nawet czasami potrafi zredukować bieg, tak żeby na wyjściu być w optymalnym zakresie obrotów. W trybie sport i sport plus jest bardziej czuła na pracę gazem i szybciej redukuje, zmiana biegu na wyższy przy wyższych obrotach. Ale jeszcze do końca jej nie poznałem - trochę nie ta pogoda no i to nieszczęsne docieranie. Mankament jak na razie jeden - przy bocznym wietrze szumi mocniej wewnątrz niż się spodziewałem. Jak coś konkretnego was jeszcze interesuje to walcie śmiało :)