Hamulce heble tarcze klocki
: sob lis 05, 2011 10:39
Na razie mam tryb PWP w domu. Przywieź, wywieź, pozamiataj - jesienna akcja odliszczania. W poniedziałek spokojnie się poopierniczam w robocie i google pójdzie w ruch.
ATE wyłącznie KUPUJE tarcze. Kraje pochodzenia są następujące: Germany, Czech Republic, Italy a ostanio przybyło PRC czyli Ludowa Republika Chin. O ile niemieckie ATE to zakupy u Zimmermanna, to o pozostałych niewiele wiem. Na każdym pudełku ATE jest podany kraj produkcji. Warto to przeczytać
Ponoć, dopóki ręczny nie jest elektryczny to jakoś się da. Ale ostatecznie będzie wiadomo dopiero jak podjadę i obejrzą, bo jeszcze mk6 erki nie robili.MatthewG pisze:A jeśli już wrzucą do tyłu przód to jak tam jest rozwiązana kwestia ręcznego?
Zastanawiam sięMatthewG pisze:A wybierasz się?
Nie znam nikogo z S3 i takimi heblami, ale jeśli Ty znasz...MatthewG pisze: Czy istnieje możliwość przejechania się jakimś samochodem z takim układem?
To jakaś duża tajemnica z czym będzie problem?MatthewG pisze:Słyszałem od jednego kolesia, który jest guru w tych sprawach, że będzię problem z jedną rzeczą przy takim zestawie, ale zobaczymy.
Zwrócę na to uwagę, dzięki na hintaMatthewG pisze:Z czuciem pedału hamulca. Ale jak z nimi będziesz gadał to jestem ciekaw czy poruszą ten temat.
Tarcze taroxa to jakieś 2-2,5 koła.JJacek pisze:Będziesz jeszcze coś kombinował z tarczami i klockami w serii czy od razu przechodzisz na ten zestaw 350mm o ile podpasuje?
Jacek, na wstępie wielkie dzięki za piękny przegląd Fajna piguła do czytania.JJacek pisze:Szybko Ci się pogięły te tarcze oryginalne?