Strona 3 z 3

.:R32 - mody wolnossaka

: wt lis 15, 2011 10:46
autor: arab82
daniel1d, auto sluzy mi na codzien do pracy, do sklepu itp. jak juz ktos wyzej napisal Kompr. jest optymalnym rozwiazaniem. nie oczekuje jakis potwornych mocy-okolice 350ps mi wystarczy.
To co panowie ktos to u nas ogania fachowo, bez "drutowania"? :D

.:R32 - mody wolnossaka

: wt lis 15, 2011 11:04
autor: daniel1d
Mnie zniechęca w kompresorze jego dźwięk podczas jazdy.Jest naprawdę denerwujący.

.:R32 - mody wolnossaka

: wt lis 15, 2011 11:46
autor: zlos
daniel1d pisze:Mnie zniechęca w kompresorze jego dźwięk podczas jazdy.Jest naprawdę denerwujący.
Jeśli kompresor jest kiepsko dobrany, to faktycznie robi się świstak. Bądźmy jednak obiektywni - turbo też gwiżdże, może na innych palcach ;)
arab82 pisze:daniel1d, auto sluzy mi na codzien do pracy, do sklepu itp. jak juz ktos wyzej napisal Kompr. jest optymalnym rozwiazaniem. nie oczekuje jakis potwornych mocy-okolice 350ps mi wystarczy.
To co panowie ktos to u nas ogania fachowo, bez "drutowania"?
Daniel podał Ci namiary, ja dodam od siebie http://www.compsport.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - tam też dają radę i budują megaodporne setupy bez grama drutu :)

.:R32 - mody wolnossaka

: wt lis 15, 2011 12:12
autor: daniel1d
zlos pisze:Jeśli kompresor jest kiepsko dobrany, to faktycznie robi się świstak.
Mam na myśli kompresor eaton , może taki co kosztuje z 10tyś chodzi ładnie :P
zlos pisze:Bądźmy jednak obiektywni - turbo też gwiżdże, może na innych palcach ;)
Turbo jak zaczyna ładować to jest muzyka dla uszu :D
Ogólnie w PL powstał tylko jeden R32 z kompresorem " onclick="window.open(this.href);return false;!

.:R32 - mody wolnossaka

: wt lis 15, 2011 13:33
autor: gluszcz
daniel1d pisze:Ogólnie w PL powstał tylko jeden R32 z kompresorem " onclick="window.open(this.href);return false; ... _embedded#!
Zestaw z tego auta jest do sprzedania ,Piotrek chce więcej.... :satan:
Pogadaj z nim bo cena jest atrakcyjna ,wszystko miał zakładane przez Apsika nowe ...na pw podałem namiar na właściciela tego .:R

.:R32 - mody wolnossaka

: wt sty 28, 2014 20:55
autor: lolo_golf
Podłączę się pod ten temat żeby nie śmiecić nowym, a temat myślę że się łapie...

Macie założone osłony fabryczne(plastikowe) pod silnikiem? Jak jest z "temperaturą" w lecie? Pytam bo u mnie nie ma i zastanawiam się czy zamawiać czy może lepiej zostawić bez bo i chłodzenie większe :chytry:

Re: .:R32 - mody wolnossaka

: wt sty 28, 2014 22:21
autor: korzen88
gluszcz pisze:Passat944,
swap to najtańsza opcja na wolnnosące v6 300+,
Najtańsza? Myślałem że najdroższa. Wiem że stage 1 z turbo ok 40k, kompresor jest dużo tańszy?

.:R32 - mody wolnossaka

: pn mar 24, 2014 09:16
autor: vr6syncro
korzen88, Kuman pisał o wolnossącym , kompletny motor 3,6 można kupić za 10-12k i masz 299km + drobne mody typu wydech dolot program i masz 300+ , myślę że to tańsze rozwiązanie niż dłubanie r32, fakt że później uturbić r36 to napewno większe koszta niż r32 ale temat jest o ssaku

Re: .:R32 - mody wolnossaka

: śr mar 26, 2014 10:32
autor: cowboy
arab82 pisze:daniel1d, auto sluzy mi na codzien do pracy, do sklepu itp. jak juz ktos wyzej napisal Kompr. jest optymalnym rozwiazaniem. nie oczekuje jakis potwornych mocy-okolice 350ps mi wystarczy.
To co panowie ktos to u nas ogania fachowo, bez "drutowania"? :D
Apsik, zrobił projekt na kompresorze, zresztą teraz wymianiją na wiekszy, auto zrobiło jakis mega duzy przebieg

http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=48449" onclick="window.open(this.href);return false;