Strona 3 z 12

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn lip 11, 2011 16:21
autor: zlos
vrs pisze:Kurcze przystępna ta cena...
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?
Ponoć komplet, zobaczymy co przyjedzie :)
gre pisze:ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?
Może i nie warto dla koni/niutów, ale na pewno warto w kwestii stabilności termicznej auta. Sam zdrowy IC przy grzałce powietrza na dolocie nie da rady utrzymać w ryzach rozbrykane ECU, które cofa zapłony bo mu za gorąco...
Wygląda to tak:
http://www.awesome-gti.co.uk/product.ph ... 0&xSec=305" onclick="window.open(this.href);return false;

Na rurę pójdzie ekran termiczny, a dodatkowo zamówiłem customową osłonę tyłu silnika (wydech, DP), żeby ciepło uciekało nie do komory...
vrs pisze:To jest to propozycja warta rozważenia, skoro IC z S3 z rurkami to około 1,6K PLN (nowy) to już lepiej dać ten 1K więcej i mieć porządny IC
Ja jestem już PO wydaniu kasy na S3, ale chętnie odsprzedam po założeniu THS-a :)
Odnośnie wartości, to w parametrach między APR-em a THS-em różnice są aptekarskie. APR kosztuje +4000 zeta, więc w tym świetle THS jest jeszcze lepszym wyborem.

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: wt lip 12, 2011 12:44
autor: cowboy
zlos, moze to Cie zaciekawi :)

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,9925918,_ ... fie_R.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:satan: :hehe:

Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: wt lip 12, 2011 15:32
autor: Rybak
cowboy pisze:zlos, moze to Cie zaciekawi :)

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,9925918,_ ... fie_R.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:satan: :hehe:
Cowboy,wszystko fajnie tralalala,reklama jest super,nawet ceny przystępne.Jakbym uwierzył w tą reklamę to za pewne wraz ze Złosiem w te pędy już jutro byśmy polecieli to tego tunera.A gdzie kucizna,wzmocnienie dsg i wydajniejsze wtryski? Chyba,że to ma być auto "na chwilę" :bajer:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: wt lip 12, 2011 17:08
autor: Krzylu
projekt ruskiego dolotu do R
http://www.golfmk6.com/forums/showthrea ... 098&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: wt lip 12, 2011 20:53
autor: gre
zlos pisze:
vrs pisze:Kurcze przystępna ta cena...
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?
Ponoć komplet, zobaczymy co przyjedzie :)
gre pisze:ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?
Może i nie warto dla koni/niutów, ale na pewno warto w kwestii stabilności termicznej auta. Sam zdrowy IC przy grzałce powietrza na dolocie nie da rady utrzymać w ryzach rozbrykane ECU, które cofa zapłony bo mu za gorąco...
Wygląda to tak:
http://www.awesome-gti.co.uk/product.ph ... 0&xSec=305" onclick="window.open(this.href);return false;

Na rurę pójdzie ekran termiczny, a dodatkowo zamówiłem customową osłonę tyłu silnika (wydech, DP), żeby ciepło uciekało nie do komory...
vrs pisze:To jest to propozycja warta rozważenia, skoro IC z S3 z rurkami to około 1,6K PLN (nowy) to już lepiej dać ten 1K więcej i mieć porządny IC
Ja jestem już PO wydaniu kasy na S3, ale chętnie odsprzedam po założeniu THS-a :)
Odnośnie wartości, to w parametrach między APR-em a THS-em różnice są aptekarskie. APR kosztuje +4000 zeta, więc w tym świetle THS jest jeszcze lepszym wyborem.
podeslij na pw ile chcesz za fimca z s3, PIERWSZY !!

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: wt lip 12, 2011 23:08
autor: zlos
Spokojnie, THS na razie nieosiągalny - czekam na termin dostawy :)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 13, 2011 07:39
autor: karpi78
Coś dla kolegów od GOLFÓW R :bigok:
http://moto.wp.pl/kat,121,title,Praktyc ... caid=1ca6f" onclick="window.open(this.href);return false;

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 13, 2011 08:15
autor: zlos
karpi78 pisze:Coś dla kolegów od GOLFÓW R
http://moto.wp.pl/kat,121,title,Praktyc" onclick="window.open(this.href);return false; ... caid=1ca6f
To jest albo kaczka dziennikarska, albo tuner liczący na idiotów. Robi 530 koni z seryjnej turbiny k04, bez wtrysków, bez zmiany sprzęgieł DSG, bez dolotu i kolektora. Cuda, dosłownie cuda! Potem na hamowni człowiek się zastanawia, gdzie 200 koni poszło się paść...

Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: śr lip 13, 2011 17:57
autor: Rybak
Krzylu pisze:projekt ruskiego dolotu do R
http://www.golfmk6.com/forums/showthrea ... 098&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Krzyś z deka to archaizmem trąca :? Szukaj dalej,bo tu każdy pomysł może coś wnieść i się liczy :-)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pt lip 15, 2011 12:59
autor: zlos
Cooler THS + dolot ITG wylatują do mnie z UK w przyszłym tygodniu. Wyskrobali coś dla mnie z dna magazynu. Będzie wreszcie zimno! ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pt lip 15, 2011 14:17
autor: MatthewG
Nadlatuje moc Tomku...

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pt lip 15, 2011 20:33
autor: zlos
MatthewG pisze:Nadlatuje moc Tomku...
Mati, więcej nie będzie, ale za to będzie zawsze! ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: sob lip 16, 2011 19:02
autor: MatthewG
zlos pisze:Mati, więcej nie będzie, ale za to będzie zawsze! ;)
I tego się trzymajmy Panie Moderatorze ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: ndz lip 17, 2011 21:48
autor: zlos
MatthewG pisze:Panie Moderatorze
Panie Najmiłościwiejsiejszy Mati, 3mam się jak chaliera ;)