Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

piter19722
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: czw mar 17, 2011 22:22
Lokalizacja: Raciborz

Re: Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: piter19722 » sob lip 09, 2011 11:17

:bigok: no to chłopaczek sie zdziwił :) myslą ze maja fury samoloty :) trzeba czasem podpuszczac gosci :)



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: MatthewG » sob lip 09, 2011 16:28

Rybak pisze:Otworzyłem okno i się go zapytałem czy ma ochotę dalej się ścigać,a chłopaczyna oznajmił,że już ma dość :grin:
Ostudziłeś go :hmm:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: Rybak » sob lip 09, 2011 18:19

Ja generalnie jeżdżę w miare spokojnie i staram się nie naginać zbyt mocno przepisów,ale jak jakiś " kozak "np. trąbi , ponagla i zachowuje się generalnie bezczelnie na drodze,to w tedy skrzynka idzie w tryb sport i już nie ma zmiłuj :food:



piter19722
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: czw mar 17, 2011 22:22
Lokalizacja: Raciborz

Re: Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: piter19722 » sob lip 09, 2011 19:50

Rybak pisze:Ja generalnie jeżdżę w miare spokojnie i staram się nie naginać zbyt mocno przepisów,ale jak jakiś " kozak "np. trąbi , ponagla i zachowuje się generalnie bezczelnie na drodze,to w tedy skrzynka idzie w tryb sport i już nie ma zmiłuj :food:
masz racje:) trzeba pokazac gdzie jego miejsce :D



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: zlos » sob lip 09, 2011 21:54

Matti
Jak będziesz wyspany proszę o wypracowanie na temat wyższości głośnej pierdziawki nad taką cieniutką ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: gluszcz » ndz lip 10, 2011 13:38

Rybak pisze:Jak dla mnie to wydech czwórki wymiata nawet w serii.Seryjna piątka i szóstka się chowa :jezor:
+1 :bigok:
karpi78 pisze:kompletny układ wydechowy MILLTEK GOLF IV R32
:food:
piter19722 pisze:dalszy ciąg filmiku kompressorek robi swoje

będę musiał coś zrobić z mocą bo wszyscy widząc rejestrację r32 się podstawiają :satan: a seria jedzie tak sobie i czasami trzeba robić dobrą minę do złej gry :banghead:
Ty dajesz radę na tym kompresorze :okej:

Teraz pytanie, jaki ten wydech dla atmosferyka ? /choć chyba taki nie zostanie /
W Pl zostanie mg i jestem prawie na tak choć pamiętając R Drake to nie jestem przekonany do tego tak do końca .Jedno jest pewne - trzeba powoli modzić :grin:
Nagram coś swojej serii i wrzucę...



Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: Passat944 » ndz lip 10, 2011 15:09

R32 Drake:
" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vimeo.com/7092601" onclick="window.open(this.href);return false;

P.S Panowie trzymajcie się tematu, który jest o wydechach.



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: MatthewG » ndz lip 10, 2011 18:33

gluszcz pisze:W Pl zostanie mg i jestem prawie na tak choć pamiętając R Drake to nie jestem przekonany do tego tak do końca .
O co chodzi? Bo nie rozumiem.
zlos pisze:Matti
Jak będziesz wyspany proszę o wypracowanie na temat wyższości głośnej pierdziawki nad taką cieniutką ;)
Post poniżej :hmm:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: MatthewG » ndz lip 10, 2011 19:30

Krótka recenzja mojego nowego nabytku, kompletny układ wydechowy do MK6 R (turboback exhaust) :P

Producent: MGmotorsport, Siemianowice Śląskie, strona internetowa
Wymiary: DP 3.5", a dalej już 2.75", końcówki 100mm
Gwarancja: Dożywotnia ;)

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że produkty wytwarzane przez wielkie koncerny nie zawsze są, o dziwo, na światowym poziomie. Parę miesięcy temu chciałem mieć Millteka i nic innego, teraz cieszę się, że tego nie zrobiłem bo wyszedłbym na głupca. Seryjny wydech przyjemnie brzmi, ale tylko wtedy kiedy przesiadasz się do eRki z jakiegoś słabiutkiego samochodu :jezor: Ja wcześniej jeździłem 1.9 TDI i różnica po przesiadce oczywiście była duża, ale teraz to jest już przepaść, nie wyobrażam sobie ponownego założenia SERII :chytry: Do rzeczy. Nie wiem jak wiele osób widziało seryjny wydech (zamieszczę odpowiednie zdjęcia wkrótce), mam na myśli głównie jego DP, ale uwierzcie mi na słowo, że to co robi fabryka w imię ekologi i spokojnego snu naszych sąsiadów to istne zabójstwo dla tego silnika i jego elementów :? Owszem DP może i był słusznych rozmiarów, ale do momentu w którym nie został jakoś dziwacznie zmiażdżony i teraz swoim kształtem przypomina raczej ściśnięta w rękach plastikową butelkę. Do tego już na samym jego początku jest katalizator o przepustowości 400, a są takie dwa (400+400=800) więc wszystko wylatujące z silnika napotyka takiego swoistego leżącego policjanta. Mój nowy DP, o jego średnicy parę linijek wyżej, zaczyna się prostym odcinkiem (długość około kilkunastu cm) po czym przechodzi lekkim łukiem obok wału by później biec równolegle z krawędziami podwozia. Dopiero w tym momencie pojawia się jeden katalizator o przepustowości 100 (tak tak, im mniejsza liczba tym lepiej :grin: ). Dalej jest już hardcorowa wersja w postaci prostej rury aż do pierwszego tłumika ulokowanego w okolicach haldexa i później znów kilkadziesiąt cm rury aż do ostatniego tłumika ulokowanego przy zderzaku. Jeśli chodzi o brzmienie to ciężko jest to opisać, a głośność wydechu zostanie dostosowana do upodobań właściciela, ja wybrałem Tomkowe wydmuchiwanie majteczek :grin: W skrócie, na postoju wydech pracuje minimalnie głośniej od oryginalnego, a do tego wydaje fajne bączki i trzaski :-) Największa różnica jest pod obciążeniem, kiedy między 3-4tys. obrotów wciśniemy gaz by później szybko go odpuścić :grin: Rzekłbym, prawie jak bokser z Subaru :jezor: Przy wyższych obrotach jest stosunkowo cicho, zwłaszcza w samochodzie więc jazda na autostradzie to nie udręka :kac: Podsumowanie:

Plusy:
- dużo szybsza (poważnie!) reakcja na pedał gazu, przepustnica ożyła :chytry:
- mniejsza temperatura oleju, rzędu kilku stopni
- brak jakiejkolwiek bożonarodzeniowej choinki na desce rozdzielczej, profi robota!
- wykonanie i przywiązanie do detali, każdy mm ma dla chłopaków ogromne znaczenie
- duży wybór końcówek, dostaniesz to czego sobie zażyczysz
- "autostradowa uniwersalność", brak jakichkolwiek wibracji czy nieprzyjemnego buczenia w samochodzie podczas gdy na zewnątrz jest ryk :food:
- szybkie wykonanie, około 6 godzin
- cena w porównaniu do innych zagranicznych producentów
- podejście do klienta w skali od 1 do 10 ja oceniam na 10+ ;)
- cierpliwość jeśli chodzi o ilość zadawanych przeze mnie pytań, rzetelne odpowiedzi
- soczysty, mięsisty dźwięk....jest moc, jest szatan :satan:

Minusy:
- zapach spalenizny wydobywający się z katalizatora po pierwszym uruchomieniu, potrzebuje kilkudziesięciu km by się przepalić
- długi czas oczekiwania na termin związany z wakacyjnym natłokiem pracy, ja czekałem 2 miesiące
- wydech się przepala i trochę cichnie po kilkuset km aaaa :rozpacz:

Seryjny wydech mieści się w samochodzie po złożeniu tylne kanapy, zostaje owinięty streczem, ale dodatkowo polecam zabrać ze sobą jakieś koce. Taka mała uwaga, po złożeniu tylne kanapy jest w samochodzie głośniej.


Jarek wielkie dzięki wiesz za co ;) Pamiętajcie: dobre bo polskie!


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: Rybak » pn lip 11, 2011 00:02

MatthewG pisze:- wydech się przepala i trochę cichnie po kilkuset km aaaa :rozpacz:
Mateusz,nie przejmuj się jak się ochłodzi to będzie pierdział, puszczał bąki aż miło :D To jest tak,wyjeżdżasz po zrobieniu wydechu i myślisz sobie:ale wali po łbie,jest trochę za głośno ale zarypiście,boże co powie na to żona,kurcze mam nadzieję,że przycichnie :? A jak się przepali i cichnie :shock: to myślisz sobie:cholera jaka szkoda,a było tak fajnie i hardcorowo,szkoda że już się skończyło,mogłoby tak zostać,a żona pomarudziła by trochę i byłoby po sprawie :jezor: Ale to jest właśnie jedna z największych zalet tego wydechu,że nie wali po łbie i nie jest upierdliwy w dłuższej trasie,a na zewnątrz kapitalnie go słychać i super brzmi :D
MatthewG pisze:Jarek wielkie dzięki wiesz za co ;) Pamiętajcie: dobre bo polskie!
Drobnostka Mati,dla mnie to przyjemność pomóc koleżce.Dobrze to ująłeś:dobre bo polskie,bo nie zawsze to co zagramaniczne jest lepsze i akurat w tym przypadku tak jest.A swoją drogą Twoje posty to coraz większa profesura :-)



siwy_mag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt maja 13, 2011 22:16
Lokalizacja: wawa

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: siwy_mag » pn lip 11, 2011 10:46

Ja jestem umówiony w MG 29 lipca także po powrocie opisze swoje wrażenia. Byłem zdecydowany na wydech trochę cichszy z przepustnicą ale po twoim poscie Mateusz nie wiem czy nie zmienie decyzji :?



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: zlos » pn lip 11, 2011 11:05

Tak wygląda DP w serii mk6 R20:
Obrazek
Nie wiem co za idiota to projektował, ale chciałbym go ostrzec przed posiadaniem potomstwa. Tak w trosce o przyszłe pokolenia...


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: MatthewG » pn lip 11, 2011 12:35

Rybak pisze:A jak się przepali i cichnie :shock: to myślisz sobie:cholera jaka szkoda,a było tak fajnie i hardcorowo,szkoda że już się skończyło,mogłoby tak zostać,a żona pomarudziła by trochę i byłoby po sprawie :jezor:
Dokładnie, chciałbym żeby znów grał tak jak po zamontowaniu :kac:
Rybak pisze:A swoją drogą Twoje posty to coraz większa profesura :-)
Bardzo dziękuję Jarku, pracuję nad sobą ;)
siwy_mag pisze:Byłem zdecydowany na wydech trochę cichszy z przepustnicą ale po twoim poscie Mateusz nie wiem czy nie zmienie decyzji :?
Jeśli chodzi o przepustnicę to problem polega na tym, że przy takiej średnicy wydechu każde jej drgnięcie będzie wyczuwalne na pedale gazu, słowa Michała.
zlos pisze:Tak wygląda DP w serii mk6 R20:
A masz jakieś zdjęcie z widocznym kolankiem? Tam to jest dopiero dramat :?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

gre
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: śr cze 01, 2011 10:28
Lokalizacja: ŁÓDŻ
Kontakt:

Wydechy customowe do eRek - posłuchaj, jak to chodzi

Post autor: gre » pn lip 11, 2011 13:57

po zamontowaniu wydechu MG dalej są takie strzały przy zmianie biegu w DSG ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości