Strona 19 z 143

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr lut 15, 2012 08:49
autor: LEWART
ja to obstawiam że tak będzie wyglądał zwykły golf jak na dwóch pierwszych zdjęciach
http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic ... a&start=80" onclick="window.open(this.href);return false;

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr lut 15, 2012 09:00
autor: LEWART
znalazłem coś takiego
"Pojawiła się całkiem spora ilośc informacji na temat silników jakie beda dostępne w nowym golfie. Dostępnych ma być bardzo dużo silników z turbo sprężarkami: 1.4 PB o mocy 138KM oraz 2.0 ON o mocy 181 KM. Wersja GTD ma dostać silnik 2.0 Twin Turbo o mocy 220 KM. Wersja GTI ma dostać 2.0 PB o mocy 260KM. Przewiduje się także plug-in-hybrid o mocy 243 KM która ma spalać jedynie 5.6l/100KM"

ciekawe ile eRka będzie miała koni. i ta hybryda 243 km, też jest ciekawa

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr lut 15, 2012 12:16
autor: daniel1d
Pewnie 300km w nowej erce pęknie.

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr lut 15, 2012 12:44
autor: korzen88
LEWART pisze:znalazłem coś takiego
"Pojawiła się całkiem spora ilośc informacji na temat silników jakie beda dostępne w nowym golfie. Dostępnych ma być bardzo dużo silników z turbo sprężarkami: 1.4 PB o mocy 138KM oraz 2.0 ON o mocy 181 KM. Wersja GTD ma dostać silnik 2.0 Twin Turbo o mocy 220 KM. Wersja GTI ma dostać 2.0 PB o mocy 260KM. Przewiduje się także plug-in-hybrid o mocy 243 KM która ma spalać jedynie 5.6l/100KM"

ciekawe ile eRka będzie miała koni. i ta hybryda 243 km, też jest ciekawa
No to jak gti będzię miało 260 koni to będzię dość spory skok w porównaniu do gti 5 i gti 6, chociaż niewydaje mi się żeby nowy gti miał te 260 koni max ze 230-240. No i mam nadzieję że w erce pęknie 300 kucy :grin: Wiadomo już kiedy premiera? Genewa czy Frankfurt?

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr lut 15, 2012 14:26
autor: anonimowy02
korzen88 pisze:
LEWART pisze:znalazłem coś takiego
"Pojawiła się całkiem spora ilośc informacji na temat silników jakie beda dostępne w nowym golfie. Dostępnych ma być bardzo dużo silników z turbo sprężarkami: 1.4 PB o mocy 138KM oraz 2.0 ON o mocy 181 KM. Wersja GTD ma dostać silnik 2.0 Twin Turbo o mocy 220 KM. Wersja GTI ma dostać 2.0 PB o mocy 260KM. Przewiduje się także plug-in-hybrid o mocy 243 KM która ma spalać jedynie 5.6l/100KM"

ciekawe ile eRka będzie miała koni. i ta hybryda 243 km, też jest ciekawa
No to jak gti będzię miało 260 koni to będzię dość spory skok w porównaniu do gti 5 i gti 6, chociaż niewydaje mi się żeby nowy gti miał te 260 koni max ze 230-240. No i mam nadzieję że w erce pęknie 300 kucy :grin: Wiadomo już kiedy premiera? Genewa czy Frankfurt?

premiera audi a3 w genewie, golfa we frankfurcie we wrzesniu, wiec chwile jeszcze poczekamy :)

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob lut 18, 2012 10:56
autor: LEWART
korzen88 pisze:
LEWART pisze:znalazłem coś takiego
"Pojawiła się całkiem spora ilośc informacji na temat silników jakie beda dostępne w nowym golfie. Dostępnych ma być bardzo dużo silników z turbo sprężarkami: 1.4 PB o mocy 138KM oraz 2.0 ON o mocy 181 KM. Wersja GTD ma dostać silnik 2.0 Twin Turbo o mocy 220 KM. Wersja GTI ma dostać 2.0 PB o mocy 260KM. Przewiduje się także plug-in-hybrid o mocy 243 KM która ma spalać jedynie 5.6l/100KM"

ciekawe ile eRka będzie miała koni. i ta hybryda 243 km, też jest ciekawa
No to jak gti będzię miało 260 koni to będzię dość spory skok w porównaniu do gti 5 i gti 6, chociaż niewydaje mi się żeby nowy gti miał te 260 koni max ze 230-240. No i mam nadzieję że w erce pęknie 300 kucy :grin: Wiadomo już kiedy premiera? Genewa czy Frankfurt?

teraz golf GTI 35 ma 235 KM, więc 250 KM w nowy GTI może być

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob lut 18, 2012 13:27
autor: vrs
W nowej Rce i S3 ma być po 300 kucy :smoke:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob lut 18, 2012 15:21
autor: zlos
vrs pisze:W nowej Rce i S3 ma być po 300 kucy
Może zaczniemy obstawiać zakłady?
Ja stawiam na to, że w R10 Mk9 będzie 420 kucy z 1 litra pojemności, a odgłos zarzynanego prosiaka, ten, no, silnika, będzie emulowany/poprawiany z głośników ;)

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz lut 19, 2012 17:00
autor: vrs
zlos pisze:emulowany/poprawiany z głośników ;)
To chyba w obecnej M5 już jest, audio poprawia dźwięk silnika w środku

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz lut 19, 2012 19:48
autor: korzen88
zlos pisze:
vrs pisze:W nowej Rce i S3 ma być po 300 kucy
Może zaczniemy obstawiać zakłady?
Ja stawiam na to, że w R10 Mk9 będzie 420 kucy z 1 litra pojemności, a odgłos zarzynanego prosiaka, ten, no, silnika, będzie emulowany/poprawiany z głośników ;)
...i silnik będzie wybuchał po 5 tys. km :los2:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz lut 19, 2012 22:02
autor: zlos
vrs pisze:To chyba w obecnej M5 już jest, audio poprawia dźwięk silnika w środku
To brakuje jeszcze sztucznej pochwy, żeby kierowca był na pewno zadowolony. Lub sztucznego odbytu, aby niektórzy kierowcy byli również zadowoleni ;)

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn lut 20, 2012 19:19
autor: KonradzikIV
zlos pisze:To brakuje jeszcze sztucznej pochwy, żeby kierowca był na pewno zadowolony. Lub sztucznego odbytu, aby niektórzy kierowcy byli również zadowoleni
idąc tym tokiem rozumowania dla kierowców i właścicieli audi TT powinni dokładać sztucznego kuta.ha co by się nie czuli pokrzywdzeni

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr lut 22, 2012 22:43
autor: zlos
Rozumiem rasowanie dźwięku silnika w autach hybrydowych i elektrycznych, bo to po prostu kwestia częstotliwości wyjmowania przechodnia ze zderzaka.
Ale w aucie sportowym... no sorki.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz lut 26, 2012 13:11
autor: daniel1d
Panowie ma ktoś może gdzieś pod ręką nr oryginalnych dekielków do felg od R32 bo mi ukradli.