Kwestia gustu, ważne, że sędziowie dali się Metaxą przekupićdaniel1d pisze:Chyba bardzo street to audi nie jest
Gaśnica śniegowa, chłodzą intercooler przed startemdaniel1d pisze:ciekawe co tam mają w tej "gaśnicy" może nitro.
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Kwestia gustu, ważne, że sędziowie dali się Metaxą przekupićdaniel1d pisze:Chyba bardzo street to audi nie jest
Gaśnica śniegowa, chłodzą intercooler przed startemdaniel1d pisze:ciekawe co tam mają w tej "gaśnicy" może nitro.
Raczej kwestia kraju W DE jak byliśmy na wyścigach to żeby być w klasie street to jedyny wymógł to był ważny przegląd, evo miało drzwi plastikowe,bez środka, dragowe opony, a było w klasie streetzlos pisze:Kwestia gustu, ważne, że sędziowie dali się Metaxą przekupić
Mati,czasy jak najbardziej realne,prawie identyko jak u mnie.Ja mam parę kucy więcej,on niutona i do tego jego fura jest lżejsza o co najmniej 30 kg (ja sam do lekkich też nie należę).Patrząc na jego wykres i porównując z moim to mogę tylko powiedzieć,że jak tak zrobili by mi auto,to bym chyba zabił tunera.Spójrz, tam jest długo,długo nic,potem jebut,a póżniej ch...uj,co nie zmienia faktu,że to auto nie jedzie,bo jedzie,tylko tam sprawę ratuje odpowiednio dostrojona dsg,ale niestety musi to być okupione dużym zużyciem paliwka.Podsumowując, to auto jest zrobione wybitnie na osiągi,a na daily car za bardzo się nie nadaje.Porównaj sobie też tak przy okazji wykres Złośka do innych projektów VR6 turbo i zrozumiesz filozofię tuningu Kompotów,gdzie priorytetem jest użyteczność auta na co dzień.Ja wiem jedno,że duża większość (jeżeli nie wszyscy) tunerów w Europie,to za Patem i Szymkiem (jeżeli chodzi o tsi,tfsi) to może lapy i inne gadżety do tuningu nosić...Bez lizania du..py wyżej wymienionym,stwierdzam tylko fakty,nie tylko na podstawie swojego auta,ale też innych projektów przez nich zrobionych...MatthewG pisze:Jarku coś specjalnie dla Ciebie, zerknij Czasy chyba realne koleś kręci? Na jego kanale jest mnóstwo filmów pokazujących pojedynki z mega doinwestowanymi samochodami
[youtube][/youtube]
Chciałbyś, też bym chciał Dzwoń do HGPLEWART pisze:jak można ustawić, tak żeby komputer wyświetlał bost olej i speed jednocześnie ???
tego się nie da ogarnąć VCDSem????MatthewG pisze:Chciałbyś, też bym chciał Dzwoń do HGP
Nie wiadomo do końca jakie auto chciał ten klient. Zresztą sam Pat wypowiadał się pozytywni o HGP w temacie zlosia:Rybak pisze:.Porównaj sobie też tak przy okazji wykres Złośka do innych projektów VR6 turbo i zrozumiesz filozofię tuningu Kompotów,gdzie priorytetem jest użyteczność auta na co dzień.Ja wiem jedno,że duża większość (jeżeli nie wszyscy) tunerów w Europie,to za Patem i Szymkiem (jeżeli chodzi o tsi,tfsi) to może lapy i inne gadżety do tuningu nosić...Bez lizania du..py wyżej wymienionym,stwierdzam tylko fakty,nie tylko na podstawie swojego auta,ale też innych projektów przez nich zrobionych...
HGP jest pionierem na swiecie jezeli chodzi o modyfikacje samochodow na droge. Ich modyfikacje sa powiedzmy robione "fabrycznie".
Chciałbym zeby kiedys moja firma byla na takim poziomie.
Doładowanie jest spore,u mnie jest 1.4 barakorzen88 pisze: no i to doładowanie jest spore hmm?
A dlaczego miałby się żle wypowiadać,przecież oni się znają A od tamtej pory minęło trochę czasu i uważam,że uczeń przerósł mistrza Jak miałbym jeszcze raz robić furę i miał do wyboru firmę Patryka lub HGP za takie samo siano,to na pewno wybrałbym Pata,który przede wszystkim nie ściemnia i nie obiecuje gruszek na wierzbie...JJacek pisze: Zresztą sam Pat wypowiadał się pozytywni o HGP w temacie zlosia
Nie ma takiej możliwości.LEWART pisze:tego się nie da ogarnąć VCDSem????
Fajnie wyglądaMatthewG pisze:Z HGP to ja bym chciał kolektor dolotowy
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości