" onclick="window.open(this.href);return false;
prawie jak na UŁĘŻU
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr lut 01, 2012 10:35
autor: MatthewG
Prawie Mam GT5, ale jakoś nie chce mi się płacić za najnowszą paczkę w której jest eRka.. Tor to Laguna Seca o ile mnie pamięć nie myli.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr lut 01, 2012 12:03
autor: zlos
karpi78 pisze:
prawie jak na UŁĘŻU
Były w Ułężu 2 niebieskie bateryjki i czarne R32 Mk4 Z tym, że żadnego z niebieskich nie prowadziła taka pierdoła jak na filmiku R32 prowadzone natomiast "po kresce" - prawidłowo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr lut 01, 2012 17:35
autor: MatthewG
Jeśli ktoś chciałby zbudować śpiocha, proszę bardzo
Z tymi 200kg lżejszy to autor poleciał mocno. Wszyscy mówią o 100kg mniej...
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pn lut 06, 2012 12:54
autor: MatthewG
To i tak dużo smutny Tomku
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt lut 07, 2012 01:23
autor: korzen88
Mam pytanie, tak z ciekawośći: dlaczego do audi rs3 wsadzają tak nietypowe szerokośći opon?: 225tył 235przód i jako opcje można zamówić do przodu 255
W napędach na 4 koła głownie się spotyka 4 kapcie takiej samej szerokośći albo tył szerszy, nie lepiej dla trakcji by było wrzucić 255 na 4 koła tak jak jest ttrs?
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt lut 07, 2012 01:25
autor: vrs
MatthewG pisze:To i tak dużo smutny Tomku
Thats bro
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt lut 07, 2012 09:38
autor: Rafit
korzen88, przy takiej mocy na 4-buty spokojnie wystarczają 225... auto nie będzie i tak stać w miejscu i mielić tylko będzie odpychać się jak należy od asfaltu.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt lut 07, 2012 10:29
autor: MatthewG
vrs pisze:Thats bro
Zabawny Misiaczek powrócił O Tobie też pamiętam, nie martw się
korzen88 pisze:Mam pytanie, tak z ciekawośći: dlaczego do audi rs3 wsadzają tak nietypowe szerokośći opon?: 225tył 235przód i jako opcje można zamówić do przodu 255
W napędach na 4 koła głownie się spotyka 4 kapcie takiej samej szerokośći albo tył szerszy, nie lepiej dla trakcji by było wrzucić 255 na 4 koła tak jak jest ttrs?
Wynika to tylko i wyłącznie z tego, że chcą w ten sposób zniwelować podsterowność. Są na to inne sposoby, ale ten wydaje się mieć najmniej efektów ubocznych. Chociaż mnie zastanawia jak takie auto będzie się zachowywało podczas jazdy w koleinach pełnych wody albo ogólnie podczas deszczu.. W TT-RSie wszystkie koła mają identyczne wymiary, ale tam może być lepszy rozkład masy niż w poczciwej A3.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt lut 07, 2012 12:03
autor: vrs
MatthewG pisze:Wynika to tylko i wyłącznie z tego, że chcą w ten sposób zniwelować podsterowność. Są na to inne sposoby, ale ten wydaje się mieć najmniej efektów ubocznych. Chociaż mnie zastanawia jak takie auto będzie się zachowywało podczas jazdy w koleinach pełnych wody albo ogólnie podczas deszczu.. W TT-RSie wszystkie koła mają identyczne wymiary, ale tam może być lepszy rozkład masy niż w poczciwej A3.