OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

myszu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn cze 23, 2014 17:20

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: myszu » śr maja 11, 2016 17:03

Ja ostatnio pytałem o wycenę zabudowy w Poznaniu w Democar. Chciałem aby subwoofer był zabudowany we wnęce bagażnika, przez co bagażnik byłby dalej tak samo funkcjonalny. Jedyny konkretny człowiek z którym idzie się jakoś dogadać, albo uzyskać odpowiedź na maila.
Ceny to wzmaczniacz 1 kanałowy od 700zł
Głośnik 500-800 zł
Zabudowa z obiciem 800zł
Okablowanie, podłaczenie itp 700 zł.
Czyli jakieś 3 - 3,5 tys. zł trzeba liczyć.
Ja narazie odpuszczam, ale jak tylko będę mógł to zrobie sobie właśnie coś takiego w tej firmie.

Takie coś wystarczy żeby audio ładnie grało, bo średnie i wysokie tony przenoszone są w znośny sposób, brakuje dołu, a taki głośnik 10" w bagażniku zrobi ciśnienie i będzie to grało bardzo ładnie. Ja nie widzę sensu wymieniać głośników w drzwiach, jedynie zrobić bas w bagażniku, ale rozsądnie i sensownie, żeby uzupełniał dzwięk ciepłym i dynamicznym basem, a nie grubym kiepskim dudnieniem.



Awatar użytkownika
superkolo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn kwie 06, 2015 21:10

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: superkolo » czw maja 12, 2016 23:26

Dzięki skontaktuję się z nimi
Ja uważam że wysokich też nie ma a śeednie jakoś tak nieczysto brzmią
Ns autostradzie nie warto włączać
W starym Jeepie gra mi lepiej.
Głośniki w drzwiach są plastikowe więc raczej warto zmienić
Ale z tego co dowiedziałem się w serwisie to jak padnie podnośnik szyby a w srzwiach będzie dodatkowe wygłuszeni to już nie ma gwarancji. Na szczęście nie ma za wiele drogich gratów w drzwiach.
Dam zbać co i jak



Pietiapk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:32

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Pietiapk1 » pt maja 13, 2016 10:54

Jestem zdania co Superkolo. Akurat najmniej w Dynaudio w Golfie przyczepiłbym się Subwoofera. Bas jest bardzo przyjemny i ustawiony na 5/10 bo dalej za tym nie idzie góra. Z seryjnych car audio mam akurat porównanie do Bang Olufsen z Audi Q5 i tam wysokie i średnie tony to inna bajka niż w Golfie.

Myszu byłem kiedyś fanatykiem "niskich tonów" jak zależy Ci na ładnym basie i chcesz konkretne pierd...nięcie to mam do sprzedania głośnik niskotonowy, jeszcze tylko jego nie mogę sprzedać z zestawu po poprzednim Golfie. Można go wyjąć ze skrzyni i obudować w firmie, którą polecasz. Za nową dałem 1800 zł.
http://olx.pl/oferta/skrzynia-basowa-z- ... 9mpD3.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Kiedy znajdziemy się na ''zakręcie'',
Redukcja, but i odcięcie!

myszu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn cze 23, 2014 17:20

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: myszu » pt maja 13, 2016 12:38

ja akurat fanem wielkiego basu nie jestem. Jak bede robił audio w golfie to bede chciał żeby poprostu troche niskich tonów doszło, ale nie chce masażu pleców :)
A co zrobić żeby dorzucić Dynaudio? Trzebaby całą wiązkę zmieniać? Czy wystarczyłoby wpiąć głośniki drzwiowe do starej wiązki i puścić tylko wiązkę do głośnika niskotonowego?



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: 16vg60 » pn sie 01, 2016 08:17

Pytanko
w mk4/5 r32 pojemnos bagaznika jest taka sama jak w modelach FWD ,czy zrobili tak jak w S3 8l ze montujac naped wykastrowali kufer ?

Moze ktos posiada dane jaka jest pojemnosc kufra w mk4 i 5 r32 ?

Pozdr.


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Rapix » pn sie 01, 2016 08:58

w Mk5 może być taki sam jak w fwd bo zawieszenie w awd i fwd jest te same natomiast w MK4 na 95% będzie tak samo jak w S3 czyli bagażnik mniejszy :( :panna:



Pietiapk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:32

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Pietiapk1 » śr sie 03, 2016 11:35

Czy tylne nadkole w Golfie VII R jest takie samo jak w zwykłym Golfie czy poszerzone, innymi słowy, czy tylna ćwiartka od zwykłego pasuje do Rki? To samo pytanie o zderzak tylny a propo R-line i Rki? Czy różnią się tylko dyfuzorem pod końcówki a góra jest ta sama, czy całkiem inny?


Kiedy znajdziemy się na ''zakręcie'',
Redukcja, but i odcięcie!

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Craash » śr sie 03, 2016 17:33

Odnośnie ćwiartki to chyba są takie same. ETKA nie wyróżnia nadwozia dla wersji zwykłej i R.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

henake
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: śr sty 04, 2012 20:33
Auto: Rs3

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: henake » śr sie 03, 2016 21:41

Cwiara jak i zderzak ten sam


Rs3 650+

Awatar użytkownika
vahu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn cze 22, 2015 18:46

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: vahu » śr sie 03, 2016 22:36

Ćwiarą to będzie ten co takie auto z wstawioną ćwiarą kupi :hmm:


Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.

Pietiapk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:32

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Pietiapk1 » śr sie 03, 2016 23:45

Ćwiarą to będzie ten co takie auto z wstawioną ćwiarą kupi :hmm:
Nie bądź taki święty, ktoś przecież pisał, że miałeś malowany cały bok.


Kiedy znajdziemy się na ''zakręcie'',
Redukcja, but i odcięcie!

Awatar użytkownika
vahu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn cze 22, 2015 18:46

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: vahu » czw sie 04, 2016 10:41

Pietiapk1, chyba mnie z kimś pomyliłeś. Weryfikuj plotki zanim wygłosisz je publicznie.


Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: 16vg60 » pn sie 08, 2016 17:12

Rapix pisze:w Mk5 może być taki sam jak w fwd bo zawieszenie w awd i fwd jest te same natomiast w MK4 na 95% będzie tak samo jak w S3 czyli bagażnik mniejszy :( :panna:
zdybalem juz i jednak bagażnik jest mniejszy w mk4/mk5 r32 od zwyklych FWD :-(


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
superkolo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn kwie 06, 2015 21:10

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: superkolo » czw sie 11, 2016 00:07

Przyszła pora na lekkie obniżenie auta, nie ma być beton, może być leciutko twardsze niż fabryka
Co polecacie wymyśliłem sobie sprężyny Eibach pro kit - czy faktycznie nie są dużo twardsze od fabrycznych?
Jak to wpłynie na pracę DCC?
O ile dobrze kumam to 7R z DCC jest już 10mm niżej niż wersja bez DCC - więc ile siądzie po założeniu Eibacha jak mam DCC?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości