Strona 135 z 143

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt mar 25, 2016 20:15
autor: Kevin_mkII
mialem niebieskie H&R -40... ale było za wysoko... przesiadłem się na gwint H&R.... komfort jak w serii...polecam

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt mar 25, 2016 20:19
autor: GiffK
Kevin_mkII pisze:mialem niebieskie H&R -40... ale było za wysoko... przesiadłem się na gwint H&R.... komfort jak w serii...polecam
Tylko H&R są pod DCC> A Eibachy?

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt mar 25, 2016 20:37
autor: Kevin_mkII
wybacz ale nie rozumie... ja tez nie mam dcc
pierwsze słysze ze H&R sa tylko pod dcc (jeśli to miałeś na myśli)

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt mar 25, 2016 20:59
autor: GiffK
Kevin_mkII pisze:wybacz ale nie rozumie... ja tez nie mam dcc
pierwsze słysze ze H&R sa tylko pod dcc (jeśli to miałeś na myśli)
Chodziło mi o to, że są kompatybilne z zawieszeniem DCC przez co są droższe, a o ile się orientuje to Eibach nie? i można w lepszej kasie znaleźć

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt mar 25, 2016 21:34
autor: Kevin_mkII
dla mnie sprezyna to sprezyna... jedna twardsza druga mniej... nie wierze ze specjalnie do dcc robia inne sprężyny.... choć w dopuszczalne obniżenie np. -30mm bezpieczne dla dcc według producenta jestem w stanie uwierzyc

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob mar 26, 2016 07:20
autor: 44FG
Tak jest. Nie ma czegoś takiego jak 'kompatybilna z DCC'. Być może jedyną kompatybilnością jest obniżenie tak jak pisze Kevin. Ja mam u siebie DCC i sprężyny VWMotorsport. Uważam, że ładnie usiadł. Idealnie nigdzie niczym nie obcieram.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob mar 26, 2016 15:42
autor: vahu
VWMotosport to Eibach. Mam u siebie i chwalę (DCC również) i nie ma to znaczenia co do wyboru sprężyn.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob mar 26, 2016 17:53
autor: GiffK
Ok to dobrze wiedzieć w takim razie. Jeździ ktoś na Eibachach Pro-kit? Czy oprócz lekkiego obniżenia usztywnia się dość mocno?

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob mar 26, 2016 21:31
autor: 44FG
vahu pisze:VWMotosport to Eibach.
Oczywiście. To Eibach brandowany ich logo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob mar 26, 2016 21:35
autor: vahu
GiffK, ja mam w 7R. Lekkie obniżenie i nic poza tym. Zero straty komfortu. Na HR jest niżej i beton straszny.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob mar 26, 2016 23:54
autor: Kevin_mkII
beton to pojecie względne.... mam gwint H&R w mk6R i uważam ze jest może bardziej komfortowy niż seria...

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz mar 27, 2016 01:09
autor: vahu
Mówię o sprężynach a nie o gwincie.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz mar 27, 2016 01:13
autor: Kevin_mkII
a ja pisałem o gwincie akurat a nie o sprężynach!!!

może przekonam kolege jednak do gwintu...i przekonam ze gwint nie musi być betonem!!!

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz mar 27, 2016 01:21
autor: vahu
GiffK pisze:Ok to dobrze wiedzieć w takim razie. Jeździ ktoś na Eibachach Pro-kit? Czy oprócz lekkiego obniżenia usztywnia się dość mocno?
Ok, z tym że koledze Giffk bardziej chodzi o springi niż gwint z tego co widzę, więc w tym temacie się wypowiedziałem. Kevin to że pisałeś o gwincie to wiem i nie potrzeba wykrzykników.