Strona 130 z 143

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt gru 18, 2015 16:52
autor: GiffK
Jakie sklepy polecacie z częściami do eRek?

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt gru 18, 2015 17:53
autor: MatthewG
Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob gru 19, 2015 15:34
autor: GiffK
MatthewG pisze:Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?
Najlepiej polskie ale jak nie ma ich za wile to zagraniczne też :) szukam short shifta i może jakaś lotka, nie mogę znaleźć sklepów nie licząc US i UK

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz gru 20, 2015 21:15
autor: syncmaster955df
GiffK pisze:
MatthewG pisze:Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?
Najlepiej polskie ale jak nie ma ich za wile to zagraniczne też :) szukam short shifta i może jakaś lotka, nie mogę znaleźć sklepów nie licząc US i UK
Do Golfa podejrzewam a jakiej generacji???

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz gru 20, 2015 23:46
autor: GiffK
syncmaster955df pisze:
GiffK pisze:
MatthewG pisze:Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?
Najlepiej polskie ale jak nie ma ich za wile to zagraniczne też :) szukam short shifta i może jakaś lotka, nie mogę znaleźć sklepów nie licząc US i UK
Do Golfa podejrzewam a jakiej generacji???
Racja nie podałem :P 6 :D

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn gru 21, 2015 13:15
autor: MatthewG
Do 6 najlepsza lotka to według mnie ta, dystrybutora ich produktów w EU musisz poszukać na stronie. Tutaj masz ich drugą stronę, powinieneś znaleźć więcej zdjęć. Jeśli chodzi o short shifter to polecają raczej tylko wariant front to back bez side to side, podobno że to zbyt hardcorowe rozwiązanie. Poszukaj informacji w sieci na ten temat, a sam zdecydujesz. Z producentów to Forge, VWR, Neuspeed, AWE Tuning, CTS. Oferty pierwszych dwóch dostaniesz w Best Performance w Częstochowie, reszty musisz poszukać. Ewentualnie EU sklep gdzie powinni to mieć to http://www.awesomegti.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;. Do short shifter'a dołóż sobie elementy firm 42 draft designs oraz Tyrol Sport, to już będzie top jeśli chodzi o ten element samochodu. Wszystko znajdziesz na ich stronach. Ewentualnie bez kompromisów produkt firmy CAE shifter, ale to już większa rzeźba. Powodzenia ;)

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn gru 21, 2015 16:27
autor: gregory6622
Ktoś wie, gdzie można w PL można kupić sprzęgło sachs performance? Na oficjalnej stronie pojawiło się do 7.

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn gru 21, 2015 18:44
autor: GiffK
MatthewG pisze:Do 6 najlepsza lotka to według mnie ta, dystrybutora ich produktów w EU musisz poszukać na stronie. Tutaj masz ich drugą stronę, powinieneś znaleźć więcej zdjęć. Jeśli chodzi o short shifter to polecają raczej tylko wariant front to back bez side to side, podobno że to zbyt hardcorowe rozwiązanie. Poszukaj informacji w sieci na ten temat, a sam zdecydujesz. Z producentów to Forge, VWR, Neuspeed, AWE Tuning, CTS. Oferty pierwszych dwóch dostaniesz w Best Performance w Częstochowie, reszty musisz poszukać. Ewentualnie EU sklep gdzie powinni to mieć to http://www.awesomegti.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;. Do short shifter'a dołóż sobie elementy firm 42 draft designs oraz Tyrol Sport, to już będzie top jeśli chodzi o ten element samochodu. Wszystko znajdziesz na ich stronach. Ewentualnie bez kompromisów produkt firmy CAE shifter, ale to już większa rzeźba. Powodzenia ;)
Ok dzięki za odpowiedź :) coś na pewno wybiorę :P

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: wt gru 22, 2015 17:41
autor: Geno17
Sachs Perf. jest cholernie twardy, ale widzę że masz manuala, czyli ori się ślizga ?

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: wt gru 22, 2015 19:39
autor: gregory6622
Geno17 pisze:Sachs Perf. jest cholernie twardy, ale widzę że masz manuala, czyli ori się ślizga ?
Nie mam doświadczenia z sachs perf. Jednak przy wymianie pójdę w sachs. Ori na boksie ma uślizgi. Potrafi nawet na 3 biegu. Nie jakiś tam mega kosmos, ale irytuje strasznie. Po wypięciu boxa potrafią pojawić się minimalne na 5, 6 biegu. Przebieg 27 tyś, box założony przy 15. Jazda raczej normalna. Niektórzy tunerzy z kt rozmawiałem uważają, że nie ma prawa być uślizgów przy 440 nm. Ja mam. Bez 300 koni i przede wszystkim ponad 400 nm już się źle jeździ. Chce robić downpipe i soft więc sprzęgło konieczne.

Przy okazji. Rozumiem, że downpipe można mieć z kat lub bez. Gdy pisałem do MG, jak auto bez kata przechodzi przegląd techniczny odpowiedzieli, że za dopłatą mogą zrobić de-cat. Co to jest? Atrapa katalizatora?

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: wt gru 22, 2015 19:49
autor: gregory6622
Gdyby ktoś potrzebował to znalazłem 2 sklepy, kt sprowadzą sprzęgło.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: wt gru 22, 2015 20:00
autor: Geno17
Moje w Sciro siadło po 45 kkm, w tym po 15 kkm ( program + dp MG ), niuta było 410, więc też jako tako. Wsadziłem zwykłego Sachsa i przez kolejne 15 kkm nic się złego nie działo, spokojnie przenosił moc i moment. Performance najlepiej jakbyś spróbował na żywo, moim zdaniem to jest już średnio używalny rodzaj sprzęgła w jeździe miejskiej :)

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: wt gru 22, 2015 20:09
autor: gregory6622
Czyli moje ma prawo się kończyć. Myślę, że jeszcze z 10 tyś bym zrobił. A wiesz może jak się ma sachs performance do np carrery 996 lub coś tego pokroju. To było najtwardsze jakie macałem. Jeżdżę głównie po mieście.
To są te same sprzęgła ori w scirocco, 6 i 7? W 6 ponoć padały na potęgę.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr gru 23, 2015 19:12
autor: MatthewG
gregory6622 pisze:Gdy pisałem do MG, jak auto bez kata przechodzi przegląd techniczny odpowiedzieli, że za dopłatą mogą zrobić de-cat.
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliście, ale to znaczy, że za DOPŁATĄ mogą Cię pozbawić tego katalizatora czyli zrobić decat :jezor: Trochę to dziwne bo powinno być wręcz odwrotnie, jakby nie było to katalizator jest najdroższym elementem układu wydechowego.