Strona 130 z 143
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pt gru 18, 2015 16:52
autor: GiffK
Jakie sklepy polecacie z częściami do eRek?
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pt gru 18, 2015 17:53
autor: MatthewG
Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: sob gru 19, 2015 15:34
autor: GiffK
MatthewG pisze:Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?
Najlepiej polskie ale jak nie ma ich za wile to zagraniczne też
szukam short shifta i może jakaś lotka, nie mogę znaleźć sklepów nie licząc US i UK
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz gru 20, 2015 21:15
autor: syncmaster955df
GiffK pisze:MatthewG pisze:Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?
Najlepiej polskie ale jak nie ma ich za wile to zagraniczne też
szukam short shifta i może jakaś lotka, nie mogę znaleźć sklepów nie licząc US i UK
Do Golfa podejrzewam a jakiej generacji???
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz gru 20, 2015 23:46
autor: GiffK
syncmaster955df pisze:GiffK pisze:MatthewG pisze:Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?
Najlepiej polskie ale jak nie ma ich za wile to zagraniczne też
szukam short shifta i może jakaś lotka, nie mogę znaleźć sklepów nie licząc US i UK
Do Golfa podejrzewam a jakiej generacji???
Racja nie podałem
6
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pn gru 21, 2015 13:15
autor: MatthewG
Do 6 najlepsza lotka to według mnie
ta, dystrybutora ich produktów w EU musisz poszukać na stronie.
Tutaj masz ich drugą stronę, powinieneś znaleźć więcej zdjęć. Jeśli chodzi o short shifter to polecają raczej tylko wariant front to back bez side to side, podobno że to zbyt hardcorowe rozwiązanie. Poszukaj informacji w sieci na ten temat, a sam zdecydujesz. Z producentów to Forge, VWR, Neuspeed, AWE Tuning, CTS. Oferty pierwszych dwóch dostaniesz w Best Performance w Częstochowie, reszty musisz poszukać. Ewentualnie EU sklep gdzie powinni to mieć to
http://www.awesomegti.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;. Do short shifter'a dołóż sobie elementy firm 42 draft designs oraz Tyrol Sport, to już będzie top jeśli chodzi o ten element samochodu. Wszystko znajdziesz na ich stronach. Ewentualnie bez kompromisów produkt firmy CAE shifter, ale to już większa rzeźba. Powodzenia
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pn gru 21, 2015 16:27
autor: gregory6622
Ktoś wie, gdzie można w PL można kupić sprzęgło sachs performance? Na oficjalnej stronie pojawiło się do 7.
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pn gru 21, 2015 18:44
autor: GiffK
MatthewG pisze:Do 6 najlepsza lotka to według mnie
ta, dystrybutora ich produktów w EU musisz poszukać na stronie.
Tutaj masz ich drugą stronę, powinieneś znaleźć więcej zdjęć. Jeśli chodzi o short shifter to polecają raczej tylko wariant front to back bez side to side, podobno że to zbyt hardcorowe rozwiązanie. Poszukaj informacji w sieci na ten temat, a sam zdecydujesz. Z producentów to Forge, VWR, Neuspeed, AWE Tuning, CTS. Oferty pierwszych dwóch dostaniesz w Best Performance w Częstochowie, reszty musisz poszukać. Ewentualnie EU sklep gdzie powinni to mieć to
http://www.awesomegti.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;. Do short shifter'a dołóż sobie elementy firm 42 draft designs oraz Tyrol Sport, to już będzie top jeśli chodzi o ten element samochodu. Wszystko znajdziesz na ich stronach. Ewentualnie bez kompromisów produkt firmy CAE shifter, ale to już większa rzeźba. Powodzenia
Ok dzięki za odpowiedź
coś na pewno wybiorę
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt gru 22, 2015 17:41
autor: Geno17
Sachs Perf. jest cholernie twardy, ale widzę że masz manuala, czyli ori się ślizga ?
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt gru 22, 2015 19:39
autor: gregory6622
Geno17 pisze:Sachs Perf. jest cholernie twardy, ale widzę że masz manuala, czyli ori się ślizga ?
Nie mam doświadczenia z sachs perf. Jednak przy wymianie pójdę w sachs. Ori na boksie ma uślizgi. Potrafi nawet na 3 biegu. Nie jakiś tam mega kosmos, ale irytuje strasznie. Po wypięciu boxa potrafią pojawić się minimalne na 5, 6 biegu. Przebieg 27 tyś, box założony przy 15. Jazda raczej normalna. Niektórzy tunerzy z kt rozmawiałem uważają, że nie ma prawa być uślizgów przy 440 nm. Ja mam. Bez 300 koni i przede wszystkim ponad 400 nm już się źle jeździ. Chce robić downpipe i soft więc sprzęgło konieczne.
Przy okazji. Rozumiem, że downpipe można mieć z kat lub bez. Gdy pisałem do MG, jak auto bez kata przechodzi przegląd techniczny odpowiedzieli, że za dopłatą mogą zrobić de-cat. Co to jest? Atrapa katalizatora?
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt gru 22, 2015 19:49
autor: gregory6622
Gdyby ktoś potrzebował to znalazłem 2 sklepy, kt sprowadzą sprzęgło.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt gru 22, 2015 20:00
autor: Geno17
Moje w Sciro siadło po 45 kkm, w tym po 15 kkm ( program + dp MG ), niuta było 410, więc też jako tako. Wsadziłem zwykłego Sachsa i przez kolejne 15 kkm nic się złego nie działo, spokojnie przenosił moc i moment. Performance najlepiej jakbyś spróbował na żywo, moim zdaniem to jest już średnio używalny rodzaj sprzęgła w jeździe miejskiej
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt gru 22, 2015 20:09
autor: gregory6622
Czyli moje ma prawo się kończyć. Myślę, że jeszcze z 10 tyś bym zrobił. A wiesz może jak się ma sachs performance do np carrery 996 lub coś tego pokroju. To było najtwardsze jakie macałem. Jeżdżę głównie po mieście.
To są te same sprzęgła ori w scirocco, 6 i 7? W 6 ponoć padały na potęgę.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr gru 23, 2015 19:12
autor: MatthewG
gregory6622 pisze:Gdy pisałem do MG, jak auto bez kata przechodzi przegląd techniczny odpowiedzieli, że za dopłatą mogą zrobić de-cat.
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliście, ale to znaczy, że za DOPŁATĄ mogą Cię pozbawić tego katalizatora czyli zrobić decat
Trochę to dziwne bo powinno być wręcz odwrotnie, jakby nie było to katalizator jest najdroższym elementem układu wydechowego.