Strona 13 z 34

Golf mk7 R

: ndz lip 13, 2014 11:22
autor: myszu
Takie coś sobie ubzdurałem. 3 opcje:

1. Tarcze i zaciski 4 tłoczkowe Audi TT-RS 370x32. Najtaniej ale też taki półśrodek bo 2 kolejne opcje droższe ale mocniej hamują. Potrzebne dystanse do kół
Późniejszy serwis to ok 2200 zł za ori tarcze nawiercane, pływające w ASo. Z minusów to podobno może być tak duże, że będzie prawie dotykać 18'' felge
2. Brembo 8 tłoczkowe + Tarcze 365 x 34 od Phaetona 5.0. Mając dzwon tarczy, można kupić tarcze rotory nawiercane od taroxa. Tarcze są o 10mm wyższe. Jeśli się zmieszczą i dojdą 10 mm bliżej zwrotnicy, będzie więcej miejsca na zacisk. Pytanie czy to da radę. Też pewnie konieczne dystanse. Tanie tarcze od Pheatona 360x34 chyba nie wejdą, bo mają 10mm mniejszą średnice piasty i dzwon tarczy jest taki stożkowy
3. Opcja to komplet z RSQ3, te same 8 tłoczkowe brembo, tarcza pływająca RS (taka sama jest w RS4, R8 itd tylko inne osadzenie).
Z plusów - ori komplet nowy, nieużywany, te samo osadzenie tarczy, zacisku więc wchodzi p&p. Wytrzymałe (w miarę) tarcze na starcie.
Z minusów to większa cena, droższe tarcze (tylko raczej zostaje ASO), będzie pewnie potrzeba dystanse do kół
Koszt eksploatacji - 2700 zł za tarcze pływające (kwiatki) audi RSQ3 365x34. Nie wiem jakiej jakości są tarcze w audi RS.

Pompa hamulcowa nowa jest konieczna? Felgi mam fabryczne 18'' i do tego 18'' OZ na tor. ET50

Golf mk7 R

: ndz lip 13, 2014 15:23
autor: GTI2007
weź te od rs3… będziesz z nich zadowolony:) na serwis nie patrz bo kupisz dobre tarcze w intercars czy iparts czemu serwis!!?? jak tam doliczają 30-40 na niektórych komponentach….;/

Re: Golf mk7 R

: ndz lip 13, 2014 21:53
autor: myszu
Szukalem tych tarcz i nigdzie nie widzialem zamiennika. Tylko w Aso znalazlem

Golf mk7 R

: ndz lip 13, 2014 23:20
autor: GTI2007
pojawią się to dopiero świeży produkt…:)

Golf mk7 R

: pn lip 14, 2014 00:08
autor: Rapix
pompa hamulcowa nie potrzebna Ci nowa

Golf mk7 R

: pn lip 14, 2014 00:53
autor: Popielniczka
Będą tańsze, ktoś montował do MK6 ze Scuderii Hamulce i tarcze w serwisie 2 000 euro, a w internecie takie same za 2000 zl :)

Re: Golf mk7 R

: pn lip 14, 2014 22:17
autor: korzen88
Ja bym sobie komplet od RS3 odpuścił, strasznie szybko się zużywają, nawet przy lekkim traktowaniu.

Golf mk7 R

: śr lip 16, 2014 14:18
autor: myszu
RS3 zaciski się nie mieszczą w 18'' Felgę...
Zobaczymy jak przyjdzie 8 tłoczek czy da radę. Na felgi OZ łatwiej wchodził zacisk od RS3, ale na felgi seryjne 7,5J jest kiepsko, będzie trzeba duży dystans.
Przydałyby się felgi, które są lepiej rozwiązane pod zacisk, ET jak fabryczne ale rotory felg takie wystające bardziej

Re: Golf mk7 R

: śr lip 23, 2014 12:21
autor: JJacek
Popielniczka pisze:No i ktoś pisał 4.3s do 100, a mierzone XXX razy MK6 R stage 3 (360hp) na amerykanskich forach maja 3,9 , 4.0 i to powtarzalne.
Rybak pisze:4.3 do setki,to jest bardzo adekwatny czas tej erki do mocy którą się legitymuje,czyli jest ok.A na tych amerykańskich forach to piszą chyba mitomanii-fantaści :jaja:
Podejrzewam, że w Ameryce jest mierzone przyspiesznie 0-60 mil/h i do tego na dragstripie, więc wynik lepszy niż to 4.3s jest możliwy przy tych założeniach.
Rybak pisze:Proste jak drut...400 kucy+,tyle samo co w MK6 R,bo to niemal identyczne silniki.W MK7 R wsadzili lepszy cooler,dolot,turbinę,dlatego samym boxem ( w terminie póżniejszym softem),można "wykrzesać" tyle mocy co w szóstce w stage 3 u "kompotów".Także w siódemce skończy się zapewne na stage 1.5 z mocą zbliżoną do stage 4 w szóstce...
Nie wiem czy to nie jest czasem już ten nowy silnik, czyli EA888 a nie 'stary' EA113.
korzen88 pisze:Ja bym sobie komplet od RS3 odpuścił, strasznie szybko się zużywają, nawet przy lekkim traktowaniu.
Tzn. ? Może po prostu robi dobrze to co powinien robić czyli hamuje.
Wyczynowy klocek czyli CL RC8 z tego co czytałem jest w stanie 'schrupać' tarczę (N grupową, wyczynową) na jednym trackday'u. Czy to oznaczy, że jest zły?

Golf mk7 R

: śr lip 23, 2014 14:30
autor: Rybak
JJacek pisze:Nie wiem czy to nie jest czasem już ten nowy silnik, czyli EA888 a nie 'stary' EA113.
Nie jest to EA888,jest to inny silnik o innym oznaczeniu,na pierwszy rzut oka bardzo podobny.

Golf mk7 R

: śr lip 23, 2014 15:05
autor: mk6gti
Oczywiście, że to jest EA888! Tylko, że 3.generacja ;) Ten sam silnik montują w Mk7 GTi i Mk7 R. W Rce ma on inne wnętrzności ;)

Re: Golf mk7 R

: śr lip 23, 2014 20:00
autor: korzen88
JJacek pisze:
korzen88 pisze:Ja bym sobie komplet od RS3 odpuścił, strasznie szybko się zużywają, nawet przy lekkim traktowaniu.
Tzn. ? Może po prostu robi dobrze to co powinien robić czyli hamuje.
Wyczynowy klocek czyli CL RC8 z tego co czytałem jest w stanie 'schrupać' tarczę (N grupową, wyczynową) na jednym trackday'u. Czy to oznaczy, że jest zły?
Jazda codzienna z bardzo rzadkim upalaniem, bez jazdy po torze. Dla porównania kolega który po 20k km wymieniał komplet hamulców w RS3 w poprzednim Gti miał wymianę po 50k km, dzwonił nawet do jednego zaprzyjaźnionego aso w wawie żeby sie dowiedzieć czy każde Rs3 tak ma i powiedzieli ze podobnie to wyglada. Problem może być związany z podsterownoscia Rs3, w erce lżejszej o dobre 100kg i mniej podsterownej może to wyglądać lepiej.

Golf mk7 R

: ndz lip 27, 2014 12:59
autor: GTI2007
Jak coś ja będę miał na sprzedaż tarcze plus klocki plus zaciski od audi rs5 za jakies 2 tygodnie jak tylko nowe przyjdą:)

Golf mk7 R

: pn lip 28, 2014 01:02
autor: myszu
Czy S3 8V i 7R ma takie samo podwozie?
Stablizatory i sprężyny będą te same?

Eibach i HR w katalogach ma graty do S3, ale do 7R, ale skoro to ta sama platforma, powinno być zamienne. Pytam bo mnie mody już gryzą ;)