Rybak pisze:Ja czegoś takiego w swoim nie zaobserwowałem,ale domyślam się dlaczegodaniel1d pisze: w poprzednim golfie sprawdzałem to na v-power palił z dwa litry mniej niż na 98.
cały czas but w podłogę czyli cały czas spala maksymalnie dużo?
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Rybak pisze:Ja czegoś takiego w swoim nie zaobserwowałem,ale domyślam się dlaczegodaniel1d pisze: w poprzednim golfie sprawdzałem to na v-power palił z dwa litry mniej niż na 98.
R20 pali mniej od R32, bo licznik chwilowy zamyka się na 49.9l/100kmksyniu22 pisze:cały czas but w podłogę czyli cały czas spala maksymalnie dużo?
Moim zdaniem różnica w osiągach 95/98 na seryjnym silniku jest minimalna. Tu chodzi chyba o sposób spalania mieszanki, jeżeli zalejesz niewłaściwym paliwem może dojść do spalania stukowego. Na serii się to pewnie nie zdarzy ale nie od dziś wiadomo że wystrojone silniki powinny jeździć na tym na czym były strojoneksyniu22 pisze:insignia OPC i obbie zatankowały 95 oktanów (insignia fabrycznie na klapce ma zalecane co najmniej 98, nie pamietam juz jak audi) a potem sie tacy ludzie dziwia dlaczego ich "slabsze" samochody wyprzedzają
StrzelaRybak pisze:Na życzenie, wstawiam kolejny filmik " onclick="window.open(this.href);return false; . Warunki nie pozwalają nagrać coś więcej.
Nie strzela Diagnoza: 2 katalizatory ceramiczne w rurze zatykają aż miło. Leczenie: MG Motorsport.CORNEK pisze: ... e=youtu.be Scirocco R 2.0TSI 265 KM DSG
Bo to chyba seryjny wydech jest, imho brzmi jak seria w golfiezlos pisze:Nie strzela Diagnoza: 2 katalizatory ceramiczne w rurze zatykają aż miło. Leczenie: MG Motorsport.
Tak, to seria jest. Cichutka, skromna... Niczym motylek.vrs pisze:Bo to chyba seryjny wydech jest, imho brzmi jak seria w golfie
To go nauczMatthewG pisze:Mój tak chyba nie umie...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości