Strona 110 z 143
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: sob lis 01, 2014 13:06
autor: jhosef
mario q. pisze:W zwiazku z naborem na modow na tym forum to jakie przywileje tudzież profity ma tutaj taki mod?
To zależy od uprawnień. Globalny może więcej, zielony mniej.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: sob lis 01, 2014 16:30
autor: MatthewG
Nadawałbym się żeby Was tu gnębić?
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: sob lis 01, 2014 16:37
autor: 44FG
No baaa!
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: sob lis 01, 2014 18:57
autor: LEWART
kolega karpi ma do sprzedania sprzęgło sachs performance
Nasze ogłoszenia sprzedaży części do Golfów R, R32
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz lis 02, 2014 03:20
autor: skurczi
@LEWART Tak tak widziałem ofertę, ale czy do seryjnego golfa r32 taki zwykły sachs jest odpowiedni i podoła ?
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz lis 02, 2014 05:15
autor: mario q.
jhosef pisze:mario q. pisze:W zwiazku z naborem na modow na tym forum to jakie przywileje tudzież profity ma tutaj taki mod?
To zależy od uprawnień. Globalny może więcej, zielony mniej.
Dziekuje, ale pytalem o przywileje lub profity z bycia modem.
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz lis 02, 2014 10:51
autor: karpi78
skurczi pisze:@LEWART Tak tak widziałem ofertę, ale czy do seryjnego golfa r32 taki zwykły sachs jest odpowiedni i podoła ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz lis 02, 2014 14:42
autor: LEWART
skurczi pisze:@LEWART Tak tak widziałem ofertę, ale czy do seryjnego golfa r32 taki zwykły sachs jest odpowiedni i podoła ?
tak powinno pasować, z tego co się orientuje to karpi miał to zamontowane w seryjnej eRce
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz lis 02, 2014 16:19
autor: skurczi
Dzięki za odpowiedzi, generalnie chodziło mi o to, czy mogę założyć takie zwykłe sprzęgło, nie performance
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... -hydr.html" onclick="window.open(this.href);return false; do mkV r32
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pn lis 03, 2014 15:47
autor: UcHO
To sprzęgło które kleiłeś mimo zapewnień wszystkich sprzedawców nie pasuje do r32. Wszyscy piszą że pasuje do 2.0tdi i R32 ale niestety różna jest liczba śrub montażowych...
Ja na Sachs Performance jeżdżę znacznie więcej niż Karpi, mam najechane ok 8 tkm, złego słowa powiedzieć nie mogę. Tyle że u mnie wraz ze zmianą tarczy poszła również wymiana dwumasa na nowy i to chyba przesądza, że u mnie jeździ się na tym ok.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pn lis 03, 2014 22:04
autor: skurczi
jedyna opcja to ten sachs performance ? cena jest dość spora, są jakieś inne pasujące zamienniki do mkV r32?
I jak to jest z tym mocowaniem, że ten sachs performance pasuje do r32 jak i 2.0tdi, a to zwykle pasuje tylko do 2.0tdi ?
EDIT: w pewnym sklepie zaproponowano mi zamiennik nr części 022141016 i twierdzą, ze pasuje na 10000% i niby dobrali po vinie..
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: sob lis 08, 2014 22:32
autor: Pietiapk1
Czy mamy w dziale jakiegoś R-maniaka z Poznania, który ma znajomości w którymś z ASO-grupy VAG lub dobrym nie koniecznie autoryzowanym serwisie i mógłby pomóc?
Chciałem nabyć używanego Paska (nie R36, tylko diesla, wiem....nuda) z racji tego, że mi się rodzina powiększyła i chętnie przed zakupem sprawdziłbym go w jakiejś zaufanej stajni.
Proszę o PW.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pt lis 21, 2014 05:03
autor: skurczi
Wiadomo ze w przypadku V R32 i napędu 4x4 średnica kół powinna być identyczna, ale czy 1-1,5mm różnicy w wysokości bieżnika między osiami to już za duzo i może uszkodzić napęd ?
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pt lis 21, 2014 09:12
autor: MatthewG
Większy problem to szerokość i inne opory toczenia, chyba. Wysokość to raczej nie problem.