JJacek pisze:Czy numer 10, pozycja 3 to seryjna R-ka ?
10. to siwy_mag, R Mk6 w DSG z 3. furtkami, zrobiona na okolice 320-330 koni. Pierwszy raz był na torze i od razu dawał czadu. Robercik to ostry zawodnik i szczerze mu życzę, żeby mi złupał dupsko na 3 edycji RGruppe
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Gumę miał cywilną, a ja i Luca z Meganki mieliśmy semislicki. Ergo: slicki odjęłyby mu okolice 1-3 sekund na torze. Czyli mielibyśmy duży problem. Gratki dla Roberta.
Mój numer to 22.
Glenn pisze:Witam was wszystkich, przede wszystkim dzięki za miłą zabawę
Jeśli pozycja 3 to Biała R, to kolega wspominał coś o 320 km i zmianie oprogramowania skrzyni. Najlepszy czas, 3,29, zrobił jadąc za mną.
Gordini o zwykłego clio rs różni się mocniej niż tylko kolorem, ma bowiem szperę i "cup`owe" zawieszenie, na uwagę zasługuje fakt, że właściciel Gordini pierwszy raz była na torze i miał seryjną gumę.
Co do megane, była to absolutna seria, z całym wnętrzem, klimą, navi itd
Jeszcze raz dzięki i do zobaczenia mam nadzieję na jakimś torze
Pzdr
Luca
Luca
Sorki za zamieszanie z "pruciem" auta, nie zaglądałem sam, a usłyszałem od kogoś innego. Posta poprawiłem rano, ale widocznie za późno
vrs pisze:Spoko Mati za instrukcję gdzie znajdują się bezpieczniki nie musisz dziękować
Nie pogłębiaj deprechy u Matiego
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)